Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Marley Hughes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Marley

Marley


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-11-11

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 9:45 pm

ALGEMEEN
Naam:
Marley Hughes
Roepnaam: Marley
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 18
Kracht: Transformer, zij kan veranderen in een Dhole.
Spoiler:


UITERLIJK
Lengte:
1.73
Gewicht: 62 KG
Ogen: Ogen, gekleurd als het schors van een eeuwenoude wilg. Een duistere, diepbruin, welke velen geheimen in zich mee doet dragen, echter vaker doet zij de serieuze blik uit haar ogen bannen. Vaker, speelt een kinderlijke glinstering door haar donkere ogen.
Huidskleur: Blank, als de bloembladen van lelies, een huid over het gehele lichaam gesierd door sproeten.
Haarkleur: Rood, dieprood als de bladeren van een gedroogde roos.
Kapsel: In grove krullen doen haar lokken haar gezicht omlijsten, vrolijk springen zij rond haar rond haar smalle gezicht.
Extra's: Een tatoeage siert de onderrug van de jongedame, een paardenbloem, waarin de zaden overgaan in vogels, met sierlijke letters staat hierlangs de tekst “Fly away” genoteerd.

INNERLIJK
Karakter:
“The sky is the limit” Een fluistering, welke de lippen van de jongedame verlaat, elk moment, elk moment dat zij een uitdaging in de ogen kijkt. Een meisje, welke, op het ene moment, met dansende passen het plein doorkruist, om op het andere moment zich naast je te nestelen, je hand in de hare te nemen en je in de ogen kijkt, diep in de ogen kijkt, zodat zij niet eens meer de vraag hoeft te stellen, wat er aan de hand is. Toch, zie jij slechts de vrolijkheid in dit meisje, de vrolijkheid die maakt dat je haar niet durft te vertrouwen, uit angst dat zij in deze vrolijkheid vergeet wat zij behoort geheim te houden. Zij, die zich, hierom soms opsluit, omdat niemand haar begrijpen wil, niemand haar begrijpen kan. Omdat niemand inziet dat zij onder deze vrolijkheid, een puur mens is, met gevoelens, gedachten en herinneringen. Zij, die soms vergeet na te denken, gewoon doet wat in haar opkomst, iets wat haar soms ten nadele komt te staan. Zij, waarvan het lichaam getekend is door littekens, door haar daden, haar onoplettendheid. Zij, die soms vergeet dat zij niet de enige is die pijn kan voelen, die soms gewoon zegt wat ze denkt. Kortom, zij die in de problemen komt, maar deze ook weer probeert te overwinnen, kosten wat kost.

Verleden: Een kind, met een lelieblanke huid, ogen als het schors van een boom, rossige lokken. Een vrouw, welke dit kind baarde, waarna zij bij dit kind en deze haar vader wegvluchtte. Slechts is de jongedame bij haar vader opgegroeid, een man welke haar leerde, dat zij vechten moest om de doelen welke zij voor ogen had, daadwerkelijk te bereiken. Als een vlinder deed zij opbloeien, deed zij door de stad fladderen. In niets heeft de jongedame leiden onder het ontbreken van de vrouw welke haar gebaard had, geen vragen stelde zij, uit angst haar vader te pijnigen met het feit dat deze hen eens verlaten had, geen vragen, zij hoefde geen weet te hebben van de dame die hen in de steek gelaten had. Verbonden is zij met haar vader, verbonden doordat hij altijd bij haar was, verbonden doordat zij dezelfde gave delen.

EXTRA
Extra:
Zij speelt saxofoon, dit omdat zij dit in haar jeugd een heerlijke klank vond hebben, zo heerlijk dat zij dit wilde leren spelen.


PICTURE
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kylan

Kylan


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 04-09-11

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 10:41 pm

Goedkeurstempel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria

Maria


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 30

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 10:55 pm

Kylan schreef:
Goedkeurstempel.
Weet je, dat klinkt als een product dat is goedgekeurd door de Consumentenbond. Of een asielzoeker die mag blijven. Of een medicijn dat met succes op proefdieren is getest. Ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 11:10 pm

Maria schreef:
Kylan schreef:
Goedkeurstempel.
Weet je, dat klinkt als een product dat is goedgekeurd door de Consumentenbond. Of een asielzoeker die mag blijven. Of een medicijn dat met succes op proefdieren is getest. Ofzo.
Ik doelde meer op fruit. Whatever you like.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 11:24 pm

Maria schreef:
Kylan schreef:
Goedkeurstempel.
Weet je, dat klinkt als een product dat is goedgekeurd door de Consumentenbond. Of een asielzoeker die mag blijven. Of een medicijn dat met succes op proefdieren is getest. Ofzo.
Nu zie ik voor me hoe Laura Marley en Nina aan een test onderwerpt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria

Maria


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 30

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 11:36 pm

Isemay schreef:
Ik doelde meer op fruit. Whatever you like.
Dat kan ook!

Mason schreef:
Nu zie ik voor me hoe Laura Marley en Nina aan een test onderwerpt...
Toch niet in zo'n kooitje, met tralies en een loopradje voor hamsters? Want dat zou best zielig zijn. Al lijkt het me ook wel een leuk gezicht. (Sorry Nien)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 11:42 pm

Maria schreef:
Toch niet in zo'n kooitje, met tralies en een loopradje voor hamsters? Want dat zou best zielig zijn. Al lijkt het me ook wel een leuk gezicht. (Sorry Nien)
Nee, zo'n keuring voor soldaten eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maria

Maria


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 03-09-11
Leeftijd : 30

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyza nov 26, 2011 11:50 pm

Mason schreef:
Nee, zo'n keuring voor soldaten eerder.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Marley

Marley


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 25-11-11

Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Emptyzo nov 27, 2011 11:46 am

Maria schreef:

Mason schreef:
Nu zie ik voor me hoe Laura Marley en Nina aan een test onderwerpt...
Toch niet in zo'n kooitje, met tralies en een loopradje voor hamsters? Want dat zou best zielig zijn. Al lijkt het me ook wel een leuk gezicht. (Sorry Nien)
NOU JA ZEG :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Marley Hughes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Marley Hughes   Marley Hughes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Marley Hughes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Marley

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Aanmelding :: Personages-
Ga naar: