Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Begroet Red in de Woonkamer!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Red

Red

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 04-10-11
Leeftijd : 28

Begroet Red in de Woonkamer!  Empty
BerichtOnderwerp: Begroet Red in de Woonkamer!    Begroet Red in de Woonkamer!  Emptydi okt 04, 2011 7:24 pm

Red is net nieuw en zit nu al alleen op de bank *snik* wie wil hem gaan begroeten? =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Paige

Paige

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 15-09-11

BerichtOnderwerp: Re: Begroet Red in de Woonkamer!    Begroet Red in de Woonkamer!  Emptydi okt 04, 2011 8:06 pm

Paige wil wel, ze speelt nu cello in haar kamer, maar ik kan haar wel naar jou toe laten komen? (:
Red

Red

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 04-10-11
Leeftijd : 28

BerichtOnderwerp: Re: Begroet Red in de Woonkamer!    Begroet Red in de Woonkamer!  Emptywo okt 05, 2011 3:12 pm

Paige schreef:
Paige wil wel, ze speelt nu cello in haar kamer, maar ik kan haar wel naar jou toe laten komen? (:

Hij vind jou wel... (ik kwam er namelijk net achter dat er al iemand in de woonkamer was x'D maar aan gezien dat persoon niet zo vaak online komt heb ik het weer even aan gepast en gaat Red nu opzoek naar zijn slaap kamer) dus ik kan er wel voor zorgen dat hij cello muziek uit jou kamer hoort komen en uit nieuwsgierigheid komt kijken (a)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Begroet Red in de Woonkamer!    Begroet Red in de Woonkamer!  Empty

Begroet Red in de Woonkamer!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De woonkamer
» Blake zoekt naar mensen in de woonkamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Overige :: Meeten-
Ga naar: