Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Brian Thomas Felps

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 11, 2011 9:17 pm

Volledige naam: Brian Thomas Felps
Leeftijd: 18

Kracht: Bleeder
Verleden: Brian groeide op in de achterbuurten van Bristol. Hoewel zijn vader een universitaire graad had kon hij maar moeilijk werk vinden, en als hij dan een baan had was het maar voor korte tijd. Zijn Sloveense moeder was illegaal en kon dus ook niet werken. Zo kwam het dat Brian op school altijd raar werd aangekeken om zijn te kleine kleding en droge crackers in de pauze. Het pesten begon echter pas echt in Secundary School. Met moeite en vrijwel zonder vrienden kwam hij zijn schooltijd door.
Op zijn zestiende, toen het allemaal net weer wat beter ging, sloeg het noodlot toe. De politie stond bij ze op de stoep. Ze wisten het van zijn moeder. Ze moest het land uit.
Als zijn vader er al kapot van was, Brian verging het nog slechter. Hij sloeg helemaal los, vluchtte het uitgaansleven in en raakte aan de drugs. Dronken, onder invloed en vol opgekropte woede raakte hij ook vaak betrokken in vechtpartijen. Het was toen pas dat hij erachter kwam dat hij vroeger niet zomaar door geluk aan zijn pestkoppen was ontsnapt. Andere mensen merkten ook op dat hij vrijwel altijd won, en zo belandde hij in het ondergrondse vechtcircuit, bloederig en compleet illegaal. Hij zag pas in hoe riskant hij bezig was toen er een inval plaatsvond bij 'vrienden' van hem. Het was angstaanjagend hoeveel kogels er in het rond vlogen. Hij wist een uitweg te vinden met enkel een schampschot in zijn schouder. Het was toen dat hij het roer heeft omgegooid.

Innerlijk: Brian doet zijn uiterste best om het verleden achter zich te laten, maar hij kan het niet helpen dat hij erdoor verbitterd is. Hij is nog steeds opvliegend en snel geïrriteerd, maar hij probeert zich altijd in te houden. Verder is er weinig van te merken. Hij is niet erg uitbundig en laat nauwelijks iets van zijn emoties zien, maar hij verrast vaak met nogal droge opmerkingen en onverwachte handelingen. Kijk dus niet raar op als je een keer wakker word gespoten door een waterpistool. Hij is eigenzinnig, rustig, en een echte charmer, maar niet op een flirterige manier. Ook al heeft hij aardig wat ervaring met vrouwen opgedaan in zijn slechte tijd, liefde heeft hij nooit gekend. Alleen van zijn ouders dan, maar dat hield ook op nadat zijn moeder werd meegenomen. Ze heeft daarna nooit meer iets van zich laten horen, en dat zit hem nog steeds dwars. Hij uit zijn frustratie door flink tekeer te gaan tegen zijn boksbal die hij in zijn kamer heeft opgehangen, en daarna een jointje te roken om rustig te worden.
Uiterlijk: Zijn halflange donkerbruine haar zit elke dag anders. Zonder iets erin is het een krullende warboel, dus zo is hij 's ochtends te zien. Ook blondeert hij wel eens plukjes.
Zijn gezicht is rechthoekig en mager. Hij heeft dikke, donkere wenkbrauwen van waaronder hij je met zijn bruine ogen duister kan aankijken. Of speels. Of hoe hij het maar wil. Hij heeft een lange, rechte neus, een mooie mond met enigszins uitstekende onderlip, en aardig wat moedervlekken op zijn gezicht, waarvan de duidelijkste die op zijn bovenlip waar zijn snor zou zijn als hij die had. Ook zijn kin is gladgeschoren, en dat houd hij graag zo.
Qua kleding is hij erg netjes. Hij draagt voor het merendeel overhemden en soms zelfs een stropdas. Dit is niet omdat hij slim over wil komen, eerder om zijn armoedige jeugd te verhullen.
Hij is slank en niet overdreven gespierd, maar vanzelfsprekend is hij sterker dan hij lijkt.

Hobby's: Hij houdt erg veel van fotografie, en is niet vaak zonder zijn camera te zien. Ook boxen behoort tot zijn hobby's en hij luistert graag naar klassieke en instrumentale muziek.
Extra's: Brian rookt nog steeds erg veel, en niet alleen tabak. Verder wil hij ooit viool leren spelen, al blijft dat een droom voor in de verre toekomst omdat er belangrijkere dingen zijn om zijn weinige geld aan uit te geven.

Plaatjes:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptyvr aug 12, 2011 3:53 pm

YAY! Brian is gelukt.
Goed gekeurd uiteraard!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptywo aug 17, 2011 6:00 pm

Op de een of andere manier denk ik wel dat mijn personage jouw personage best cool zou kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptywo aug 17, 2011 6:27 pm

Wie vindt Brain-persoontje nu niet cool?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptywo aug 17, 2011 6:43 pm

Isemay schreef:
Wie vindt Brain-persoontje nu niet cool?
Precies. Dat snap ik dus ook niet? Haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 7:03 am

Dames, dames, rustig. Er is genoeg Brian voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 8:10 am

Ghiii! Goed als ik je nu weer kom stalken, Nina?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 8:17 am

Dat je daar nog toestemming voor vraagt, hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 4:45 pm

Sorry, maar mag Roxy echt nog een keertje jouw personage ontmoeten? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 4:59 pm

NIET VRAGEN MAAR DOEN!
Seriously, je vraagt toch ook niet eerst aan een onbekende of je langs mag komen? Dat doe je gewoon! ...Niet? Oh. Nou, hier wel ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 5:24 pm

Brian schreef:
NIET VRAGEN MAAR DOEN!
Seriously, je vraagt toch ook niet eerst aan een onbekende of je langs mag komen? Dat doe je gewoon! ...Niet? Oh. Nou, hier wel ;D
Oh, nou eigenlijk deed ik dat wel een keertje. Of nouja, soort van. Ik moest echt nodig naar de wc, dus vroeg ik of ik eventjes van de wc gebruik mocht maken xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptydo aug 18, 2011 6:35 pm

Roxy schreef:
Brian schreef:
NIET VRAGEN MAAR DOEN!
Seriously, je vraagt toch ook niet eerst aan een onbekende of je langs mag komen? Dat doe je gewoon! ...Niet? Oh. Nou, hier wel ;D
Oh, nou eigenlijk deed ik dat wel een keertje. Of nouja, soort van. Ik moest echt nodig naar de wc, dus vroeg ik of ik eventjes van de wc gebruik mocht maken xd.
........................................ [blinks with eyes]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Emptyza sep 03, 2011 6:06 pm

Seriously, jou personage is echt GENIAAAL. Ik denk alleen niet dat Miranda Brian zou vertrouwen of iets, aangezien ze nog altijd uitkijkt voor 'dat soort jongens'. (':

Edit: Damn, ik was vergeten dat ik op die van Jason zat. Nou ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brian Thomas Felps Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brian Thomas Felps   Brian Thomas Felps Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brian Thomas Felps
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Brian
» Voor de geïnteresseerden, Brian is in het...
» Brian zoekt de dansvloer af...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Aanmelding :: Personages-
Ga naar: