Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer van Raven

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Raven

Raven


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 21-08-11
Leeftijd : 27

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma aug 22, 2011 7:20 pm

Raven' slaapkamer is vrij groot. Het laminaat is wit en het behang heeft een gekleurd patroon en zit slechts op twee muren, de rest van de muren is zwart geschilderd. Als je de kamer binnen komt staat het twee-persoons bed aan de linker kant. Recht voor je is een balkon, voor de deur en het raam hangen mooie witte gordijnen. Aan de rechter kant zie je een deur die je naar de badkamer brengt. De badkamer heeft een douche, wc, een bad en natuurlijk een was tafel+ spiegel. Tegenover het bed staat een kast en in de hoek naast de kast staat een lange antieke spiegel. Verder heeft de kamer ook nog een roze rond tapijt dat op laminaat licht en hangt er aan het plafon een mooie kleine kroonluchter. Om de kamer af te maken heeft het ook nog een aantal schilderijen aan de zwarte muren hangen.


Iedereen mag de kamer betreden, natuurlijk wel eerst even kloppen!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Laatst aangepast door Raven op ma okt 03, 2011 2:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 21-08-11
Leeftijd : 27

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma aug 22, 2011 8:30 pm

Samen met Jason liep ze de trap op. Voor dat Raven het wist stond ze in haar nieuwe kamer, het was er prachtig. En ze had nooit durven dromen dat ze ooit nog eens in zo'n luxe kamer mocht staan. 'Wow' zei ze zonder dat ze er erg in had. Met een grote glimlach op haar mond liep ze naar de badkamer en nadat meteen naar het balkon. 'Wow, Jason... ' zei ze opnieuw. Ze draaide zich om en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma aug 22, 2011 8:34 pm

Jason moest grinniken om haar gedachten en nam een stap naar voren, maar ging echter niet in haar kamer staan, hij kwam zelfs de rand niet over. Hij keek gewoon toe op de rand waar haar kamer zich scheidde met de hal, hij ging pas een meisje haar kamer binnen op het moment dat zij het toeliet en anders niet - dat had met respect te maken dat hij had. 'Wow, Jason...' zei Raven opnieuw, waarna zij zich omdraaide en hem aankeek. Met een glimlach liet hij de handvaten van zijn koffers los en keek haar terug aan in haar ogen. 'Hiermee merk ik dat je je kamer wel leuk vindt, hé?' En hij sloeg zijn armen over elkaar, waardoor de spieren bij het t-shirt dat hij aanhad makkelijk te zien waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 21-08-11
Leeftijd : 27

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma aug 22, 2011 8:42 pm

Op het moment dat Jason haar antwoord had gegeven merkte ze dat ze haar schild had laten zakken. Een paar jaar geleden had Raven een afspraak met haar zelf gemaakt, ze zou mensen nooit zomaar meer in vertrouwen nemen en haar emotie's, gedachen en herrineringen nooit meer met iemand delen. 'Eh... ' zei ze, wat moest hij wel niet van haar denken, straks dacht hij dat ze een vrolijk persoon was, oeh... dat liet ze niet toe. 'Wel genoeg gezien, op naar jou kamer'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma aug 22, 2011 8:49 pm

'Wel genoeg gezien, op naar jou kamer.' Zij leek nogal geschrokken doordat Jason dit tegen haar zei, alsof hij haar niet mocht zien glimlachen, maar hij respecteerde dit en deed zijn handen in zijn broekzakken. 'Is goed, dame. Laat ik eens zien.' Zei hij op een kalme toon, wetende dat het niet zou opschieten als hij wat over haar echte-ik zou zeggen, of de manier waarop zij schrok. Hij keek om zich heen en zag dat de deur waar hij straks door heen moest om zijn kamer te betreden vlak naast die van Raven was, een krijtwitte deur met koolzwarte letters op de deur die 'Jason' zei. Toen hij dit had gezien, draaide hij zich om naar Raven en keek haar in haar ogen aan, zoals hij dat altijd bij iedereen zou doen. 'Blijkbaar zijn we buren, Raven.' Hij pakte de handvaten weer op van de koffers en droeg ze naar zijn kamer waar hij het kalm neerzette en zijn deur open deed.

[gone]


Laatst aangepast door Jason op ma aug 22, 2011 8:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 21-08-11
Leeftijd : 27

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma aug 22, 2011 8:54 pm

Ze keek Jason aan, o fijn ze waren buren... nu moest ze zeker oppassen want voor ze het weet speelde hij de zelfde smerige spelletjes als Sam. Raven zuchtte, ze moest niet nadenken over zulke dingen. Sam maakte haar alleen maar paranoide, alsof iedereen zo is als hem. 'Goed, wel... dat is fijn toch? Dan heb ik tenminsten geen enge buur' Raven probeerde een grapje te maken, iets wat ze nooit echt snel deed bij mensen. Maar ze vond dat ze hem moest beschouwen als een eerlijk persoon en hem dus een kans moest geven. Ze volgde hem naar zijn kamer waar ze net als hij had gedaan voor zijn deur bleef staan.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 21-08-11
Leeftijd : 27

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptyma okt 03, 2011 2:54 pm

Raven had haar oortjes weer ingedaan en luisterde weer vrolijk verder naar haar gewelige muziek. Bijna huppelend liep ze haar kamer binnen. Ja... sinds een paar jaar waren er ontzettend veel dingen veranderd dacht ze. Raven kon zich nog goed herrineren hoe haar leven was ingestort na het horen van dat vreselijke nieuws.

"Hallo, wij zijn van de Politie en zijn opzoek naar Red River... is hij thuis?" De twee mannen keken mij aan en hun stem klonk bijzonder treurig. "Red!" Riep ik zachtjes, hij kwam aan lopen en keek de twee mannen verbaasd aan. "Ik ben Red, waar kan ik jullie mee helpen?" Ik zette een paar stappen naar achteren en verschool me een beetje achter mijn grote broer. Maar zelfs hij kon me niet beschermen tegen het nieuws dat de twee mannen mee hadden gebracht. "Wij moeten je helaas het vreselijke nieuws vertellen dat jullie ouders zijn verongelukt..." Ik begreep het eerst niet en na dat de twee mannen waren vertrokken kon ik het nog niet beseffen. "Red, zeg Red... ze komen thuis toch! Papa en Mama worden beter! Ja toch? Toch... zeg Red, ja toch" Ik bleef het maar herhalen, hopend dat het zou helpen, dat mijn leugen waarheid zou worden. "Ja toch Red!" Mijn broer, hij keek me alleen maar aan. Aan met een leegte in zijn ogen, een leegte die ik toen nog niet begreep. "Red! Ja toch! Ze komen terug toch!" Dagen lang, ik bleef het dagen lang vragen... steeds maar weer herhaalde ik het. Tot de dag kwam, de dag dat ook mijn broer was verdwenen.

Raven was op het bed gaan liggen, ze was verloren in haar herineringen en had geen idee hoeveel tijd er was verstreken. Ze had niet door gehad dat tranen over haar wangen liepen. En dat ze zachtjes steeds hetzelfde zei, zachtjes herhaalde ze "Zeg Red, ze komen terug, Ja toch Red... ze komen toch terug, Ja toch Red... ze worden beter toch"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven

Raven


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 21-08-11
Leeftijd : 27

De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Emptydi okt 04, 2011 2:56 pm

Op de één of andere manier werd Raven gelukkig wakker geschud door een rock nummertje op haar mp3-Speler. Snel veegde ze haar tranen weg en liep ze, nogal in de war naar het badkamertje. Ze kon duidelijk zien dat hereneringen haar geen goed deden. Ze zuchtte en besloot haar muur op te trekken, haar zelf af te schermen zodat ze niemand haar ware ik zou ondekken, niemand mocht er achter komen wat voor verleden ze had gehad en wat voor geheimen ze verscholen hield. Snel pakte werkte ze haar make-up even bij, kamde haar haren even en verliet toen haar slaap kamer weer. Hoe zou de tuin van het huis eruit zien?

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Raven   De kamer van Raven Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Raven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Faith
» De kamer van Selene
» De kamer van Mason
» De kamer van Isemay
» De kamer van Red

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: De slaapkamers-
Ga naar: