Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jason Derek Graham

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:38 pm

Volledige naam: Jason Derek Graham
Eventuele bijnaam: Jay
Leeftijd: 18 jaar
Kracht: Reader
Verleden/ afkomst: Jason Derek Graham komt uit Minnesota, Verenigde Staten. Zijn ouders, James en Nicole, zijn gescheiden toen hij tien jaar oud was, maar houden nog steeds contact met elkaar, echter betekend dit niet dat het goed gaat met hun gezin. Hierna kreeg Nicole een nieuwe relatie met een man die John heet en een paar jaar jonger was dan zijn moeder. Jason vondt het moeilijk eraan te geloven dat zij nu iemand anders had dan James, de echte vader.
Zijn vader wou niets meer van hem horen, want hij wist dat Jason met verkeerde vrienden om ging en zo ook van school skipte, maar zijn moeder juichte hem aan het beter te doen, zij zei namelijk dat het goed voor hem zou zijn, maar dat ging langzaam aan slechter aangezien de vrouw een auto ongeluk had gekregen en in het ziekenhuis terecht was gekomen. Jason komt zovaak mogelijk bij haar op bezoek als hij kan, maar heeft het vaak druk met alles waardoor hij vaak geen tijd heeft. John komt vaak op bezoek in het ziekenhuis en houdt haar gezelschap, terwijl Jason met zichzelf in de knoei zit. Zijn ouders waren al heel vroeg gescheiden, zijn moeder had daarna gelijk een ander - die hij trouwens niet mag - en bovenop al dat sloeg zijn vader de kinderen soms ook. Jason heeft één jonger broertje, Christian, van 11 en die zijn naam constant afkort naar Chris. Deze jongeman is levendig en houdt er niet van als zijn familie in de dip zit, dus red hij de situatie vaak met sullige grapjes te maken en zijn enthousiasme voor alles. Hij woont bij zijn vader nu, maar jeugdzorg wil ervoor zorgen dat hij weg gaat bij zijn vader en bij John komt te wonen. Chris en Jason hebben een erg goede band als broers.
School: Op school deed hij altijd heel goed zijn best, maar toen zijn ouders gingen scheiden wou hij niet meer leren, of hij deed het wel maar er kwam niets nuttigs van. Hij kreeg veel onvoldoendes en toen hij in de derde van het middelbaar zat, begon hij steeds vaker klassen te skippen en met verkeerde vrienden buiten school om te gaan. Echter veranderde dit alles toen zijn moeder in het ziekenhuis kwam te liggen, zij had hem vaak verteld goed te zijn voor het meisje die ooit in zijn leven zou komen en zo is hij ook absoluut geen playboy, hij zou zelfs niet durven het meisje dit aan te doen. Zijn moeder overleed aan een hartaanval toen hij net zeventien jaar was geworden.
Innerlijk: Jason was vroeger nogal een jongen die altijd problemen aantrok en grapjes met andere uithaalde, waardoor hij vaak ruzie had met iedereen behalve met de vrienden die hij op dat moment had. Hun zeiden dat hij altijd naar hun kon komen, maar toen het puntje bij paaltje kwam en hij hun nodig had op de moeilijkste momenten, waren ze nergens te bekennen. Jason luisterde altijd naar zijn moeder als zij weer zei goed te zijn voor de meisjes en dat hij een uitzondering zou zijn voor de meisjes in het leven, één meisje in zijn leven. Die hij nog niet is tegen gekomen, echter blijft hij hier op wachten, want hij weet dat zijn moeder gelijk heeft.
Nu is Jason een rustige, kalme jongeman die altijd streeft naar zijn doelen. Hij heeft een gezonde wilskracht en vindt het leuk nieuwe mensen te ontmoeten, dus je kunt hem een gezelligheids-mens noemen. Hij houdt er niet van om op de tijd te letten en geniet van de momenten die er zijn, wetende dat het zo voorbij is. Jason kan echter nog steeds goed uit zijn vel springen als je hem raakt op de punten die hem pijn doen, of als hij voor hemzelf of anderen wil opkomen.
Uiterlijk: Jason heeft een lichtgetinte huid en kort zwart haar. Mosgroene ogen met kleuren bruin ertussen sieren zijn getinte gezicht, waardoor ze als eerste naar mensen worden toegetrokken. Hij is 180cm lang en draagt vaak sportieve kleding, maar soms is hij ook te zien in nette kleding. Het ligt er maar net in wat voor soort bui hij is.
Hobby('s): Wat velen jongens raar vinden is dat hij viool goed bespeelt, en dat hij van lezen houdt. Ook houdt hij er wel van om sportief bezig te zijn en zwemt en basketbalt hij ook vaak. Hij wordt ook vaak gecomplimenteerd over zijn tekeningen vermogen.
Eventuele extra('s): --
Plaatjes: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:39 pm

Goed gekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:40 pm

Isemay schreef:
Goed gekeurd.
Mag ik zeggen dat je erg snel reageert? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:40 pm

Lol op een ander RPG heet mijn karakter Jason x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:41 pm

Jason schreef:
Isemay schreef:
Goed gekeurd.
Mag ik zeggen dat je erg snel reageert? Very Happy
Mag ik zeggen dat echt dat maar heel soms is! (;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:41 pm

Mason schreef:
Lol op een ander RPG heet mijn karakter Jason x)
Nice. ;D Vinden we allebei blijkbaar die naam leuk, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:42 pm

Ja-son & Ma-son. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 7:48 pm

Isemay schreef:
Ja-son & Ma-son. What a Face
Ha, awesome! I get it! Maar ik kon het niet laten de naam Jason te doen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 8:05 pm

Hey, dat is toch die gozer van Big Time Rush! Carlos! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 8:09 pm

Roxy schreef:
Hey, dat is toch die gozer van Big Time Rush! Carlos! <3

Dat dacht ik dus ook, maar ik geloof het niet[?] Edit: O jawel er staat BTR op de eerste lol.
Anyway @ Jasonpersoon en Laura: PRECIES Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 8:12 pm

Roxy schreef:
Hey, dat is toch die gozer van Big Time Rush! Carlos! <3
Ja, hij is van BTR, ik wist zo gauw even niemand anders die ik leuk vond om te 'spelen', om het zo even te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy

Roxy


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 09-08-11
Leeftijd : 31

Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Emptyma aug 22, 2011 8:19 pm

Jason schreef:
Roxy schreef:
Hey, dat is toch die gozer van Big Time Rush! Carlos! <3
Ja, hij is van BTR, ik wist zo gauw even niemand anders die ik leuk vond om te 'spelen', om het zo even te zeggen.
Haha, dat maakt niks uit. Hij heeft echt een lief uiterlijk, vind ik. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jason Derek Graham Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jason Derek Graham   Jason Derek Graham Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jason Derek Graham
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Jason
» Iemand Jason ontmoeten?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Aanmelding :: Personages-
Ga naar: