Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Daniël Keir Morris

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 8:28 pm

ALGEMEEN
Naam:
Daniël Keir Morris
Roepnaam: Daniël
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 19
Kracht: Transformer

UITERLIJK
Lengte:
1.86
Gewicht: 78 Kg.
Ogen: Zijn ogen zijn gekleurd als de zee, kan men vergelijken met de zee, ogen zo diepblauw waar men figuurlijk verdrinken in kan.
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Zijn lokken doen een blonde kleur hebben, een blond welke niet te donker is en vergelijkbaar met donkerblond, een blond welke niet haast als sneeuw is, simpel blond.
Kapsel: Lokken welke vaak in warrige plukken om zijn gezicht vallen, als ze niet door een hoed verborgen worden.
Attributen: Altijd zal hij om zijn pols een zwart leren band dragen, waarop zich kleine foto's doen bevinden, val elk lid van zijn familie, hierbij is ook zijn moeder op deze band vindbaar. Immers maakt deze ook deel uit van het gezin, ook nu zij niet meer hen is. Kortom, drie kleine foto's bevinden zich op deze band, van zijn zuster, vader en moeder.

INNERLIJK
Karakter:
Daniël is een iemand die van de vrijheid die hij heeft doet genieten, is geen vogel om op te sluiten in een kooi, daar zou hij sterven, omdat hij niet meer dan de tralies ziet, niet meer dan ze kleine hoeveelheid van de wereld die daar achter ligt. Daniël is een vrije ziel die graag de dingen doet die in hem opkomen, die graag van de dingen om heen doet genieten, veel genieten, zodat hij geen spijt hoeft te hebben als deze er niet meer zijn, omdat hij er toch van heeft kunnen genieten. Hij zal altijd proberen een zonnige kant aan de tegenslagen die hem overkomen te zien, proberen. Nu zal het doen lijken of elke tegenslag hem slechts een stoot doet geven die hem wankel maakt voor momenten, maar elke tegenslag doet toch even hard aankomen als bij ieder ander, hij heeft simpel weg een andere manier om proberen dit verwerken, al slaagt dit niet altijd.

Verleden: Een jeugd welke fijn, soepel is verlopen heeft de jongeman niet gehad, aangezien het gezin -welke bestond uit hemzelf, zijn vader, zijn moeder en zijn jongere zuster- leed onder de depressiviteit van de persoon welke zijn moeder had horen zijn. Echter juist hierdoor kon deze vrouw dit niet, achter een masker leefde de vrouw, niet duidelijk voor de buitenwereld, slechts haar gezin wist in wat voor situatie zij verkeerde. Elke dag weer glimlachte zij, terwijl zij van binnen huilde en niemand wist hier de werkelijke reden van. Langzaam begon de vrouw zich ook af te zonderen van haar gezin, bleef zij vaker thuis wanneer de rest van hen vertrok, vaker bleef zij weg bij de avondmalen. Meer tijd sloot ze zich op in de kamer, die ze haar studeerkamer noemde, al wisten zij in het gezin wel degelijk dar de vrouw hier niet zich over het werk of rekeningen boog, echter wat zij hier wel deed wisten zij niet. Pas kwamen zij dit te weten toen zij de vrouw met de polsen opengesneden in deze ruimte aantroffen, nadat zij een dag op het strand hadden doorgebracht, naast haar lag waar zij aan gewerkt had, had zij zich weer eens opgesloten. Een klein boekje, waar ze elk van haar gedachten opschreef. Nu kwam het overlijden niet als een verassing, toch hadden zij allen moeite met het verwerken van de dood van de vrouw. Het boekje is ongeopend gebleven voor hen, ze probeerde verder te gaan leven, iets waar zij uiteindelijk in slaagden. Het boekje waar zijn moeder aan werkte heeft hij met zich mee genomen naar hier, niet zozeer om het te lezen, maar om de gedachte aan zijn moeder vast te kunnen houden en de zeldzame goede tijden, al wist hij diep van binnen dat zijn moeder haar masker in deze tijden voor hen opzette. Met zowel zijn vader als zuster heeft hij een goed contact behouden.

EXTRA
Extra:
Hij speelt graag naar lieve lust op zijn gitaar, het is een instrument dat hem heilig is, vanaf jonge leeftijd weet hij het instrument te bespelen. Hij zal met ogen dicht elke greep weten te vinden, is zover dat hij eigen muziek schrijft, met daarbij songteksten, die hij zacht in zich neuriet, wellicht zacht fluisterend zingt. Onzeker over zijn gitaar spel is hij niet, eerder is hij onzeker over zijn stem, dat is de reden dat hij niet vaak duidelijk zal zingen. Een enkele keer, wanneer hij vermoed alleen te zijn, hij zal zich schamen wanneer hij ontdekt dat iemand hem gehoord heeft, bang dat het niet goed klonk in andermans oren.

PICTURE
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 8:31 pm

Damn! Lelijke jongens en meiden zitten niet in deze RPG, hé? Je bent goed gekeurd trouwens!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 8:43 pm

Isemay schreef:
Damn! Lelijke jongens en meiden zitten niet in deze RPG, hé? Je bent goed gekeurd trouwens!
Hahahah. Daar heb je volgens mij gelijk in. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 8:49 pm

Ik denk dat mijn personage jou personage wel interessant zou vinden, haha, omdat ze wel wat positieve kijk op het leven kan gebruiken en door de ogen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 9:08 pm

Miranda schreef:
Ik denk dat mijn personage jou personage wel interessant zou vinden, haha, omdat ze wel wat positieve kijk op het leven kan gebruiken en door de ogen ook.
Dat vind ik eigenlijk wel stoer. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 9:12 pm

Daniël schreef:
Miranda schreef:
Ik denk dat mijn personage jou personage wel interessant zou vinden, haha, omdat ze wel wat positieve kijk op het leven kan gebruiken en door de ogen ook.
Dat vind ik eigenlijk wel stoer. :3
Dat is ook eigenlijk wel gaaf, hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Emptyza aug 13, 2011 9:31 pm

Miranda schreef:
Daniël schreef:
Miranda schreef:
Ik denk dat mijn personage jou personage wel interessant zou vinden, haha, omdat ze wel wat positieve kijk op het leven kan gebruiken en door de ogen ook.
Dat vind ik eigenlijk wel stoer. :3
Dat is ook eigenlijk wel gaaf, hé?
Echt wel. C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Daniël Keir Morris Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daniël Keir Morris   Daniël Keir Morris Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daniël Keir Morris
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Daniël
» Daniël meeten. 8)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Aanmelding :: Personages-
Ga naar: