Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer van Eleanor

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 19-11-11

De kamer van Eleanor Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Eleanor   De kamer van Eleanor Emptyzo nov 20, 2011 6:05 pm

De kamer van Eleanor is slecht niet zo groot. Hierdoor zijn de muren simpelweg wit gehouden, maar klassiek afgewerkt. In tegenstelling tot andere slaapkamers in dit huis, is deze in de originele staat gebleven. Hierdoor is er ook een groot raam met luikjes en een klein balkonnetje dat meer uitzicht geeft naar de stad. Hier staat ze maar al te graag om uit te waaien.
De kamer valt te beschrijven als gezellig doordat er vele theelichtjes zijn in glazenkommetjes. Deze brandde geregeld als ze in haar kamer is en ook de natuurlijke en onnatuurlijke verlichting brengt zijn charme mee. Net zoals het meubilair trouwens dat simpel is, maar erg mooi en kwaliteitsvol is afgewerkt. Ze beschikt over een twee persoons-bed, een grote kleerkast, nachttafeltjes, twee erg gemakkelijke zwarte stoffen stoelen tegenover elkaar en nog een lade kast. Aan de muren hangen een paar grote foto's die ze zelf heeft gemaakt op canvas. Eentje van Londen en eentje van toen ze in Canada was. Ook nog een paar kleine, maar dan niet op canvas. Ook staan er wat persoonlijke zaken uitgestald en vind je op de ladekast altijd haar laptop terug.
De badkamer is evenals wit, bruin en lichtgeel gehouden. Tinten die een warm gevoel brengen en ook weer de lichtjes. Echter heeft ze een oude badkuip, toilet, kastjes, wandspiegel en wasbakje. Ook hier hangt een rustgevende foto op canvas. Zelf gemaakt wel te verstaan.


Spoiler:


Laatst aangepast door Eleanor op zo nov 20, 2011 9:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De kamer van Eleanor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Eleanor   De kamer van Eleanor Emptyzo nov 20, 2011 6:16 pm

Mason volgde Eleanor haar kamer in om kort zijn blik door de kamer te laten gaan. Hij zetten de trolly op de wieltjes en liet deze los. De kamer bestond uit lichte kleuren met een opvallende lijst om het plafond. Niet modern en het had meer iets weg van een paleiskamer. Alles leek versiert met krulletjes en dingen. Het was vrouwelijk, maar niet compleet meisjesachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 19-11-11

De kamer van Eleanor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Eleanor   De kamer van Eleanor Emptyzo nov 20, 2011 6:26 pm

Met een goedkeurende blik keek ze door de kamer. 'Alsof die mensen echt in je hoofd kunnen kijken. Het staat me helemaal aan. Bedankt trouwens. Ik kleed me even om en dan kunnen we gaan, Mason.' Zijn naam kwam er een beetje onzeker uit, maar toch met een glimlach. Haar trolly ging open. 'Het verbaasd me dat je dit ding hebt kunnen verplaatsen.' Hij was letterlijk gigantisch en ook bomvol. Eleanor nam er een nieuwe outfit uit. Daarmee en haar toilettas dook ze de badkamer uit om er weer goed opgemaakt eruit te komen. Het had niet lang geduurd. Uit de grote tas haalde ze haar handtas en deed zwarte Doctor Martens aan haar voeten. Ook haar camera ging voor het geval dat in haar tas. 'Ik ben klaar,' bevestigde Ellie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De kamer van Eleanor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Eleanor   De kamer van Eleanor Emptyzo nov 20, 2011 6:38 pm

"Het verbaasd me eerder dat jij hem de trap op hebt kunnen krijgen." antwoorden hij. De trolly was inderdaad lood zwaar, maar met de wieltjes ging het nog wel, daarbij ging hij normaal altijd met een vriend sporten, hier had hij nog helemaal niets gedaan aan sport. En van zwemmen zal er met dit weer elke keer ook wel niets van komen. Eleanor verdween in de badkamer waar ze zich ging omkleden. Mason leunden tegen de deurpost, simpelweg omdat hij het niet vond kunnen dat hij op een stoel of op haar bed zou gaan zitten. Hij voelde hoe de honger steeds meer een leeg gevoel in zijn maag creëerden en vroeg zich af of het lang lopen was. Niet vel later kwam ze weer tevoorschijn in een compleet nieuwe outfit, compleet met make-up. Ze pakte een tas waar een camera in verdween en trok zwarte Doctor Martens aan. "Lets go then." antwoorden Mason.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 19-11-11

De kamer van Eleanor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Eleanor   De kamer van Eleanor Emptyzo nov 20, 2011 9:32 pm

Eenmaal ze weer voor hem stond hoorde ze een maag grommen. 'Dat was jou tijger.' Een flauw grapje dat haar vader altijd zei, maar gepast was in de situatie. Hopelijk had hij ook de hersencellen om dit te snappen. Met een glimlach liep ze samen met hem de kamer uit. 'Het verbaasd je niet meer als ik je mijn kleine geheimpje vertel. Ik ben een Bleeder en zoals jij een gaven hebt. Dat hoop ik toch anders ben ik vast en zeker naar het verkeerde adres gestuurd.' ze speelde met het bandje van haar tas terwijl ze verder liepen. 'Is het vreemd dat ik je zomaar ineens mee vraag om te ontbijten?' Een grijns kwam om haar lippen.

Gone met Mason?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Eleanor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Eleanor   De kamer van Eleanor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Eleanor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Markus
» De kamer van Jason
» De kamer van Red
» De kamer van Blake
» De kamer van Raven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: De slaapkamers-
Ga naar: