Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De vijver

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydi aug 16, 2011 9:02 am

Een lichte grijns deed om zijn lippen komen bij het gezicht van onbegrip dat zij trok, op het tweetal kleine Franse woorden. Kalm luisterde hij naar haar, wanneer haar stem klonk, volgde hij hoe zij nog een laatste hijs van de sigaret nam, waarna zij deze in het gras uitdrukte. ‘Et toi, betekent en jij en is Frans. Dus je hebt zowaar een goede gok genomen. Geen behoefte aan het ontmoeten van nieuwe mensen?’ Kalm liet hij zijn vingers door de smalle strook van gras voor hem glijden, terwijl zijn blik weer naar het water deed afdwalen. zijn blik bleef bij een vis welke bijna gelijk gekleurd was met het water en hierdoor moeilijk te volgen, echter bleef hij het dier volgens dat door het water zwom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydi aug 16, 2011 9:16 am

Zijn lippen lieten een lichte grijns zien, waarschijnlijk om het antwoord dat Roxy gaf, en hij antwoordde toen terug. De opmerking van de jongen liet haar licht glimlachen; iets wat ze niet altijd wil laten zien aan mensen. 'Oh. Ik heb wel behoefte om wat mensen te ontmoeten, maar hun willen mij niet altijd ontmoeten..' Roxy keek even naar de lucht en hoorde het geritsel van de bomen, dat door de wind komt. Een nu wat onzekere blik gaf vorm in haar ogen en dacht weer terug aan vroeger. Na een paar seconden bedacht ze zich opeens dat er nog steeds gezelschap is en kuchtte even; van dat er niks aan de hand is. 'En het licht eraan of ik wel in the mood ben, zeg maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydi aug 16, 2011 10:02 am

Kalm liet hij zijn blik weg dwalen van de vijver, wanneer de vis hem ontsnapt was en hij deze niet meer terug kon vinden.Hij luisterde naar haar stem, wanneer deze klonk een lichte glimlach verscheen om zijn lippen, echter verdween deze bij de blik van onzekerheid welke zich in haar ogen vormde. Voor een moment leek het meisje in gedachten verzonken, waarna zij zich bedacht in zijn aanwezigheid te zijn en licht kuchte. Haar volgende woorden lieten weer een lichte, vriendelijk glimlach om zijn lippen verschijnen. 'Natuurlijk. Wel, ik heb er geen probleem mee dat ik je heb ontmoet. Daniël is de naam, trouwens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydi aug 16, 2011 1:25 pm

'Natuurlijk. Wel, ik heb er geen probleem mee dat ik je hebt ontmoet. Daniël is de naam, trouwens.' Stelde de jongen zichzelf voor. Roxy keek hem even aan en glimlachtte toen. Gelukkig heeft Daniel niet gezien dat haar ze wat onzekers in haar ogen had zitten. 'Aangenaam. Mijn naam is Roxy,' stelde ik mezelf voor. Mijn hand steek ik uit om hem een hand te schudden.

---
Sorry, ik heb met m'n vriend afgesproken. De volgende word extra lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydi aug 16, 2011 8:00 pm

Hij knikte licht met zijn hoofd toen zij zich aan hem voorstelde en liet kalm zijn hand in de hare glijden, om deze voor een kort moment te schudden, waarna hij deze weer losliet. Veel om over te spreken wist hij niet, wat maakte dat hij zich simpelweg stil hield.

No problemo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydi aug 16, 2011 8:56 pm

Kalm liet Daniël zijn hand in Roxy's hand glijden en schudde deze voor een kort moment; waarna hij haar hand weer losliet. Dan schiet Roxy in eens iets te binnen. Van wat soort muziek zou hij eigenlijk houden? Hij is best een rustig en kalm type, maar houdt hij ook van dat soort muziek? Dan bedenkt ze zich hoe Daniël naar rockmuziek zou luisteren en dan begint met headbangen. Een zachte glimlach sierde haar gezicht bij deze gedachte. Dan kuchtte ze weer; dit keer omdat ze last heeft van haar keel. 'Naar wat voor soort muziek luister je eigenlijk?' vroeg ze benieuwd.
Haar ogen richtte ze de hemelblauwe lucht en ze had het waarschijnlijk verkeerd gegokt over dat het zou gaan regenen.. Ze heeft namelijk nog geen enkel regendruppeltje gevoeld. Ergens is ze hier ook wel blij om, maar regen geeft haar op de een of andere manier ook weer een goed gevoel. Ze weet ook niet waarom. Ze liet haar handen rusten op het gras en ging rechtop zitten. Haar leren zwarte jack deed ze uit en haar draak als tattoo kon je net zien onder haar korte mouwtje, op haar linkerarm, van haar grijze t-shirt. Zelf op het t-shirt stond de bandnaam van Metallica.
Een geripte lichtblauwe skinnie jeans heeft ze aan met een paar zwarte look-a-like zwarte legerschoenen. Deze heeft Roxy vooral aan als ze motor gaat rijden. De helm ligt naast haar en Roxy geeft eventjes een blik op haar spulletjes; die ze nog steeds naast zich heeft liggen.
Geduldig, voor zover dat in haar woordenboek staat, wacht ze op het antwoord van Daniël en friemelt ze ondertussen in een kapotte tas; waar ze een half liter biertje uithaalt en deze vervolgens opent en er een flinke slok van neemt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo aug 17, 2011 12:11 pm

Hij hoorde hoe de stem van de jongedame aan zijn zijde klonk, de blik welke alweer naar het heldere water dat de vijver vulde was gegleden, deed nu terug naar Roxy dwalen, om hier vervolgens te blijven hangen. Met een lichte glimlach keek hij haar aan, terwijl hij naar de vraag luisterde die zij hem stelde. Voor een kort moment deed zijn blik weer naar de vijver dwalen, waar hij nadenkend naar het water staarde, om zich vervolgens weer tot Roxy te richten. ‘Vele soorten. Mijn stijl qua muziek varieert nogal. En jij?’ Hij volgde haar bewegingen, hoe zij het zwart leren jack wat ze aanhad kalm uitdeed, wat maakte dat het t-shirt waar de naam van de band Metallica op gedrukt stond, onder één van de korte mouwen deed een deel van een tatoeage komen. De jongedame aan zijn zijde maakte een sterke, zelfverzekerde indruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo aug 17, 2011 6:42 pm

Uit haar ooghoeken ziet ze dat Daniël met een lichte glimlach naar d'r keek en daarna weer voor een kort moment zijn blik naar de vijver liet afdwalen. 'Vele Soorten. Mijn stijl qua muziek varieert nogal. En jij?' Had hij geantwoord.
Roxy keek even naar haar blikje bier en dacht even aan haar eigen band. Ze houdt echt van die band; iedereen kan zichzelf zijn en ze zijn echt als een familie voor elkaar. Wat mist ze die drie gozers toch.
Tsja, van wat soort muziek houdt zij? Rock. Dat zeker. 'Eigenlijk wel overal een beetje van. Maar vooral rock, en geen nederlandse muziek or whatsoever. Dat vind ik echt kutmuziek,' zei ze en keek dan naar Daniël. Het licht valt mooi op haar gezicht en het doen de ogen van Roxy glinsteren en zien d'r tegelijkertijd wat scherp uit.
Het valt Roxy wel op dat Daniël veel naar de vijver en de natuur om zich heen kijkt. Misschien is het een natuurmens? Dat kan zo. Roxy kijkt eventjes om zich heen en doet haar ogen dicht. De zachte windbries laat haar bruine haren een beetje zweven en om haar gezicht heen dansen.
Uit haar tas komt er opeens een getril en een rocknummer begint. Roxy opent snel haar ogen en begint in haar tas te speuren naar haar mobiel. Dan heeft ze 'm uiteindelijk gevonden en knikt even naar Daniël dat het een belangrijk telefoontje is. 'Sorry,' mompelt ze en neemt dan op. 'Wat moet je?' antwoord ze fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydo aug 18, 2011 10:44 am

Hij luisterde naar de stem van Roxy toen deze klonk, haar woorden lieten een glimlach om zijn lippen verschijnen, zijn blik hield hij ditmaal op haar gerust, slechts om te laten blijken dat zijn aandacht wel bij haar deed zijn, dat hij ondanks dat zijn blik vaak ergens anders heen dwaalde hij naar haar woorden luisterde. Op haar woorden had hij een begrijpend geluid uitgestoten, welke hij geen kracht bij zette met woorden ditmaal. Hij merkte op hoe ze nadat enige tijd verstreken deed zijn, in haar tas begon te gaan zoeken, waar zij uiteindelijk haar mobiele telefoon uit vandaan haalde. Met haar ogen vertelde zij hem dat het telefoontje van belang voor haar was, waarna ze zich mompelend verontschuldigde, om uiteindelijk de telefoon op te nemen. Haar stem klonk fel toen ze in de telefoon sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyvr aug 19, 2011 6:24 pm

Met wat Roxy allemaal tegen Daniël zei, keek hij alleen naar haar. Niet dat het zo erg was, maar hij was zo rustig.. Hoe kan hij zo rustig zijn? Hoe vind hij uberhaupt die rust? Dit waren de vragen wat Roxy zichzelf meestal afvroeg bij Daniël.
De jongen aan de telefoon vroeg of ze naar hem toe zou kunnen komen, vanwege dat ze een nieuw nummer gaan opnemen. 'Nee, verdomme. Dat heb ik toch al verteld. Dat gaat moeilijk, dove koe.' En ze kijkt naar boven; naar de lucht.
'Oké. Ik weet wat. Ik ga wel aan dat verdomde nummer werken, want ik weet toch wel dat ik niks aan jou heb. Ik bel je zodra je naar mij toe moet komen, zodat we kunnen oefenen. Begrepen?' Roxy neemt een slok van haar bier. 'Ja, doe dat maar. Ga die luie donders maar waarschuwen. Doei.' Roxy hangt op en gooit het in d'r tas.
Ze richt zich op Daniël en zegt nogmaals dat 't haar spijt. 'Dit was een belangrijk telefoontje.' Ze haalt een sigaret met aansteker tevoorschijn en zodra zij deze heeft aangestoken gooit ze ook de aansteker in de tas. Als deze sigaret op is gaat ze maar aan het werk. Een zucht verliet haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyza aug 20, 2011 5:15 pm

Zijn blik dwaalde van Roxy af, aangezien hij het apart vond haar in de ogen te kijken, terwijl zij niet tegen hem sprak, terwijl zij aan te telefoon was. Al vanzelf sprekend dwaalde zij blik naar de vijver, de vis welke hij eerder met zijn ogen gevolgd had, wist hij tussen de anderen, tussen het water te ontdekken. Zijn blik volgde de vis, tot hij deze opnieuw kwijtraakte, waarna hij zijn blik simpel op het middelpunt van de vijver gericht hield. Hij hoorde hoe de jongedame aan zijn zijde fel in de telefoon sprak, toen zij een teken gaf dat ze zou ophangen, liet hij zijn blik weer naar haar toe glijden. De verontschuldiging wuifde hij met een simpel gebaar weg. ‘Geen probleem.’ Hij knikte licht met zijn hoofd toen ze opnieuw tegen hem zij dat het telefoontje belangrijk voor haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyza aug 20, 2011 6:23 pm

Ondertussen vind Roxy het alweer is tijd om muziek te gaan maken. Haar blikje bier raakt zo onderhand op en als ze de laatste grote slok neemt; wilt ze deze eigk weggooien in de tuin, maar besluit om het toch maar niet te doen.
Roxy staat op en pakt haar spullen; met haar lege bierblikje. 'Het was leuk om je te onmoeten, Daniël. Tot een andere keer.' Ze maakt een soort formeel gebaar met haar hoofd dat het haar genoegen was en loopt vervolgens richting de inkomsthal. Voor de inkomsthal ziet ze een prullenbakje staan en gooit het bierblikje hierin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyzo aug 21, 2011 6:42 pm

Hij merkte op hoe de jongedame welke langs hem zat kalm haar spullen verzamelde, waarna zij opstond, het bierblikje waar zij uit gedronken had hield zij bij haar eigendommen in haar hand. Wanneer hij haar stem hoorde liet hij zijn blik naar omhoog dwalen, aangezien hij deze nog gehouden had waar zij voorheen gezeten had, haar woorden lieten hem licht met zijn hoofd knikken. ‘Insgelijks. Tot een volgende keer.’ Wanneer zij uit zijn zicht verdwenen was, liet hij zijn blik weer naar de rivier dwalen. Een andere vis dan voorheen ving zijn aandacht en kalm volgde hij het dier, welke door zijn felle kleur makkelijker met het heldere water te onderscheiden was. Zijn vingers liet hij langs het gras glijden, terwijl een nadenkende blik in zijn ogen zichtbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 2:44 pm

Eenmaal buiten had Brian de leiding genomen, en hij ging Isemay voor naar de tuin. Ze waren langs de schommelbank gelopen, maar om duidelijke redenen leek dat hem niet zo'n goed plekje om plaats te nemen. Of misschien juist wel, dan kan je de foto's van die nacht nog beter vergelijken met de nieuwe die je gaat maken, fluisterde de fotograaf in hem. Brian negeerde hem. Ondertussen vroeg hij zich af of Isemay er niet van op zou kijken dat er zo vaak meerdere gedachtegangen in zijn hoofd te horen waren. Hij begon er alleen maar niet over. Hij wilde niet dat ze dacht dat hij gek was, de mensen hier vonden hem al raar genoeg.
Na een stukje verder gelopen te zijn kwamen ze uit bij een vijver. "Wauw, dit is een mooi plekje," mompelde Brian, meer in zichzelf dan tegen Isemay. Hij leunde over de rand en zag vissen van verschillende grootte zwemmen. Meteen greep hij zijn camera. Hij was hier nou eenmaal gekomen om foto's te maken, al voor Isemay had gezegd dat ze mee wilde. Niet dat hij niet met haar wilde praten. Hij wist gewoon niet goed wat hij moest zeggen, dus was het fijn om iets te doen te hebben in de anders zo ongemakkelijke stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 4:23 pm

De tuin was voor haar prima. Eerder had ze gedacht dat ze naar de stad zouden gaan. Ergens wenste ze ook dat ze dat zouden doen in plaats van richting de schommelbank te lopen. Tot haar opluchting liep hij gewoon door, verder naar de kleine vijver. Ook zij volgde hem weer op de voet. 'Ik draag eigenlijk altijd dit geurtje en bedankt. Zelf zie je er ook niet bepaald slecht uit. Als ik je hand niet meetel... Wat heb je jezelf nu weer ingekregen?'
Blijkbaar leek de vijver erg belangrijk waardoor zij naar het bankje staarde en hier maar ging opzitten. Haar tas ging af waaruit ze een blad haalde. Misschien moest ze al beginnen aan de vijver een keertje te schetsen. Gewoon ruw. Echter had May geen zin in een tekening helemaal af te werken. Ze wist niet of ze het wel zo goed zou kunnen verdragen dat Brian er op toe keek, hoewel ze het had kunnen verdragen van Mason. Ik snap echt niet wat ik hier doe. 'Best wel,' mompelde ze om daarna een zucht te laten ontsnappen en haar potlood over het blad liet gaan met de gom in de aanslag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 5:18 pm

"Dat dacht ik al, het kwam me al bekend voor," zei hij afwezig. Hij had er moeite mee zijn camera goed vast te pakken doordat het verband in de weg zat. Door zijn slimme actie in Lucy's kamer was het verband ook gaan rafelen en zag je enkele gemene plekken. Blijkbaar viel het Isemay op, want ze begon erover. Hij aarzelde even of hij het moest negeren of niet, maar antwoordde uiteindelijk toch. "Oh, ik was weer eens onhandig bezig. Bleeder zijn heeft z'n nadelen." Hij keek haar half-glimlachend aan voor hij zich weer richtte op het instellen van zijn camera. Het was niet eens helemaal gelogen. Gewoon zorgvuldig vaag gehouden.
Toen het naar zijn wens was ingesteld, zakte hij neer tot laag op de grond. Je zou gerust kunnen zeggen dat hij ging liggen, ware het niet dat zijn rug en kont nog de lucht instaken. Zich totaal niet bewust van dit feit, schoot hij een paar kliekjes. Hij maakte er altijd meerdere vanuit één positie, zodat er altijd wel eentje tussen zou zitten die goed gelukt was. Een tactiek die vele fotografen afkeurden, overigens. Die vonden dat je net zo lang moest wachten tot het juiste moment zich aandiende. Brian begreep hun beschrijving van 'het juiste moment' alleen niet goed, dus deed hij het maar gewoon op zijn eigen manier.
Toen hij tevreden was met deze collectie, keek hij op om Isemay op het bankje te vinden, een schetsblok op haar schoot. Haar blik was op het riet gericht. Hij glimlachte terwijl hij terug op zijn knieën ging zitten. Een idee sprong in zijn hoofd op. "Zullen we een wedstrijdje doen wie het het beste vast kan leggen?" riep hij luid genoeg om de paar meter te overbruggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 8:12 pm

Het uitzicht dat ze had op het welgevormde akontje stond haar meer als aan, maar echter kon ze zich voor het hoofd slaan aan enkel erover te fantaseren op dit moment. May schaamde zich voor haar gedachten, maar Brian zou het niet weten. 'Hmm... Jij slaat jezelf dus in elkaar terwijl ik zou worden in elkaar geslagen doordat ik iemand zijn privacy ontneem? Alsof de wereld niet complex genoeg is.' Echter grijsnde ze even lichtjes. Ze wou écht weten wat er gebeurd was, maar Brian kon goed verbregen.
Lichtjes schudde ze met haar hoofd en keek weer op van de beplanting die helemaal naar haar zin aan het gaan was. 'Brian, Brian, Brian, toch... Je zit echt vol met verassingen. Tegenwoordig hou je dus ook van verliezen?' May wou niet saai en standaard er laten uitrollen datr ze geen zin had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 9:21 pm

"What can I say? Gifts are a big burden." Hij keek haar van onder zijn wenkbrauwen grijnzend aan, waarna hij zijn handen op zijn knieën zette en zichzelf overeind duwde. Ze moest hem niet verkeerd begrijpen, natuurlijk waren hun gaven handig in veel situaties. Maar zoals bij alles zat er ook een nadeel aan. "Al denk ik niet dat iemand jou ooit in elkaar zou kunnen slaan," zei hij, terwijl hij dichter naar haar toeliep. "Qua kracht, ja, dan ben je al snel overmeesterd. Maar wie zou ooit..." hij slikte zijn woorden in, maar kon niet voorkomen dat hij het in gedachten afmaakte. Maar wie zou ooit een meisje als jij kwaad kunnen doen? Hij keek naar de grond en beet op zijn lip.
Het duurde even voor hij zich herstelde, en net alsof hij niets gezegd had, knielde hij neer om de vijver vanuit een andere hoek vast te leggen. Hij zat nu praktisch voor haar neus, expres haar uitzicht vergallend. "Wie zegt dat ik jou ga laten winnen?" vroeg hij met de camera aan zijn oog. Het zachte klikgeluid klonk nauwelijks boven het vredig kabbelende water uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptywo nov 16, 2011 9:30 pm

soms leek het aanbod aantrekkelijk om gewoon een hersenloze zombie te zijn van The Devision, maar aan de andere kant was Isemay te gesteld op de vrijheid waar ze over beschikte. Echter glimlachte ze dus niet bij Brian zijn woorden. Niet zoals ze voordaan had gedaan. Ze voelde het niet langer aan als een compliment. Enlel haalde ze dus duidelijk haar schouder op.
Ook kon ze er niet bepaald met lachen dat hij voor haar neus kwam zitten. 'Ik neem het je niet kwalijk als je de Brian op doek vernietigd, weet je. Als het een last voor je is.' Hij moest haar ook helemaal geen gezelschap bieden.
Zachtjes schopte ze hem onder zijn kont en duwde hem even zacht, maar toch voelbaar. 'Maak jij maar foto's van de grond. Even nuttig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 12:09 am

Haar glimlach ontging hem omdat hij naar de grond keek, maar haar nonchalante schouderophalen was duidelijk genoeg om vanuit zijn ooghoeken opgemerkt te worden. Blijkbaar kon het haar niet veel schelen, wat hij zich niet echt kon voorstellen, of wilde ze er gewoon niet verder over praten. Dat laatste leek hem logischer, en hij was dan ook blij toen ze op een ander onderwerp overstapte. Hoewel het vernietigen van haar schilderij nou ook niet het soort gespreksonderwerp was waar hij graag over praatte. Ja, het was confronterend om te hebben. Brian hield zo weinig van zichzelf dat hij zelfs in een goede bui niet langer dan 30 seconden naar zijn eigen gezicht kon kijken. Maar hij wilde het zeker niet wegdoen, laat staan vernietigen. "Ben jij gek, ik hang er wel een doek voor. Of plak er foto's van jou overheen," grapte hij. Hij wilde zich omdraaien om een onverwachte foto van haar te maken, maar Isemay was hem voor. Een schop onder zijn kont en een duw waren genoeg om hem te vloeren. Ze had niet hard geduwd, maar omdat hij op zijn hurken had gezeten was hij zijn evenwicht verloren. Te verbijsterd om zichzelf op te vangen, viel hij hard op zijn linkerschouder. Het was dat zijn camera om zijn nek hing, anders was het zo de vijver ingestuiterd. Nu kwam het met een zachte plof in het gras terecht. "Hey!" riep hij verontwaardigd uit. Met grote ogen rolde hij door, om schuin voor Isemay tot stilstand te komen. Werd hij nou gevloerd door een meisje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 11:49 am

Haar donkerbruine ogen doorzochten de omgeving waar ze nu in was; dit was de plek waar ze voor het eerst Daniël ontmoette en leerde kennen, al kwam er niet echt iets uit. Hij was zo kalm en vredig toen hij daar zat op het gras, ze kon niets anders dan naast hem gaan zitten en met hem praten of naar hem luisteren. Al was ze snel weggegaan toen ze zich anders voelde en er lichamelijk contact was. Ze kon wat van hem leren, nog steeds. Zou ze even naar de vijver gaan om de herinneringen op te halen? Het was nog maar een paar dagen geleden geweest, maar ze wilde dit nooit vergeten, nu niet in ieder geval.
Met haar hele donkere spijkerbroek, wolf shirt en zwarte spijkerjasje liep ze door de tuin. Haar laarzen waren zwart en ze liet hier even haar blik over varen, waarna ze de gedachte aan Daniël door haar hoofd liet varen. Was er sowieso wat tussen hun of wilde hij dat niet? Hij leek haar echter niet het soort jongen dat een player was/ is en ze liep door naar de vijver. Hier zag ze echter twee mensen zitten, een meisje en een jongen en voor eventjes voelde ze zich jaloers - jaloers omdat ze vondt dat het 'hun' plekje was. Belachelijk was het eigenlijk, dus leunde ze zachtjes tegen een boom aan die er ook stond en stak een sigaret op die ze in haar BH bewaarde. Een plekje voor sigarettenpakjes, woehoe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 4:25 pm

May grinnikte enkel even laag en haalde haar schouders op. Het was niet haar bedoeling geweest om hem voor die reden een stootje te geven. Ook had ze niet verwacht dat hij zou omvallen, maar dat zij eerder de pijn zou voelen. Wie wist stond hij wel als een standbeeld in de grond. 'Krijg je er van als je me onprettig wil verrassen. En ja, je bent gevloerd door een meisje en dat was nog eens geen Bleeder.' Het leek haar verstandiger als zijn collectie van foto's van/ met haar niet uitgebreider zou worden. Ook zij boog voorover om het pakje sigaretten uit Brian zijn borstzakje te vissen wat behendig ging. Hierbij nam ze ook zijn hand vast en trok hem lichtjes naar zich toe. Als teken dat hij beter kon opstaan. Toen ze de sigaret in haar mond had hoorde ze de gedachten van niet enkel haar of Brian, maar ook van iemand anders. Hierdoor keek ze achterom tot ze de "indringer" had gevonden. 'Oh, wat fijn.' Natuurlijk was dit sarcasme. Vooral veel egoïsme aangezien Isemay liever hem nog even voor zichzelf hield in plaats van direct af te staan aan een knapper meisje dan haar. Of aan wie dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 12:14 am

Een milliseconde was de schok op Isemay's gezicht te lezen, maar daarna herstelde ze zich en grinnikte ze boosaardig. "Mijn verdiende loon zeker?" vroeg hij bitter toen hij van zijn eigen schrik bekomen was. Hij pakte haar hand vast, maar ontleende er niet veel grip aan toen hij opstond. Dan zou hij haar waarschijnlijk van het bankje getrokken hebben. "Wat hebben de mensen hier met karma?"
Ze had zijn sigaretten gepikt en stak er nu eentje op met de aansteker die ertussen zat gepropt. Hij zuchtte en nam naast haar plaats, met voldoende afstand tussen hen in, en nam het pakje uit haar handen om er zelf ook een op te steken. Er was geen glimlach op zijn gezicht te bespeuren, maar echt boos was hij ook niet. Slechts geschokt dat hij zich had laten verrassen. Eigenlijk hetzelfde als wat hij bij Isemay had geprobeerd, alleen was zij hem te snel af geweest.
Met de sigaret tussen zijn vingers controleerde hij of er niets beschadigd was aan zijn camera, al wist hij haast zeker van niet. Als dat wel zo was geweest zou hij niet rustig naast dader hebben gezeten. Het ding had wel ergere dingen meegemaakt. Hij keek op toen hij Isemay hoorde mompelen, en hij volgde haar blik naar een zwartharig meisje dat tegen een boom stond aangeleund, eveneens met een sigaret. Hij nam haar in zich op. Het was geen lelijk meisje, absoluut niet. Maar de ongeïnteresseerde blik waarmee ze uit haar ogen keek stootte hem af, al wist hij dat hij ook zo zou keek wanneer hij alleen was. Isemay's stem had geïrriteerd geklonken, en hij vroeg zich af of ze haar kende. "Wie is dat?" vroeg hij, met zijn sigaret in haar richting gebarend alvorens die tussen zijn lippen te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 5:33 am

Bij zijn vraag haalde ze weer haar schouders op. 'Geen idee. Het waren haar gedachten die me niet zo aanstonden.' Jaloers op de jongen waaraan ze dacht. Eentje die haar liefhad, maar waar zij dus van weg was gelopen.
Weer gleden haar ogen naar Brian. 'Het spijt me van het duwtje. Ik had eerder verwacht dat je recht zou blijven staan aangezien... Bleeder.' May hield haar mond weer dicht. Zo tekende ze verder aan de tekening en rookte af en toe van de sigaret. Niet meer wetend waarover ze moest beginnen. Misschien ging ze zo maar beter. Dit werd haar te zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Emptyvr nov 18, 2011 12:19 pm

Miranda had een Black Devil sigaret opgestoken, iets dat ze vaak rookte en waar ze niet vanaf wilde komen. De vanille sigaretten waren zwart en er kwam een smaakje in haar mond die ze maar al te goed kende. Rook kwam haar neusgaten en mond uit, waardoor ze even op een draak leek. Wat nogal ironisch was, was dat haar drakentattoo tevoorschijn kwam toen ze even bewoog om de sigaret weg te gooien, terwijl haar shirt bij haar schouder naar beneden ging en haar spijkerjasje ook mee ging. Even brandde de sigaret nog door, maar was toen sissend uit gegaan, waarna er een glimlach bij het japanse meisje op haar gezicht kwam. Ze dacht nog steeds aan Daniël en ze was superblij dat ze eindelijk iemand had gevonden die haar nam zoals ze was; gewoon Miranda, gewoon zichzelf. In die gedachten verzonken pakte ze nog een Black Devil sigaret en probeerde die aan te steken, al was het probleem echter dat haar aansteker het niet meer wilde. Ze vloekte binnensmonds en liet haar blik toen dwalen over het gras naar de jongen en het meisje voor haar. Ze zou weer eens sociaal moeten doen en om een vuurtje moeten vragen als ze nog wilde roken. Diep zuchtend liep ze ernaartoe en vroeg toen met haar aardigste stem - eentje die haar hopelijk zou lukken, sociaal zijn was ze nooit echt goed in geweest. 'Hey, heeft één van jullie twee een vuurtje voor me? Mijn aansteker is net damnit dood gegaan,' Er kwam een grote wolflike-grijns op haar gezicht en keek de jongen als zowel het meisje aan met haar diepbruine ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vijver  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver    De vijver  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vijver
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: De tuin-
Ga naar: