Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

De muziekkamer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lucy

Lucy

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 16-08-11

De muziekkamer   - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De muziekkamer    De muziekkamer   - Pagina 2 Emptyma aug 22, 2011 9:17 pm

Lucy glimlachte enkel toen Roxy haar dankbaar aan keek. Ze wist hoe vervelend het kon zijn dat mensen vroegen wat er was of hoe vervelend het was om afgewimpeld te worden met een "niets" terwijl er duidelijk meer was dan niets. Hoewel ze het niet echt erg vond om niet over serieuze dingen te praten vond ze het fijn om niet gelijk serieuze dingen te bespreken. Lucy proosten met Roxy mee en nam een grote slok waarvan ze de smaak nu wel wou proeven zonder half proestend het door te moeten slikken. 'En, heb je al wat andere mensen in dit huis ontmoet of niet?' vroeg Roxy. Toen Lucy antwoord wou geven mompelden ze iets over haar motor waardoor ze even wachtte met haar mond open te trekken. 'Nee.' antwoorden ze 'Dit was ook pas de eerste kamer, naast de hal en mijn kamer dan, waar ik naar binnen stapte.' Lachte ze. 'Weetje, ik mag jou wel.' dacht ze hardop terwijl ze zich afvroeg wat ze gezegd kon hebben over een motor. Ze bedacht zich de motor die buiten stond en vroeg zich af of die dan misschien van Roxy was. 'Is die motor die buiten staat van jou?' vroeg ze dan ook hoewel ze het antwoord eigenlijk al wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De muziekkamer    De muziekkamer   - Pagina 2 Emptydi aug 23, 2011 3:14 pm

'Nee,' antwoordde ze op de vraag van Roxy. 'Dit was ook pas de eerste kamer, naast de hal en mijn kamer dan, waar ik naar binnen stapte.' En Lucy begon te lachen. Met dat Lucy dit zei nam Roxy weer een grote slok en wou ze eigenlijk wat sterkers dan bier, maar deed het toch maar niet. 'Weetje, ik mag jou wel.' Zei Lucy. Zodra ze dit zei moest Roxy lachen. 'Toch wel? Jij bent ook wel aardig, weetje.' Lachtte ze.
Lucy had nog gevraagd of de motor die buiten stond van haar was en Roxy frunnikte even aan haar t-shirt. Niet dat ze zenuwachtig is of whatsoever, maar die motor was niet echt van haar. Ze had 'm soort van gejat van een vorige 'liefde', dus besloot ze maar gewoon soort van het goede antwoord te geven. Anders wist ze het ook niet. 'Ja, ik denk het.' Twijfelde ze even, maar gaf toen daarna wel een besluitende antwoord. 'Ja, hij is van mij.'
Lucy

Lucy

BerichtOnderwerp: Re: De muziekkamer    De muziekkamer   - Pagina 2 Emptywo aug 24, 2011 11:48 am

'Toch wel? Jij bent ook wel aardig, weetje.' Lachtte Roxy. Lucy glimlachte enkel als reactie. Vaak had ze dat niet meer te horen gekregen, maar Roxy was duidelijk geen reader dus wist zij veel. Over de vraag of het haar motor was geweest leek Roxy te twijfelen. 'Ja, ik denk het.' antwoorden ze twijfelachtig gevolgd door een definitief antwoord wat meer klonk als besluit 'Ja, hij is van mij.' Hoe kun je nou twijfelen of het je motor is of niet? Ging er een moment door Lucy's hoofd heen, maar ze besloot dat het haar eigenlijk niet zo veel uit maakte. Het was in ieder geval niet die van haar. Lucy nam een flinke slok uit het blikje en zag vervolgens dat het randje van het blikje rood was geworden door haar lipstick. Ze lachte even om zichzelf en gaf daarna Roxy een idee waarom ze was gaan lachen. 'Bierblikjes zijn niet gemaakt voor lipstick dragende mensen.' Lucy dronk misschien nog wel het liefst bier als het om alcohol ging, heerlijk een gekoeld blikje bier. Vaak genoeg was ze tot de conclusie gekomen dat lipstick en blikjes niet samen gingen en toch vergat ze het telkens weer waardoor ze vaak genoeg uit het niets in de lach schoot. Mensen die haar niet kenden die dachten daardoor vaak dat ze wel heel slecht tegen alcohol kon, maar niets was minder waar.
Roxy

Roxy

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: De muziekkamer    De muziekkamer   - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 1:40 pm

'Bierblikjes zijn niet gemaakt voor lipstick dragende mensen.' Legde Lucy uit. Even moest Roxy nadenken wat ze hiermee zou bedoelen, maar snapte hem even later toen ze naar het blikje van Lucy had gekeken. Een rood randje zat op het bierblikje. Roxy moest hier ook eventjes om lachen en maakte er ook een soort grapje van. 'Haha, misschien wou dat bierblikje ook wat lipstick op. Snap ik ook wel; het is een mooie kleur,' gaf Roxy een compliment. 'Ik zoek al een hele tijd voor zo'n kleur, maar kan ze nergens vinden. Waar haal jij altijd je make up?' vroeg Roxy geintresseerd.
Ze nam een grote laatste slok uit haar bierblik en besloot toen de vraag te stellen waar ze eigenlijk zich net wat af vroeg. Zou Lucy een kracht hebben? Vast wel, want anders zat ze hier niet.. 'Zeg, wat voor kracht heb jij eigenlijk? Of wil je daar niet over praten?'
Lucy

Lucy

BerichtOnderwerp: Re: De muziekkamer    De muziekkamer   - Pagina 2 Emptyza nov 12, 2011 11:54 pm

Ze lachte even om het grapje van Roxy. "Bedankt," zei ze enkel op het compliment dat ze zijdelings maakte. Haar mondhoeken krulde even vrolijk omhoog. "Verschillende Parfumeries, soms hebben ze het ook in een apotheek, stiekem keek ik altijd waar het in de aanbieding was." Ze merkte van zichzelf dat ze in de verleden tijd sprak. Eigenlijk verwachte ze dat er hier niet verschillende parfumeries en apotheken waren, maar merken kon ze altijd nog bestellen. Lang leve internet. Ze goot even wat bier haar keel in waarna ze het rode randje wegveegde met haar duim. "Daar wil ik niet over praten" zei ze alsof ze een verwend kind was dat stellig iemand dwars wou zitten. Echter lachte ze al snel "Ben je bekend met de vier krachten? Ik heb waarschijnlijk de gene die je het minst verwacht" Ze doelde hiermee op haar lengte en smalheid, ze was niet bepaald een persoon waarvan je zou verwachten dat ze een grote kracht had. "En jij?"
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De muziekkamer    De muziekkamer   - Pagina 2 Empty

De muziekkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: Het huis-
Ga naar: