Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Girona, Spanje

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Girona, Spanje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girona, Spanje   Girona, Spanje - Pagina 3 Emptyzo jan 15, 2012 10:59 pm

Toen hij haar ksute en zijn gedachten bij haar binnen dorngen, nam ze even afstand van hem. 'Laten we zo maar dan bewijzen dat dit geen droom is. Maar ik voel me gevleid.' Haar lippen vonden de zijne voor een vurige, pasionelere en ruigere zoen waarna ze even weer speels in zijn onderlip beet. 'Zullen we dan maar naar huis flitsen? Ik heb zin om op bed te liggen en te knuffelen.' Hierbij kroop ze van hem af en deed zijn jas aan. Hierbij stak ze een hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




Girona, Spanje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Girona, Spanje   Girona, Spanje - Pagina 3 Emptyma jan 16, 2012 8:01 am

Met een glimlach kwam hij overeind en controleerde even of ze alles hadden. Hij nam haar hand vast en bracht zijn hoofd even dichterbij dat van haar om haar een kus te geven. 'klaar?' vroeg hij terwijl hij zich zijn kamer begon voor te stellen. Hij nam ook haar andere hand vast toen hij merkte dat ze begonnen te verdwijnen.

-Goneeeee-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Girona, Spanje
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: De zee en verdere omgeving-
Ga naar: