Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het washok

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 1:03 pm

Zoals in elk bewoond huis moet ook hier zo af en toe de was gedaan worden. In deze kleine ruimte is daar dan ook de mogelijkheid toe gemaakt, in de hoek staat op de grond een witte droger met daarbovenop een wasmachine en daarnaast staan nog een droger en wasmachine. De wand ertegenover bestaat voornamelijk uit glas en een deur die je toegang geeft tot de tuin. Er staan in die hok een uitklapbaar rek om de was buiten op te hangen. Ook is hier een wasbak te vinden met een warm en koud water kraan en een plastic bak voor de eventuele handwas. Bovenop een plank staat nog een naaimachine voor de vrijwilligers en ook is hier een strijkbout op te vinden. De strijkplank zit aan de muur vast en is dan ook uitklapbaar. Eigenlijk is alles in dit washok wit behalve de hoeveelheid aan kleurige, geurige flessen wasmiddel en wasverzachter.

Max. aantal personen: 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 1:56 pm

Miranda had eindelijk het washok gevonden en duwde de deur open, waarna ze de wasmand met een klap op de grond zette en muziek ging luisteren op haar iPod. "I'm staring out of my window and the rain is pouring down. When you left, I was so low, but I'm not gonna drown." Het kleine meisje deed haar halflange haar even goed en pakte de was die er in de mand was, gooide alles in de wasmachine en stelde alles in op de goede was. "I'm just gonna run right through the rain. I'm just gonna dance right through the pain. I just wanna feel that rhythm, feel that drum." Ze zong zachtjes mee terwijl ze besloten had in het washok te wachten tot haar was klaar is, ook al was het anderhalf uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 2:29 pm

Niet verwachtend dat er überhaupt nu al iemand kleding zou wassen was Mason op weg naar het washok. Wat hij trouwens eerst had moeten vinden, wat een lastige opgave bleek te zijn in het huis dat vanbinnen veel groter leek te zijn dan je van buiten zou denken. Hij duwde de deur iets wat onhandig open met in zijn andere arm een bijna lege wasmand en een fles wasmiddel. Hij hoorde zacht gezang en zag toen hij zijn hoofd de andere kant op draaiden dat het Miranda was. "O, hoi." zei hij verrast dat er iemand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 2:38 pm

Het meisje keek om toen ze de deur open zag zwaaien en Mason ietwat onhandig binnen zag komen, waarna hij iets tegen haar zei. "O, hoi." Miranda deed haar oortjes uit van de iPod en keek met haar ogen naar hem. Okay, aardig zijn Miranda, niet schelden of aggresief worden, houdt jezelf in, dacht ze terwijl ze naar Mason liep en de fles wasmiddel pakte van Mason. "Hoi, niet iemand hier verwacht?" Ze zette de fles op de wasmachine. "Ik dacht, laat ik je even helpen." Ze gaf Mason even een nieuwschierige blik en zette haar iPod toen op stil terwijl die in haar strakke jeans verdween - wat een wonder was, haar grote warme, rode shirt met een kat erop verdween erover. "Was het leuk bij het strand?" Ze was even aan het dubben maar begon toch maar een praatje met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 2:49 pm

"Nee" antwoorden hij glimlachend naar Miranda. "Dankje" zei hij tegen Miranda toen ze de fles wasmiddel overnam. Hij zette zijn wasmand op de grond zodat hij zijn handen vrij had. Hij wierp even een blik op het viertal aan witte machines dat bijna een hele wand bedekte en zag dat er een wasmachine in gebruik was, wat logisch was aangezien Miranda er al was. Hij gaf met zijn voet een zetje tegen de wasmand zodat die tegen de drogers aan kwam te staan en opende de wasmachine die niet in gebruik was. Achter zich hoorde hij haar stem een vraag vormen. "Het was heerlijk, even uitwaaien." zei hij terwijl hij zich naar haar omdraaiden zodat hij ook daadwerkelijk tegen haar praten en niet tegen de wasmachine. "Alleen ligt er nu een laag zand in mijn badkamer." zuchtte hij terwijl hij even een blik wierp op zijn kleding in de mand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 2:58 pm

Miranda was van zichzelf altijd heel erg nieuwsgierig geweest en leunde toen ook tegen een muur aan terwijl ze naar Mason aan het kijken was hoe hij zijn was in de wasmachine propte en het daarna liet draaien. "Het was heerlijk, even uitwaaien." Zei hij tegen haar, terwijl hij haar weer aankeek en niet naar de wasmachine, wat zeker een raar gevoel voor hem zou zijn geweest - bij Miranda is dat tenminste wel altijd zo. "Alleen ligt er nu een laag zand in mijn badkamer." Even giechelde Miranda hierom en sloeg ze haar hand voor haar mond, die het bedekte met haar rode mouw, waarna ze het weer liet zakken en Mason recht aan keek met haar bruine ogen. "Bij mij ook. Volgens mij heb ik het zelf een strand van gemaakt, er ligt een bak zand en zoveel water dat het wel een damn zwembad lijkt."


Laatst aangepast door Miranda op zo aug 14, 2011 3:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 3:11 pm

Miranda leek zo anders dan dat ze gister in de hal had geleken, maar misschien had hij het gister gewoon verkeerd opgevat. Hij glimlachte even toen ze haar mond met haar hand bedekte. "Nee, het water heb ik daar maar gelaten. Maar nu weet ik waar ik het binnen zwembad kan vinden" lachte Mason. Achter zich hoorde hij de machine beginnen met zijn was waardoor er nu nog meer lawaai uit beide apparaten kwam. Hij deed een paar stappen van de machines af en ging tegen de muur staan. Even wierp hij een blik op zijn horloge gevolgd door een blik op de wasmachines. Zijn was zou over anderhalf uur klaar zijn en Miranda's was zat er ook nog niet heel lang in volgens de tijdsduur op haar machine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 3:17 pm

"Nee, het water heb ik daar maar gelaten. Maar nu weet ik waar ik het binnen zwembad kan vinden" lachte Mason en Miranda kon het niet laten maar er kriebelde een glimlach op haar lippen en haar ogen hadden blijdschap in zich. Toen kuchtte ze en liep ze naar haar was en bukte om er even in te kijken, keek daarna weer naar Mason en zei op een zekere toon dat niemand echt kon horen hoe het bedoeld was, "Dat ligt eraan, Mason," Toen ze zijn naam zei lag er een zekere verwardheid in haar stem, "Als je naar het zwembad wil, zal je moeten betalen." Zei ze op een grappige toon, waarna ze haar blik naar zijn gezicht bewoog en even schuin keek. "We staan hier nog wel even op onze was te wachten, tenzij je nog wat moet doen of weg moet?" Ze wachtte even en lachtte toen. "Of tenzij ik damn slecht gezelschap ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 3:44 pm

"Dat ligt eraan, Mason," hoorde hij haar zeggen "Als je naar het zwembad wil, zal je moeten betalen." Er verscheen een glimlach op zijn gezicht en zijn blik weer richting haar bracht. "Nah, ik denk dat ik het wel volhoud hier en zulk slecht gezelschap ben je nou ook weer niet." zei hij met een plagerige ondertoon. Zonder dat hij er over na gedacht had dat hij haar eigenlijk niet kende en niet wist of ze zo iemand was die totaal niet tegen sarcasme en plagen kon. Maar hij besloot dat het eigenlijk niet uit maakte, ze leek hem niet iemand die niet tegen plagen kon en dan nog zou hij het anders waarschijnlijk alsnog op die manier gezegd hebben.

__
even eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 3:58 pm

"Nah, ik denk dat ik het wel volhoud hier en zulk slecht gezelschap ben je nou ook weer niet." Ze hoorde dat hij het met een plagerige ondertoon zei, en Miranda kon niets ander doen dan een harde lach uitschateren. "Ik weet het, right? Ik ben damn goed gezelschap," Haar ego in haar grapjes speelde op, maar voor even verscheen er een bittere verdrietige blik op haar gezicht en in haar ogen. "Alleen is het jammer dat mensen mij verkeerd begrijpen door mijn karakter..." Echter duurde dit maar een paar seconde, wetende dat Mason er nog bijstond en naar haar keek, dus liet ze de blik vanzich af drijven en keek naar hem op. "Eigenlijk ben je best wel friggin lang, weet je dat? Ik voel me net een damn kleine dwerg bij jou." En ze ging in een opwelling vlak voor hem staan, zo dichtbij dat er een cm tussen nog was.

__
Eeetze!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 4:43 pm

Mason zag hoe de blik op haar gezicht veranderden en fronste even niet goed begrijpend waar ze op doelde, voor hij er echter over na kon denken veranderde ze echter snel het onderwerp en verscheen er even een glimlach op zijn gezicht. Ze had wel gelijk, vaak was hij een van de langst, hoewel hij thuis wel een aantal vrienden had gehad die langer waren en ook zijn vader was langer dus het was niet iets waar hij echt mee bezig was. Zonder dat hij er echt erg in had stond ze ineens nog geen drie centimeter voor hem waardoor het onmogelijk was het lengte verschil te negeren. "Tja" zei hij zichzelf stom voelend omdat hij niet wist hoe hij moest reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 4:55 pm

Miranda zag dat hij zich nogal ietwat ongemakkelijk voelde doordat ze nu opeens zo dichtbij stond, en dat hij niet wist wat hij kon zeggen of hoe hij moest reageren. Doordat kwam er een glimlach op haar lippen en zei ze met een kinderlijke lach, "Don't worry, dude, ik voel me niet ongemakkelijk als een friggin kleintje in jou buurt!" Terwijl ze hem best hard tegen zijn borst duwde, maar dat deed ze altijd als ze zich op haar gemak voelde - dit deed ze ook bij andere transformers die ze kende, ook al waren het er weinig en ze hielden altijd stand, wetende dat het niet gemeen bedoeld was. Enkel hierna keek ze naar Mason op met een vergevende blik, ze had het niet zo bedoeld en hoopte dat hij dat ook zou snappen. Ze zuchtte en leunde weer tegen de muur aan, naast hem. "Zeg, Mason, eigenlijk ben ik best wel iemand die gelijk van alles zegt, maar omdat we nu hier in dit huis gepropt zijn... Mag ik iets aan je vragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 6:35 pm

"Oef" bracht hij half lachend uit toen ze, redelijk hard, tegen zijn borst duwde. "Er zit nog best wat kracht in dat friggin kleintje ook." lachte hij terwijl hij haar een por tegen haar schouder gaf als reactie op haar vergevende blik. Hij keek even hoe ze naast hem ging staan en tegen de muur leunde. "Zeg, Mason, eigenlijk ben ik best wel iemand die gelijk van alles zegt, maar omdat we nu hier in dit huis gepropt zijn... Mag ik iet aan je vragen?" zei ze. Vragen keek hij haar aan nadenkend over wat ze zou willen vragen. "Ja, uh, natuurlijk" zei hij, niet wetend wat hij kon verwachten.

___
Oké ik had deze dus al een uur klaar staan, faal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 7:09 pm

Mason gaf haar een por tegen haar schouder, waarschijnlijk als reactie op haar vergevende blik en ze kon niet helpen dan een stap naar achteren te doen en hem glimlachend aan te kijken. "Ja, uh, natuurlijk" zei Mason, met een vragende blik op zijn gezicht. Miranda liet haar blik naar de grond dwalen en keek weer naar hem op met, voor de eerste keer, een onzekere blik. "Hoe zou je liefde kunnen omschrijven... zoals familie, of vrienden?" Er klonk veel onzekerheid in haar stem en Miranda wou het liever camoufleren, maar om de een of andere manier werkte het niet.


____
Maakt niet uit, beter laat dan nooit! haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 7:22 pm

Mason zag onzekerheid in haar blik en in haar stem en had hoe dan ook niet zo'n, redelijk diepe, vraag verwacht. "Pfoe" zei hij nadenkend terwijl hij zich langs de muur op de grond liet glijden en tegen de muur aanleunend ging zitten. Hij was nooit echt bezig met liefde, wanneer je het voelt, merkt je het tenslotte wel dacht hij altijd. "Ik zou het niet weten." Even dacht hij er over na maar hij zou het echt niet weten. "Misschien door een hele hoop beschrijvingen uit boeken of muziek samen te voegen." zei hij nadenkend terwijl hij even een blik wierp op Miranda. "Hoezo eigenlijk?" sprak hij zijn gedachte hardop uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 7:40 pm

Miranda wou nooit langer zijn dan de rest en was dan dus ook blij dat Mason langer was, zoals de rest die ze kende, alleen nu hij op de grond liet glijden en tegen de muur aan ging zitten was zij langer - iets wat ze dus niet wou en dus naast hem ging zitten op de grond. Ze hoorde de wasmachines al lang niet meer grommen en had het naar de achtergrond geduwt toen Mason weer ging praten. "Misschien door een hele hoop beschrijvingen uit boeken of muziek samen te voegen." Waarna hij even een blik wierp op Miranda, en "Hoezo eigenlijk?" uitsprak. Ze had die vraag sowieso wel verwacht, maar dat het er toch uitkwam, sloeg bij haar de mond dicht en keek hem even zonder emotie op haar gezicht aan. Miranda zuchtte daarna diep, alsof ze moe was en naar bed wou, maar keek hem daarna aan met een zekerheid in haar ogen. "Ik vraag me af hoe het is om..." Ze stopte even, aarzelend over of ze het wel aan hem zou vertellen, maar nam toen weer de zekerheid in haar stem over. "Nevermind, het was gewoon een vraag, niets meer en niets minder."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 9:42 pm

"Nevermind, het was gewoon een vraag, niets meer en niets minder." De laatste woorden waren eigenlijk de enige woorden waar hij over nadacht. Het was wel iets meer, maar ze wou het hem simpelweg niet vertellen. Hij keek haar even aan om te kijken of hij wist wat het was, maar hij moest eerlijk tegen zichzelf zijn, hij was er niet goed in blikken te ontrafelen. "Of het is gewoon te persoonlijk om het met iemand, of mij, te willen delen." zei hij na een stilte. "En daar heb je vast je redenen voor." zei hij terwijl hij zijn hoofd even schuin hield om haar gezicht een beetje te kunnen peilen, terwijl hij er over na dacht welk onderwerp hij kon aansnijden om het voor hem en haar makkelijker te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyzo aug 14, 2011 10:13 pm

Na een stilte begon Mason weer met praten, "Of het is gewoon te persoonlijk om het met iemand, of mij, te willen delen." Hij hield zijn hoofd even schuin en keek Miranda aan, alsof hij ergens over na dacht. "En daar heb je vast je redenen voor." Miranda zuchtte diep, proberende Mason zijn blik te ontwijken en ze stond op om naar de was te kijken. Nog een halfuurtje, blijkbaar hadden Mason en Miranda dus heel wat tijd samen doorgebracht zonder dat ze op de tijd lette - wat goed is, toch? Miranda hoestte en zag even zwart voor haar ogen, waardoor ze wat duizelde en een misstap zette toen ze terug naar Mason wou lopen, maar hield zich snel vast aan de wasmachine. Waarschijnlijk is dit het na effect dat ze had op met haar kleding en al in de koude zee te springen en daarna heel lang tijd te verdoen door ijs te eten en aardbeien. Echter deed ze alsof er niets gebeurd was en ging snel weer naast Mason zitten en zei tegen hem op een andere toon, alsof ze hem nog maar net kende en niet een heel gesprek hebben gehad, "De was is over een halfuurtje klaar." Haar toon had een soort strict en zekerheid in zich, iets dat ze deed om zichzelf te beschermen. Nu ook bij Mason, waarschijnlijk omdat hij goed gereageerd had op de duw en de plagerijen, wat hij ook bij haar terugdeed een paar keer, en nu snapte hij ook waarom ze het niet wou zeggen - iets dat ze alemaal van hem waardeerde, en dus duwde ze zich weer van hem af. Zoals altijd bij iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyma aug 15, 2011 7:01 pm

Mason zag hoe Miranda een misstap zette en zich aan de wasmachine vast greep en wou vragen of er iets was, maar voor hij die kans kreeg deed ze alsof er niets gebeurd was. "De was is over een halfuurtje klaar." hoorde hij haar kalm zeggen met een bepaalde toon. "Zitten we hier al een uur?" vroeg hij oprecht verbaasd. Hij had niet op de tijd gelet en had totaal niet door gehad dat het zo snel voorbij was gegaan. "Oké, ik wou jou eigenlijk nog iets vragen..." zei hij zonder echt een antwoord te verwachten. "Ik vroeg me af wat voor kracht jij bezit?" vroeg hij, of eigenlijk zei hij het meer dan dat hij het vroeg. Hij verwachtte niet dat ze een reader zou zijn aangezien ze niets van opmerkingen had gemaakt over gedachte, maar misschien was daar ook geen reden toe gegeven. Hij dacht daarom aan een mover, maar dat was eigenlijk meer omdat dat de enige twee krachten waren waarvan hij het bestaan wist.

__
Sorry dat ik zo laat reageer, ik moest vandaag werken en ik had er vanmorgen niet aan gedacht dat ik dan eigenlijk pas op 22.00 thuis zou zijn. Morgen probeer ik daar wat meer rekening mee te houden :x
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyma aug 15, 2011 7:18 pm

"Oké, ik wou jou eigenlijk nog iets vragen..." zei hij. "Ik vroeg me af wat voor kracht jij bezit?" Maar Miranda antwoordde er niet op, niet direct tenminste. Met een grappige, maar plagerige ondertoon, zei ze tegen hem: "What do you think, dummy? Take a wild guess." En ze sloeg haar armen over elkaar terwijl ze hem doordringend aankeek, alsof ze het uit hem wou persen. Ze hoorde de wasmachines nog steeds ruidluchtig draaien en ze werd er een beetje geïrriteerd van. Eigenlijk was ze best benieuwd wat Mason voor kracht bezat, maar vroeg het niet aan hem, dat zou zo wel komen - ze was nu namelijk meer nieuwschieriger naar wat hij misschien als antwoord zou zeggen. Een reader niet in ieder geval, want anders had zij zeker de moeite genomen wat over zijn gedachten te zeggen. Met een grijns op haar gezicht wachtte ze af.


______
Haha, maakt niet uit. Ik had ook afgesproken met Daniël, dus ik had een beetje gemulti-tasked, lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptyma aug 15, 2011 10:02 pm

"What do you think, dummy? Take a wild guess." Miranda sloeg haar armen over elkaar en keek Mason ondertussen doordringend aan. Hij glimlachte even om daarna pas te antwoorden: "Lets see," begon hij "Buiten het feit dat ik nooit verder ben gekomen dan 'er zijn meer krachten' weet ik dat je geen reader bent, of dat denk ik eigenlijk en je lijkt me ook niet een mover-kind-of-person. So tell me." hieruit zou ze waarschijnlijk wel kunnen opmaken dat hij een mover was, iets wat je eigenlijk niet bepaald aan iemand kon zien, maar toch. Hij wist eigenlijk niet waarom hij dat dacht, hij zou waarschijnlijk toch de enige mover zijn last had van heimwee. Wat hem zichzelf als een klein kind liet voelen. De grijs op haar gezicht viel hem nu pas op waardoor er een glimlach op zijn gezicht verscheen en hij vervolgens wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptydi aug 16, 2011 7:40 am

Miranda zag hem even glimlachen en hij antwoorde vlak daarna, "Lets see," Ze keek met een geïnteresseerd gezicht terug, maar probeerde niets te laten merken, bang dat ze ontrafeld wordt. "Buiten het feit dat ik nooit verder ben gekomen dan 'er zijn meer krachten' weet ik dat je geen reader bent, of dat denk ik eigenlijk en je lijkt me ook niet een mover-kind-of-person. So tell me." Ze grinnikt en gaat recht voor Mason zitten met een geheimzinnige glimlach, in kleermakerszit. Hm, hij kan mijn gedachten niet lezen, dus hij is geen reader, thank god. En hij weet niet van de transformer, dus waarschijnlijk - heel zeker dus - is deze gast een mover., dacht ze terwijl ze haar mond opendeed om er woorden uit te laten. "God, dat zijn goede dingen waar je over na denkt, smarty," Haar ogen hadden iets ondeugend en ze vroeg zich af wat ze van het volgende zou vinden, "Ik ben een transformer," Ze grijnste weer, maar dit keer had het iets wat moeilijk was te zien. "In een witte wolf." So, lets see what this punk thinks about this...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptydi aug 16, 2011 9:55 pm

"Ik ben een transformer," zei ze "In een witte wolf." Zonder er echt bij stil te staan dat ze dus daadwerkelijk in een dier kon veranderen dacht hij gelijk aan zijn tekeningen. "Wolven zijn prachtige dieren." zei hij zonder er echt over na te denken wat hij zei. Hij tekent heel vaak wolven omdat ze perfect in een fantasy omgeving passen. Een moment dacht hij erover na hoe het zou voelen om in een wolf te veranderen, of überhaupt in een dier te veranderen, het idee dat daarmee je skelet veranderd, de structuur van je lichaam, alles eigenlijk. Misschien was het minder vreemd dan hij dacht, het klinkt tenslotte nog vreemder als je beseft dat je in het niets verdwijnt en vervolgens ergens anders verschijnt, dat je in nieuwe dimensies komt even snel als je het weer verlaat terwijl je het redelijk bewust mee maakt. Het leek voor hem allemaal zo onrealistisch hoewel hij zelf al vanaf een jaar of 6 wist dat het kon bleef het ergens vreemd.

__
Sorry dat ik weer vanochtend niet gereageerd heb, ik had me een soort van vergist in de tijd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptydi aug 16, 2011 10:06 pm

Ze haalde haar wenkbrauwen omhoog, ze zat nog in kleermakerszit maar keek Mason nog uitdagend aan. "Nu wil ik natuurlijk weten wat jij dan wel niet bent." Eigenlijk had ze al een pretty-good idea wat hij dan zou zijn, ze wou het uit zijn mond horen. Ze leek echter niet meer onzeker of verdrietig, iets dat ze op sommige momenten kon hebben of uitstralen - maar het zo goed mogelijk proberen te camoufleren door een zeker gezicht op te zetten, een muur kon ze het ook wel noemen. Iets wat haar veel geholpen had. "Dat is wel zo damn eerlijk, for sure." Ze keek met oprechte interesse in haar ogen naar Mason, die nog voor haar zat. "Wil je trouwens mijn rocking wolf-gedaante zien? It's friggin wicked." Grijnste ze, met dit keer een wel erg lijkende wolf-glimlach.


__
Maakt niets uit, ik was toch al bijna de hele dag weg. Btw, sorry voor de kleine text dit keer, ik wist niet zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Emptywo aug 17, 2011 10:47 am

"Nu wil ik natuurlijk weten wat jij dan wel niet bent. Dat is wel zo damn eerlijk, for sure." Er verscheen een glimlach op Mason's gezicht "Ik geloof dat je dat al wel weet, maar als je het graag uit mijn mond wilt horen, ik ben een mover." bevestigde hij de hint die hij eerder had gegeven. "Wil je trouwens mijn rocking wolf-gedaante zien? It's friggin wicked." grijnsde Miranda, met een glimlach die hem deed denken aan een wolf. "Lijkt me gaaf." zei hij terwijl hij willekeurig met zijn hand door zijn haar ging. Zijn blik ging even door het redelijk kleine washok en vervolgens weer naar haar.

__
Oké inspiratieloossss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het washok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het washok   Het washok Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het washok
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: Het huis-
Ga naar: