Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Cadan Pierce

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 7:47 pm

Volledige naam: Cadan Pierce
Eventuele bijnaam: Cad, soms, maar vaak genoeg Cadan.
Leeftijd: 17 jaar.

Kracht: Mover.
Verleden/ afkomst: Cadans familie komt van Wales, dus erg verwonderlijk was het niet dat bleek dat hij een Walesche naam kreeg. Maar dit doet niets ter zake, het vertelt enkel dat hij van Wales afkomstig is. Engeland dus. Er is niet echt iets speciaals in zijn leven gebeurd, niet nuttig om te vertellen in elk geval. Ik zou je kunnen vertellen over dat ene gedoe met een omgestoten vaas waar Cadan de schuld van kreeg, terwijl het zijn beste vriend had gedaan, die dan weer zei dat Cadan het gedaan had. Maar goed, ze waren toen zes jaar, toen kwamen zulke dingen wel vaker voor. Vooral als je nogal uitbundig bent.
Innerlijk: Cadan is een furieus persoon, iemand die een erg kort lontje heeft. Hij kan niet goed tegen kritiek en commentaar gaat hij het liefst uit de weg. Hij is ook erg roekeloos, en heeft iets tegen alles even voorzichtig doen. Hij houdt van risico’s, en zal ze zoveel mogelijk willen nemen. Hij krijgt er een soort kick van, en zal met groot tegenzin voorzichtig doen. Toch is hij een erg loyaal en beschermend persoon. Hij zal alles doen om mensen te beschermen waar hij van houdt, het kan zo ver gaan dat hij zijn leven zal geven, gewoon om die ander te beschermen voor het onvermijdelijke. En ja, we gaan het niet ontkennen, hij is niet vatbaar voor dingen als eigenbelang. Hij cijfert zichzelf weg, en wilt dat ’n ander het goed heeft, ten koste van zichzelf. Hiermee bedoel ik dat Cadan een erg zorgzaam persoon is, ondanks zijn lange tenen.
Uiterlijk: Cadan heeft donkere haren, donkerbruin, die je kunt vergelijken met ebbenhout. Ebbenhout-kleurige haren. Het klinkt raar, maar het is wel zo. Hij heeft een gewone lengte, de lengte van 1.78 meter. Hij heeft ook ogen, die donker van kleur zijn. Die ogen van hem hebben een donkerbruine kleur, maar zijn niet zo donker als de kleur van zijn haren. Wees gerust.

Hobby('s): Cadan houdt, echt waar, van tokkelen op een banjo. Hij is er niet perfect mee, maar kan wel enkele melodietjes spelen.
Eventuele extra('s): -

Plaatjes:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aled

Aled


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-08-11

Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 7:48 pm

Yay! Nog een Welche persoon!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 7:53 pm

IK MOEST EN ZOU DE NAAM CADAN HEBBEN. Daarom.XD Kunnen ze samen praten. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 7:54 pm

Kort, maar als het niet anders gaat... Je bent goed gekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 7:55 pm

Sorry. :c Mijn invullijstjes zijn gewoonlijk langer, maar ik kon Cadan niet goed uitleggen met een roman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aled

Aled


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-08-11

Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 7:58 pm

Cadan schreef:
IK MOEST EN ZOU DE NAAM CADAN HEBBEN. Daarom.XD Kunnen ze samen praten. cheers
Ik twijfelde, Camdin of Aled maar ik wou per se een Welche jongen hebben en Aled is een Welche naam en Camdin Schots dus+ yeah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Emptyvr aug 12, 2011 8:01 pm

Je hebt een goede keuze gemaakt. Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cadan Pierce Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cadan Pierce   Cadan Pierce Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cadan Pierce
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Cadan.
» Wilt er iemand Cadan meeten? :D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Aanmelding :: Personages-
Ga naar: