Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Miranda 'Mordancy' Coffey

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptywo aug 10, 2011 3:54 pm

Volledige naam: Miranda Coffey
Eventuele bijnaam: Omdat Miranda altijd uitbarstingen heeft, noemen de mensen die haar kennen haar ook wel 'MOMI' Wat Mordancy en Miranda achter elkaar is -- Mordancy is de naam die Miranda liever kiest dan haar eigen naam.
Leeftijd: 18 jaar.

Kracht: Transformer, kan transformeren in een witte wolf.
Verleden/ afkomst: Miranda komt uit een arme familie, waardoor ze vaak eten moest stelen op de markt en zo ook de gewoonte had gekregen en aangeleerd om ook andere dingen te leren. En doordat ze al meerdere malen werd opgepakt door het stelen van spullen (zowel eten als gewoon kleding, etc.) maar er met een waarschuwing vanaf kwam, kwam ze daarna toch een paar maanden in de gevangenis en moest ze zichzelf beschermen tegen alle oudere en jonge mannen -- Hierdoor is ze ook erg feministisch en komt altijd voor de vrouw op. Haar moeder die ze niet kent omdat ze gevlucht is en haar vader die gedood werd door een dronken, erg agressieve man op straat is ze allesbehalve bedroefd over. Natuurlijk vond ze het niet leuk dat ze allebei weg waren (en zeker dat haar vader gedood was), maar haar ouders waren ook niet bepaald aardig tegen haar. Ze is daarom door haar oma, van moeders kant, opgevoed en zij is de enigste waar ze om geeft, omdat ze vanwege haar karakter niet veel mensen kent. Ze stoot ze meestal af.

Innerlijk: Miranda is heel erg eenzaam en ze houdt zich telkens voor dat ze geen vrienden nodig heeft -- zeker omdat ze al meerdere malen pijn is gedaan. Ze heeft de karakteristieken van een wolf, maar is dan ook heel onvoorspelbaar en kan nogal agressief uit de hoek komen. Ze is alles behalve charismatic en ze wilt dat ook totaal niet zijn, ze is grof en houdt van haar sarcastische beledigingen. Maar ze is niet alleen grof, ze kan ook een luisterend oor voor je zijn als je dat wil, maar laat dat vaak (tot helemaal niet) zien. Ook al wil ze wel vrienden diep vanbinnen, ze weet niet hoe ze het moet regelen of doen en reageert dus alleen maar zo waardoor ze mensen afstoot.
Uiterlijk: MOMI is een half amerikaanse/ half japanse jonge vrouw met een delicaat porseleinen gezicht. Halflang, zwart haar met heel veel laagjes, waardoor het er gelijk korter uitziet. Ze is een kleine dame (165cm) met heel veel pit. MOMI heeft warmbruine donkere ogen, waardoor je bijna de pupillen niet ziet. Haar kledingstyle neigt naar de rock-kant en ze draagt dan ook bijna niets anders. Als je haar in een iets lichtere kleur ziet, mag je blij zijn, want het is heel zelden dat ze dit doet. Ze heeft een lange wit-gevormde litteken op haar hele linkerzij, iets waar ze liever ook helemaal niets over kwijt wil. Miranda heeft meerdere tattoo's: zo heeft ze een zin op haar schouderblad getatoeëerd "Nulla quis nisi de mundo, si eam loneliness sensit." In het latijns, (geen idee of het goed is, vertaling, but nvm) wat betekend: "You can only know what the world is about, if you felt the loneliness from it." En een maan op haar rechter bovenarm, de betekenis dat ze is ingenomen in een clan van shape-shifters. Op haar hele linkerarm bovenarm een draak.
Moon Tattoo - Dragon Tattoo

Hobby('s): Muziek luisteren en maken (zingen en gitaar), Miranda zat een tijdje in een band 'Moonlight Rose', maar werd er toen uitgetrapt (ze was er dan ook heel erg boos om en weigerde ze ooit nog te helpen of te zien).
Eventuele extra('s): Ze is op haar 14e begonnen met roken en rookt zo dan ook iedere dag, waar ze maar niet kan (en mee) wil stoppen. Ze is ook erg gesteld op vlees en als ze net gegeten heeft, kan ze milder reageren dan dat ze eigenlijk wil -- wat ze zelf ook niet kan verklaren. Ook heeft ze een erg groot drankprobleem en heeft ook altijd drank bij haar, vraag maar niet hoe ze het doet, maar ze kan er niet tegen en zwerft zo ook rond - ze weigert te stoppen.

Plaatjes: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Miranda op di aug 23, 2011 2:22 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptywo aug 10, 2011 6:08 pm

Oh! Verdomme: Ik ben vergeten de maximum leeftijd erbij te zetten. Zelf vind ik 21 wat "oud" om nog als tiener beschouwd te worden. Dus dan nog je plaatjes en je bent goed gekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:01 pm

Ik speel Miranda btw ook. (:
Het zou wel heel raar zijn als hun elkaar ontmoette...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:07 pm

Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:15 pm

Daniël schreef:
Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Haha, hoezo is dat handig om te weten? lol. En ja, dat is inderdaad NANA. Devil, ken jij Nana Osaki? D: I love her damn much, she is awesome. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:18 pm

Jason schreef:
Daniël schreef:
Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Haha, hoezo is dat handig om te weten? lol. En ja, dat is inderdaad NANA. Devil, ken jij Nana Osaki? D: I love her damn much, she is awesome. <3
NOU GEWOON. :3 Ik wist het, ik ben gewoon vet stoer. [Ego] Ik ben bezig met het kijken van de manga/anime van NANA. :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:20 pm

Daniël schreef:
Jason schreef:
Daniël schreef:
Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Haha, hoezo is dat handig om te weten? lol. En ja, dat is inderdaad NANA. Devil, ken jij Nana Osaki? D: I love her damn much, she is awesome. <3
NOU GEWOON. :3 Ik wist het, ik ben gewoon vet stoer. [Ego] Ik ben bezig met het kijken van de manga/anime van NANA. :'3
Haha ja ja, probs for you, girlie. Awesome, want ik wist namelijk niet dat er überhaupt mensen hierop zaten die ook Anime keken of whatever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:26 pm

Miranda schreef:
Daniël schreef:
Jason schreef:
Daniël schreef:
Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Haha, hoezo is dat handig om te weten? lol. En ja, dat is inderdaad NANA. Devil, ken jij Nana Osaki? D: I love her damn much, she is awesome. <3
NOU GEWOON. :3 Ik wist het, ik ben gewoon vet stoer. [Ego] Ik ben bezig met het kijken van de manga/anime van NANA. :'3
Haha ja ja, probs for you, girlie. Awesome, want ik wist namelijk niet dat er überhaupt mensen hierop zaten die ook Anime keken of whatever.
Haha. Nou ik kijk dus NANA, maar ik ben pas bij Episode 10. Ik wil eigenlijk ook nog Higurashi no Naku Koro ni kijken en Death Note. o.o En nog wel meer. x3 En ik heb Karin Chibi Vampire gekeken. O, door een klasgenoot wordt ik gepushed Bleach te gaan kijken. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 2:31 pm

Daniël schreef:
Miranda schreef:
Daniël schreef:
Jason schreef:
Daniël schreef:
Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Haha, hoezo is dat handig om te weten? lol. En ja, dat is inderdaad NANA. Devil, ken jij Nana Osaki? D: I love her damn much, she is awesome. <3
NOU GEWOON. :3 Ik wist het, ik ben gewoon vet stoer. [Ego] Ik ben bezig met het kijken van de manga/anime van NANA. :'3
Haha ja ja, probs for you, girlie. Awesome, want ik wist namelijk niet dat er überhaupt mensen hierop zaten die ook Anime keken of whatever.
Haha. Nou ik kijk dus NANA, maar ik ben pas bij Episode 10. Ik wil eigenlijk ook nog Higurashi no Naku Koro ni kijken en Death Note. o.o En nog wel meer. x3 En ik heb Karin Chibi Vampire gekeken. O, door een klasgenoot wordt ik gepushed Bleach te gaan kijken. :3
Ah, nice, dan ga je nog veel te moet, maar ik zeg niets. Mad En ik wil ook nog Higurashi no Naku Koro ni en Death Note kijken, al ik heb van de laatste al wel een paar afleveringen gezien. Oh, en van Bleach ook maar dat vind ik niet zo leuk. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Emptydi aug 23, 2011 3:01 pm

Miranda schreef:
Daniël schreef:
Miranda schreef:
Daniël schreef:
Jason schreef:
Daniël schreef:
Dat is best wel handig om te weten. Trouwens kan het kloppen dat jij plaatje gewoon Nana is. Ze doet me zo veel aan Nana denken en die Lotusbloem. D: EUMG.
Haha, hoezo is dat handig om te weten? lol. En ja, dat is inderdaad NANA. Devil, ken jij Nana Osaki? D: I love her damn much, she is awesome. <3
NOU GEWOON. :3 Ik wist het, ik ben gewoon vet stoer. [Ego] Ik ben bezig met het kijken van de manga/anime van NANA. :'3
Haha ja ja, probs for you, girlie. Awesome, want ik wist namelijk niet dat er überhaupt mensen hierop zaten die ook Anime keken of whatever.
Haha. Nou ik kijk dus NANA, maar ik ben pas bij Episode 10. Ik wil eigenlijk ook nog Higurashi no Naku Koro ni kijken en Death Note. o.o En nog wel meer. x3 En ik heb Karin Chibi Vampire gekeken. O, door een klasgenoot wordt ik gepushed Bleach te gaan kijken. :3
Ah, nice, dan ga je nog veel te moet, maar ik zeg niets. Mad En ik wil ook nog Higurashi no Naku Koro ni en Death Note kijken, al ik heb van de laatste al wel een paar afleveringen gezien. Oh, en van Bleach ook maar dat vind ik niet zo leuk. D:
ZEG JIJ INDERDAAD MAAR NIETS. >:C Ik weet nog niet wat ik van Bleach moet vinden, maar elke keer als ik hem op MSN spreek is het 'Heb je Bleach al gekeken?' x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miranda 'Mordancy' Coffey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miranda 'Mordancy' Coffey   Miranda 'Mordancy' Coffey Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miranda 'Mordancy' Coffey
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Miranda
» Miranda wil rocken, wie rockt er mee?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Aanmelding :: Personages-
Ga naar: