Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer van Selene

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 2:19 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 2:32 pm

Zachtjes deed ze de deur open. Van verbazing liet ze haar koffers vallen. 'Omg zelfs mijn kamer is mooi!' Ze sluit de deur en laat zich op het bed zakken. Vanavond zou er een bal zijn maar ze had geen zin om er naartoe te gaan. Zuchtend stond ze op en pakte haar koffers uit. Toen ze klaar was liep ze naar het raam en zette ze het wijd open. Ze pakte een boek en een kussen en ging op de vensterbank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 6:48 pm

Jason deed de deur open en mompelde iets dat hij eerst om ging kleden om zich daarna klaar te maken voor het bal. Het was al bijna avond en eigenlijk had Jason alles behalve honger. Hij gromde en stak zijn hand door zijn korte zwarte haren, maar toen hij een meisje zag zitten in een wel heel andere kamer stopte hij in zijn voetpassen en hield hij halt. 'Eh,' mompelde hij ongemakkelijk. 'Is mijn kamer zo snel veranderd?' Ze zat in de vensterbank en de ramen stond op, ze was een boek aan het lezen en opeens had Jason een ongemakkelijk gevoel dat hij haar hierbij gestoord had. Het meisje had een beetje rood haar wat niet lang, maar ook niet kort was. Toen Jason recht in haar ogen keek, merkte hij op dat zij mooie groene ogen had, een kleur die hij nog niet zo vaak eerder had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 6:56 pm

Selene hoorde een jongen mompelen over het bal en over omkleden. Opeens vloog haar deur open en stond er een jongen in haar kamer met kort zwart haar. 'Eh' ik zag dat hij zich ongemakkelijk voelde. 'Is mijn kamer zo snel veranderd?' ik keek hem ademloos aan. 'Ik vrees dat dit mijn kamer is, verkeerde deur misschien?' ze gaf hem een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 7:05 pm

'Ik vrees dat dit mijn kamer is, verkeerde deur misschien?' Kreeg hij als enige antwoord terug, waarna het meisje hem een knipoog gaf. Even streek hij verder door zijn haren en keek hij ongemakkelijk naar de grond, waarna hij met grote stappen naar haar toe kwam en voor haar ging staan. Dit deed hij echter sneller dan dat hij kon bedenken dat het niet zo netjes van hem was haar kamer binnen te gaan, maar dit deed hij nu altijd als hij zijn excuses wou aanbieden. 'Sorry, ik denk dat ik me nu maar zal voorstellen, ik ben Jason.' En hij tilde zijn hand op voor haar om te schudden. 'Als ik je in je boek heb gestoord, het was niet mijn bedoeling.' De zon die door de open ramen naar binnen kwam, schijnde op zijn blote buik en hoewel hij nog net geen sixpack had, zat het er al wel aan te komen. Hij had niet bedacht dat hij nog in zijn zwembroek stond, omdat hij zich hierdoor nogal overdonderd door voelde.


Laatst aangepast door Jason op ma sep 05, 2011 7:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 7:20 pm

De jongen streek door zijn korte zwarte haren. Hij liep met grote stappen naar haar toe en toen stond hij heel dichtbij Selene. Ze hoorde zijn gedachte en grinnikte. 'Sorry, ik denk dat ik me nu maar zal voorstellen, ik ben Jason.' hij tilde zijn hand op en ze schudde de zijne. Zijn handen waren groot maar warm. Selene liet zijn hand los. 'Als ik je trouwens in je boek heb gestoord, het was niet mijn bedoeling.' 'Geeft niks, ik ben trouwens Selene.' De zon scheen op zijn blote buik, en nu pas besefte ze dat hij in zijn zwembroek voor haar stond. Zijn bijna- sixpack was al goed te zien. Zo in de zon leek hij net een jongen die uit de hemel was gevallen. Wat een cutie dacht ze dromend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 7:49 pm

Het roodharige meisje die blijkbaar Selene heette, grinnikte en gelukkig nam dit meisje het wel aan - hij had niet raar gekeken toen Raven het niet deed, hij respecteerde het, maar hij wou toch liever dat iemand zijn hand vastpakte, waarna Selene zijn hand weer losliet. 'Geeft niks, ik ben trouwens Selene.' Hij keek bedachtzaam naar haar en zei op een kalme toon, 'Mooie naam, dat betekent toch 'Maan'?' Waarma hij weer haar recht in de ogen keek en merkte dat ze naar zijn bijna-sixpack zat te kijken, dromen eigenlijk. Hij glimlachte groot en hoorde haar gedachten in zijn hoofd; Wat een cutie. 'Ik ben geïnteresseerd in mooie aparte namen, daarom. En bedankt voor het compliment.' Waarna hij haar een knipoog durfde te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 8:01 pm

'Mooie naam, dat betekent toch maan?' Ze schrok op uit haar ''droom'' en zag dat Jason merkte dat ze naar hem staarde. 'Ik ben geinteressed in mooi aparte namen, daarom' blozend antwoorde ze; ' Ja, of griekse godin van de maan' hij bedankte haar voor haar compliment. 'Nee, jíj bedankt' toen hij haar een knipoog gaf smolt ze zowat van vanbinnen. Wacht eens.. normaal zou ze niet zomaar een gesprek beginnen, Maar bij Jason voelde het goed, zelfs om een beetje te flirtten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 8:23 pm

Jason merkte dat het meisje Selene opschrok uit haar waas van een droom toen ze naar hem staarde en blozend antwoordde ze, 'Ja, of griekse godin van de maan.' Jason bekeek haar op een manier waarop zij het niet zou merken dat hij dit deed en kwam tot de conclusie dat Selene wat schattigs over haar heen had, iets wat magisch was, hoe gek het ook klinkt. 'Nee, jíj bedankt.' zei Selene en Jason kon niet laten dan te glimlachen toen hij haar gedachten las - hij kon er niets aan doen, ze was interessant en had bepaalde acties wat hij niet zou verwachten. 'Zeg, ik weet dat het nogal een kort moment is, maar...' zei hij op een duidelijke kalme manier, waardoor de rust weer in de kamer te vinden was. 'Wil je met me mee naar het bal van zometeen? Ik heb nog niemand en nu ik jou heb ontmoet, wil ik je graag mee hebben.' Hij glimlachtte op een schattige manier en de zon scheen verder op zijn huid, terwijl hij zijn hand weer door zijn zwarte korte haren liet. Ik hoop dat ze ja zegt, anders sta ik voor lul... dacht hij, hopende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 9:07 pm

Ze merkte dat hij haar ook aankeek hij glimlachte naar haar. Opeens zei hij ' zeg ik weet dat het nog een kort moment is, maar...' hij keek haar weer aan terwijl hij zijn woorden zocht. 'Wil je met me mee naar het bal van zometeen? ik heb nog niemand en nu ik jou heb ontmoet, wil ik je graag mee hebben. Hij glimlachte alweer naar haar maar dit keer op een schattige manier. Was het om haar daarmee over te halen? ze wist het niet maar ze had zin om hard to get te spelen en deze jongen een beetje te pesten. Achja het blijven jongens hè.. Ze keek hem zwoel aan. 'Nee' het werd stil in de kamer. De wind waaide zachtjes door het raam naar binnen. Selene's haar danste mee met de wind. Ze knipperde en toen en grinnikte ze. 'Tuurlijk wil ik dat, wat een eer ik eh ben eigenlijk nooit meegevraagd. Maar ik sterf van de hoger dus zullen we eerst wat eten? ' Ze keek hem liefjes aan. Ze vond het leuk dat hij haar meevroeg ookal kenden ze elkaar nog maar net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 9:15 pm

Jason wist niet of dit meisje Selene het merkte, maar hij volgde haar gedachten wat ze op dat moment erover dacht en wou doen, hierbij moest hij weer glimlachen en toen zei dit antwoord zei, was hij nog steeds stil en keek haar recht in de ogen aan, maar niet om zenuwachtig van te worden, meer om de kalmte in haar te vinden. 'Tuurlijk wil ik dat, wat een eer ik eh ben eigenlijk nooit meegevraagd. Maar ik sterf van de hoger dus zullen we eerst wat eten?' Ook al moest hij hierom glimlachen en keek zij hem liefjes aan, hij wou toch eerst zijn kleding aan doen en omdat zij hem eerst wou pesten, deed hij dit nu ook terug. 'Nou, eigenlijk wil ik graag eerst mijn kleding aandoen, tenzij je het niet erg vindt om naar mijn halfnaakte lichaam te kijken. En ik denk trouwens ook dat ze op het bal allemaal eten en drinken hebben, haha.' Waarna hij zijn armen over elkaar deed en haar een knipoog gaf, dit deed hij op een flirterige manier, maar niet dat hij een meisjesverslinder was - hij had juist respect voor hun en zou dit zelfs nooit durven flikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 9:26 pm

'Nou, eigenlijk wil ik eerst graag mijn kleding aandoen, tenzij je het niet erg vind naar mijn half naakte lichaam te kijken' integendeel! dacht ze. Ze zwijmelde albijna helemaal weg tot haar iets opviel. Haar ogen gleden over zijn lichaam heen. 'Eh Jason je staat hier al half naakt voor me, remember?' ze gaf hem nog een knipoog terug. 'En ik integendeel ben aangekleed dus ik vind het goed als we ons eerst aankleden en dan samen er naartoe gaan en daar wat eten' eerst wou Selene niet naar het bal maar deze jongen bracht daar verandering in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 9:36 pm

'Eh Jason je staat hier al half naakt voor me, remember?' Jason hoorde Selene haar gedachten en moest hard zijn best doen zijn lach in te houden, want hij stond namelijk op knappen door het meisje haar grappige gedachten. Ze gaf hem een knipoog terug en met een glimlach op zijn gezicht zei hij, 'Dat weet ik, Selene,' Hij sprak haar naam uit met een zorgvuldigheid waarvan hij niet gedacht had dat hij het had. 'Dit was ook meer sarcastisch gebeurd.' Ook hij gaf haar een knipoog terug. God, als we zo door blijven gaan is het wel heel erg... dacht hij, terwijl zijn armen nog steeds over elkaar waren. 'Nou goed, wat nou als we ons allebei omkleden en ik je hier weer kom ophalen om samen naar het feest te gaan?' Stelde hij op een rustige manier voor aan haar, hij had nu al zin in het feest en hij was er nog niet eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 9:52 pm

'Dat weet ik, Selene,' hij sprak haar naam zo, zo respectvol uit en meteen wist ze dat hij niet zoals de andere jongens was. Ze wist zeker dat hij haar niet het bed in wou krijgen. Argh! Hij moet echt eens ophouden met dat lieve geglimach van 'm. Straks kan hij me oprapen in een emmer dacht ze. 'Dat was ook meer sarcastisch.' ha! ja vast' ze lachte en keek hem diep aan in zijn ogen. Ik mag hem wel. Zijn gedachten waren geniaal, daarom lachte ze ook hopend dat hij het niet zag. 'Nou goed, wat nou als we ons allebei omkleden en ik je hier weer kom ophalen om samen naar het feest te gaan?' ze keek hem blij aan. 'Dat lijkt me een goed plan, wel even kloppen dit keer' ze moest echt eens stoppen deze jongen te pesten. Hij is best leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 05, 2011 10:12 pm

Hij hoorde haar gedachten nog steeds in zijn hoofd, alsof hij er al helemaal gewend aan was en dacht dat het bij zijn eigen gedachten hoorde - maar dat zou ietwat raar zijn. Jason glimlachte weer, dit deels om haar wat te plagen en ook omdat hij gewoon moest glimlachen. 'Dat lijkt me een goed plan, wel even kloppen dit keer.' Hij stopte met zijn glimlach en in zijn ogen was er iets flirterigs te zien. 'Natuurlijk zal ik dat doen dame, nu ik weet dat dit jou kamer is zal ik vast en zeker wel vaker aankloppen.' Zijn lippen bogen zich in een halve glimlach, waardoor het er iets vermakelijk uitzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyzo sep 11, 2011 7:25 pm

'Natuurlijk zal ik dat doen dame, nu ik weet dat dit jou kamer is zal ik vast zeker wel vaker aankloppen.' Haar mondhoeken krulden omhoog. 'U bent altijd zeer welkom heer.' ze grinnikte. De wind waaide ook door zijn haar en zijn blokjes buik leek wel te glimmen door het zonlicht. 'Well if you don't mind stranger, i am going to make myself ready for tha party!' ze moest hem wel een soort van weg sturen anders werd ze echt gek. Dat haar gedachten nu al vol zaten van een jongen die ze maar net kende. Ze had niet alleen zin om naar het bal te gaan omdat Jason haar meevroeg, en ze de hele avond waarschijnlijk in zijn armen zou dansen, ze wou alles eruit dansen en niet meer aan vroeger denken. Stil keek ze verdrietig naar de grond. Misschien zou Jason door zijn aanwezigheid alles doen vergeten. Jongens zagen haar niet eens staan. Ze wist dat ze dit rustig aan moest pakken, anders was ze weer net zo heart-broken als wanneer ze aan Justin dacht. Hij was diegene die haar liet zitten en niks meer van zich liet horen, alsof hun vriendschap nooit wat waard was. Selene zuchtte en keek Jason aan in zijn warme donkere ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 12, 2011 7:01 pm

Haar mondhoeken krulden omhoog, waardoor Jason een warm gevoel in zich kreeg. ‘U bent altijd zeer welkom Heer.’ Sprak zij uit, waarna ze grinnikte en op het moment dat de wind weer de kamer in blies, danste haar rode haarlokken om haar gezicht en glinsterde haar groene ogen ondeugend. ‘Well, if you don’t mind stranger, I am going to make myself ready for tha party!’ Haar gedachten gingen alleen maar om hem en vanwege dit kon Jason niets anders dan alleen maar glimlachen om haar. Ze was anders, dat zeker, maar hij kon zijn vinger er niet zo 1-2-3 gelijk opleggen wat haar zo speciaal maakte. De tijd zal het weten. Hij merkte echter dat zij haar blik af liet dwalen naar de grond, stil en hij kon een verdrietige blik in haar ogen niet onderdrukken om het op te merken. Zou hij haar vragen wat er is? Nee, dan voelt het opdringerig en hij zou zelf juist moeten weten dat dit niet leuk is – al die vragen over waarom je er verdrietig uitziet of wat er gebeurd is. Ooit zal zij het hem zelf wel vertellen, zonder die vragen en opdringerigheid, ze zou het uit zichzelf vertellen. Of juist niet, maar dan zou hij dit moeten respecteren. Jason was even in gedachten, waardoor de blik die in zijn ogen brandde hem weer in de realiteit bracht en het meisje terug aankeek in haar ogen. Hij glimlachte, hij wou haar niet nog angstiger laten voelen of nog onrustiger, waarna hij haar slanke, zachte hand vastpakte en hier een klein kusje op gaf. ‘See you at the ball then, Selene.’ Hij had van zijn moeder geleerd een gentleman voor de vrouwen te zijn, hun net zo te behandelen als dat jezelf behandeld wil worden en misschien voor hun nog wel meer. Toen liep hij met een glimlach en zijn blik naar voren gericht weg, zelfverzekerd.

[gone]

OFF: Trouwens, ik had er nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk, maar wil je dat ze samen gaan of apart? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptywo sep 14, 2011 9:53 am

Jason bleef haar aan kijken met een medelijdende blik. Hij glimlachte en drukte een kus op haar hand. Selene bloosde. 'see you at the ball then, Selene' ze keek hem aan. 'No i see you here, remember?' ze hoorde aan zijn gedachten dat hij wou weten wat er aan de hand was, maar ze was blij dat hij er niet naar vroeg. Dit moest een leuke avond worden waarbij ze elkaar beter zouden leren kennen. Jason knikte en toen liep hij weg. Ze sloot de deur en glimlachte terwijl ze ronddanste in haar kamer. Ze liep naar haar klerenkast en pakte daar een jurk uit die ze speciaal voor belangrijke gelegenheden had gekocht. Haar masker lag op haar nachtkastje en haar niet al te hoge pumps stonden naast haar kast, bij al haar andere schoenen. Ze kleede zich aan en liep naar haar make-up tafel. Daar bracht ze wat make-up op, niet teveel. Haar telefoon gaf een piepje. Verbaasd liep ze er naartoe.
Hey honey, hoe gaat het met je? tijd niks meer van je gehoord enzo. x Justin boos smijtte ze haar telefoon op bed. 'Ik niks meer laten horen?! ik?! die klootzak gaat mijn avond niet verpesten!' ze liep naar haar vensterbank en plofte daar nee. Waarom moet iemand het altijd verpesten als ik een keer gelukkig ben? verdrietig pakte ze haar nagelvijl en vijlde haar nagels. Nog een half uur en dan zou ze wel naar Jason gaan. Bij die gedachte glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Emptyma sep 19, 2011 7:07 pm

Na een tijdje werd Selene het zat om op haar vensterbank te zitten. Ze legde haar nagelvijl neer en keek nog een laatste keer naar zichzelf in de spiegel. Daarbij zag ze dat ze haar sieraden vergeten was. Ze was zo zenuwachtig, nog nooit is ze door zo'n lieve jongen mee uit gevraagd. Ze is eigenlijk niet vaak mee uitgevraagd. Meestal houd ze zich op een afstand en vertrouwt ze de jongens niet. Na nog een laatste check verliet ze haar kamer, op naar Jason om hem te verassen. Met een glimlach sloot ze de deur.

[Gone.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Selene Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Selene   De kamer van Selene Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Selene
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Markus
» De kamer van Red
» De kamer van Lucy
» De kamer van Blake
» De kamer van Raven

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: De slaapkamers-
Ga naar: