Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Iemand Jason ontmoeten?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jason

Jason

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Iemand Jason ontmoeten? Empty
BerichtOnderwerp: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Emptywo aug 24, 2011 9:52 am

Yep, the dude that lays in the swimming pool. Who? Going once, going twice, sold to...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Emptyza aug 27, 2011 9:31 am

Cadan wilt Jason we tegemoet komen. Like a Star @ heaven Hij zit nu in dat zwembadgeval dus? Lol, ik ben dom. Like a Star @ heaven
Miranda

Miranda

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Emptyzo aug 28, 2011 1:30 pm

Cadan schreef:
Cadan wilt Jason we tegemoet komen. Like a Star @ heaven Hij zit nu in dat zwembadgeval dus? Lol, ik ben dom. Like a Star @ heaven
Ik zit nu even op mijn Miranda-profile hoor, maar awesome dat je hem tegen wil komen! And indeed, hij ligt nu in het zwembad, so als je hem tegen wil komen. Vooral daarnaartoe gaan. ;D
Selene

Selene

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11

BerichtOnderwerp: Re: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Emptyvr sep 02, 2011 9:00 pm

Jason schreef:
Yep, the dude that lays in the swimming pool. Who? Going once, going twice, sold to...

YES! -wbw- maar ik moet mezelf eerst introducen in het huis en een kamer krijgen enzo (:
Miranda

Miranda

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Emptyvr sep 02, 2011 9:12 pm

Selene schreef:
Jason schreef:

YES! -wbw- maar ik moet mezelf eerst introducen in het huis en een kamer krijgen enzo (:
Dat lijkt me handig, haha. Al is iedereen een beetje overal een nergens, het bal, het zwembad, het strand. (:
Selene

Selene

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11

BerichtOnderwerp: Re: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Emptyvr sep 02, 2011 9:17 pm

Miranda schreef:
Selene schreef:
Jason schreef:

Dat lijkt me handig, haha. Al is iedereen een beetje overal een nergens, het bal, het zwembad, het strand. (:
haha, nou hij ziet me wel vanzelf verschijnen (;
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Iemand Jason ontmoeten?   Iemand Jason ontmoeten? Empty

Iemand Jason ontmoeten?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roxy ontmoeten!