Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+10
Paige
Lucy
Raven
Jason
Roxy
Miranda
Evina
Faith
Brian
Isemay
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: De keuken    De keuken    Emptyma aug 08, 2011 4:19 pm

In de keuken wordt verwacht dat de tieners elke dag zelf hun eten klaar maken. Niemand helpt hun daarbij.
Deze ruimte laat voldoende licht binnen door één wand van glas en deze is aan het fornuis gevestigd. Verder zijn de werkbladen voorzien van graniet en is er een kookeiland met een kleine bar met twee barkrukken. Echter is er niks van alcohol te bevinden. Onder en boven het graniet zijn er kastjes (en laden voor bestek) te vinden met servies, maar zijn er ook een paar leeg voor zelf eventueel wat in te stoppen. Ook is de keuken voorzien van alles wat ze nodig hebben om te koken: een koelkast, microgolf, oven, koffiemachine en snelkoker.
De keuken is in een geel kleurtje aangewezen.


Max. aantal personen: 4
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:03 pm

Brian had pas door hoeveel trek hij had toen hij de keuken binnenliep. Zonder verder veel om zich heen te kijken rukte hij de koelkast open. Damn. Geen alcohol? Wat was dit, een kinderkamp? Enigszins geïrriteerd nam hij genoegen met een stuk notentaart en een glas cola. Hij nam plaats op een van de barkrukken en begon de taart op te schrokken. Niet erg charmant, maar er was toch niemand anders. En als hij dan toch naar excuses aan het zoeken was; hij had honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:20 pm

Isemay beende zich nog steeds met een glimlach en zelfvertrouwen zich een weg door het huis naar de keuken. Blijkbaar zat Brian daar te eten. Zijn gedachten gaven haar toch dat.
Toen ze de deur opende en de knappe jongen aantrof die binnen was gelopen toen zij naar boven ging. 'Stond jij niet net aan mijn deur?' vroeg ze met een schuin hoofdje terwijl ze de koelkast opentrok voor een fles cola, zocht een glas en nam naast hem plaats. 'Wat eet je? Notentaart? Daar lust ik ook wel een stuk van.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:26 pm

Brian had niet eens zin om na te denken hoe dit meisje wist dat hij voor haar deur had gestaan. In plaats daarvan reageerde hij slechts op haar tweede opmerking. "Dan moet je toch echt een eigen stuk pakken, want ik ben niet van plan deze af te staan." Of wat er nog van over was. Hij paste zich wel enigszins aan aan haar aanwezigheid en at wat langzamer. Toen hij het op had keek hij op. "Zo, Isemay huh?" vroeg hij haar, terwijl hij met een voldaan gevoel zijn handen achter zijn hoofd legde en zich uitrekte. "Waarvoor ben jij hier? Kan je aanwezigheden aanvoelen of zoiets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:37 pm

Isemay was geamuseerd bij zijn gedachten en ook met zijn woorden. Zoals gezegd, sneed ze zelf een stukje af en stak dat in haar mond om er zorgvuldig op te kauwen. Daarna legde ze haar elleboog op tafel zodat haar hoofd daar kon op rusten. Haar hand rustte op haar hand. 'Erger. Ik kan je gedachten lezen, Briàn.' De nadruk werd op zijn naam gelegd. 'Ik bijt enkel in notentaart voor het geval dat.' Deze opmerking was plagend bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:46 pm

Zij ook al? schrok hij op. Damn, er was echt geen privacy hier. Kon ze het ook door de muur van haar slaapkamer heen of wat? Toen realiseerde hij zich dat als ze dan alles kon horen wat hij dacht, hij net zo goed zijn mond dicht kon houden. En zijn gedachten over haar ook, for that matter. Hij nam een slok cola, en met zijn mond nog om het glas dacht hij zorgvuldig: Waar kom jij vandaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:49 pm

Een glimlach sierde haar licht gekleurde lippen, terwijl zij de keuken deed betreden, de lokken gekleurd als hellevuur had zij met een elastiek tot een simpele knot opgebonden. Met de ogen gekleurd als gras, waar de eerste ochtenddauw nog op gerust deed liggen, deed ze door de glazen van de bril kijken, de glazen welke door een dikke zwarte rand werden omlijst. ‘Stoor ik?’ Haar heldere stem deed door de keuken klinken, terwijl zij haar blik door de ruimte liet dwalen, om deze uiteindelijk te laten vallen op het tweetal personen, waarvan zij al met één kennis had gemaakt en het was dan ook zijn stem geweest die zij had herkend toen zij de keuken naderde. Met kalme passen liep zij naar een kast, waar zij een glas neerzette, waarna ze de koelkast opende om hier een pak met ice tea uit vandaan te halen, kalm vulde zij het glas, waarna zij het pak opborg en uit het vriesvak een tweetal ijsklonten tevoorschijn haalde die ze voorzichtig in de vloeistof liet vallen. Vervolgens pakte zij uit één andere kast een pak rietjes, waar zij een felroze uit nam die ze in het glas deed. Wanneer ze ook dit pak opnieuw had opgeborgen, liep zij met het glas naar het tweetal. Een zacht gegiechel ontsnapte haar lippen bij het horen van de gedachten die zij opving.



Laatst aangepast door Faith op za aug 13, 2011 10:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 8:54 pm

Isemay keek even bedenkelijk naar haar glas en dronk een slokje. 'Wat kan jij dan?' Echter voelde ze zich op haar teentjes getrapt omdat hij niet meer sprak. Ook nam zij een slok. 'Uit het bruisende New York. Ik wou dat ik terug daar was. In plaats van hier.' Weer keek ze hem aan. 'Ik vond het leuker toen je sprak. Weet je dat ik ook uit je hoofd kan blijven? De laatste tijd lukt het me om mensen uit mijn hoofd te dringen met hun gedachten.' Daarna keek Isemay met een ruk om naar het meisje. Blijkbaar kon ze ook gedachten lezen. 'Nee. Brian is blijkbaar uitgepraat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 9:05 pm

Dat ze uit zijn hoofd kón blijven was niet echt een geruststelling, aangezien ze het nog steeds kon wanneer ze maar wilde. Maar hij moest er maar mee leven, veel keus was er niet.
Hij negeerde haar slinkse opmerking en zette het inmiddels lege schoteltje op het aanrecht van waar hij zat. Dat er nu twee gedachtelezers bij hem in de kamer zaten maakte hem nerveus.
"Luister, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben niet gewend dat er iemand in mijn hoofd zit te wroeten." Hij schoof ongemakkelijk heen en weer op zijn kruk. "Ik heb geen mentale powers, alleen fysieke." Meer vond hij niet nodig te zeggen, de rest zouden ze snel genoeg ontdekken. Met hun ogen of met hun.. wat het dan ook was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 9:08 pm

'Ik zit echt niet in je hoofd te wroeten. Wat ik binnen krijg is net zoals jij tegen mij zit te praten. Het is ook een gehele geruststelling dat jij me met blote hadden in drie seconde kan vermoorden,' bracht ze meteen in de conversatie. 'Daarbij denk ik dat we allemaal ons wel een beetje ongemakkelijk voelen bij elkaar. We zijn instaat om elkaar het leven zuur te maken. Elkaar te verraden. Als we dat nog niet zijn.' Isemay had haar twijfels bij dit huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 9:14 pm

Ze zag hoe de jongedame, welke zich aan de weerszijde van de jongeman bevond zich, nadat zij uitgesproken was tegen hem, zich met een ruk richting haar deed draaien, om haar vervolgens te melden dat zij niet stoorde, aangezien Brian uitgesproken was. Zij, zonder de gave die de jongedame ook leek te bezitten zouden dit niet zo zeer als bijzonder beschouwen, echter voor haar wisten zij dat de jongeman slechts luidop niet meer sprak. Met zijn gedachten sprak hij nog wel degelijk. De opmerking van de jongedame liet een vrolijke lach langs haar lippen vloeien. ‘Faith. Aangenaam.’ Een vriendelijke glimlach vormde zich om haar lippen, terwijl ze de jongedame aan bleef kijken, haar lippen bracht zij naar het uiteinde van het fel gekleurde rietje. Kalm nam zij het rietje tussen haar lippen, om enkele slokken van de koele vloeistof te nemen, welke soepel door haar keel gleed. Na wat gedronken te hebben verliet een zucht van verfrissing haar lippen. Licht draaide ze haar hoofd naar Brian, toen deze zijn stem door de ruimte klonk. Na zijn woorden glimlachte ze. ‘Het spijt mij. Het is mijn bedoeling niet naar je gedachten te luisteren, ik vang ze simpelweg op. De opmerking in de hal plaatste ik slechts, omdat ik niet graag heb dat iemand beoordeeld op hoe ik van buiten oog.' Eigenlijk had de jongedame haar al de woorden uit de mond genomen, toch wilde zij zelf, voor haarzelf nog antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian

Brian


Aantal berichten : 282
Registratiedatum : 11-08-11
Leeftijd : 31

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyvr aug 12, 2011 9:20 pm

Brian sperde zijn ogen open. Elkaar verraden? Waar had ze het over? Hem was verteld hierheen te komen zodat hij met anderen met speciale krachten kon zijn, om ze te leren beheersen en gebruiken. Dit was niet waar hij op had gerekend. Hij voelde een zware hoofdpijn opkomen.
"Oké, ik weet niet wat jij je voorstelt bij dit huis, maar voor jij me zonet aan het twijfelen bracht zag ik het als een studentenleven met wat extra's. Als jij alle mensen die je ontmoet als potentiële vijanden beschouwt, dan kan ik me voorstellen dat je het hier niet naar je zin hebt. Maar we zijn hier net. En ik ben niet van plan je te vermoorden," voegde hij er droogjes aan toe.
Hij knikte ook dankbaar naar Faith, die alles rustig en enigszins geamuseerd in ogenschouw leek te nemen. Toen stond hij op. "Ik ben even naar boven, een aspirientje halen." Kwam zijn plotselinge hoofdpijn van alle nieuwe indrukken, of was het mogelijk dat deze meisjes, die zo makkelijk in zijn hoofd doordrongen, de oorzaak waren?

/Gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 10:25 am

Isemay keek naar het meisje dat zich voorstelde als Faith en glimlachte even een beetje terug. Dit alles leek haar te amuseren. Hoewel May haar humeur achteruit ging bij de woorden van Brian. Hij leek alles zo serieus op te nemen. Daarbij had ze dan wéér iemand ontmoet die nog nooit van The Devision gehoord had. Waren deze mensen soms achterlijk? 'Blijkbaar praten we niet over hetzelfde. Dit is geen Hogwarts.' Ze keek na hoe hij vertrok. Hoe vreemd en aantrekkelijk kon je zijn?
Daarna ging haar aandacht weer naar Faith. 'Ik heet Isemay trouwens of simpelweg May. Dus wat denk jij van dit huis? Waarom we hier zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Faith

Faith


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 10:42 am

Ze merkte op hoe Brian van de kruk af stapte, waar hij op plaats genomen had, kalm nam zij de woorden die zijn lippen verlieten in zich op, waarna zij licht met haar hoofd knikte. ‘Natuurlijk. Dag Brian.’ Rustig sprak zij, voor hij de ruimte verliet, waarna zij zich naar de jongedame keerde. Ze luisterde naar de naam welke bij de jongedame hoorde en knikte een kort moment, als teken dat ze de naam in haar hoofd zou opslaan, waarna ze luisterde naar de woorden die hierop volgden. De vraag liet een nadenkende blik in haar helder groene ogen verschijnen, terwijl haar blik hierbij traag naar een onbestaand punt achter Isemay dwaalde, echter was dit moment slechts van korte duur en liet zij haar blik al snel weer naar Isemay gaan. Haar heldere stemgeluid vulde de ruimte, al bleef de nadenkende blik in haar ogen terwijl ze sprak. ‘Gaven. Allen hebben wij gaven, echter zullen wij niet allen te samen de zelfde gave hebben. Ik vermoed dat Brian grote krachten kan uitoefenen, dit slechts omdat ik niet anders kan bedenken met een fysieke gave, het is een vermoeden, we zullen zien. Er is niemand die zo maar bedenkt een groep jongeren die anders dan anderen zijn, te samen in een huis onder te brengen.’ Haar stem deed ergens dromerig klinken, alsof ze ver weg wat terwijl ze dit zij, de dromerige toon liet het licht klinken alsof ze onzin sprak. Echter wist ze precies wat ze zei.

Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 10:53 am

Isemay sloeg de woorden die Faith sprak op in zich en dacht terug aan de woorden van haar moeder voor ze daadwerkelijk het leven achter zich had gelaten. Hoe de dagen voor ze stierf, weken, ze bezig geweest waren met haar kracht. 'Ik... Mijn moeder vertelde me een keer over The Devision. Ze willen mensen zoals ons gebruiken. Ze nemen hen gevangen en daarna worden ze nooit meer teruggezien. Sommige beweren dat ze ons gebruiken als proefdieren. Je-weet-wel, voor onze gaven. Ze zei dat ik van hen moest ontsnappen, ze uit de weg gaan en altijd een stap voor zijn. Mijn vader vond dit huis geen goed idee, maar toch ben ik tegen zijn wil naar hier gekomen. Ik hoop dat dit niet onze laatste halte is.' Echter wist ze dat dit gek mocht klinken uit haar mond. 'Misschien is het een leugen, een mythe, die te ronden gaat tussen onze soort. Misschien ook niet.' Daarna dacht ze terug aan wat Faith sprak over Brian. 'Volgens mij heeft hij een vernietigingskracht. Vandaar de opmerking van mijn kant op het vermoorden. Ik heb mij twijfels bij dit huis... Niet echt bij de inwoners dankzij onze gaven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Evina

Evina


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 09-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 11:06 am

Evina liep de keuken in en zag twee personen zitten, twee meisjes meer bepaald. Evina dacht na, 'zou ik iets tegen hun zeggen?' dacht ze. Toch besloot ze om eerst een yoghurtje uit de koelkast te nemen. Zodra ze dit gedaan had leunde ze verlegen tegen het aanrecht en nam toch maar het besluit om iets te zeggen. "Uh... Hoi"zei ze heel verlegen en kon haarzelf wel tegen haar kop slagen dat ze de twee meisjes stoorden. 'Soms ben ik toch zo'n idioot' dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 11:27 am

Ze deed luisteren toen zij hoorde hoe de stem van Isemay klonk, de woorden lieten de nadenkende blik in haar ogen slechts heviger worden, terwijl zij deze gericht hield op de jongedame. Licht knikte zij met haar hoofd nadat Isemay hier over uitgesproken was, echter voor zij kon spreken klonk opnieuw de stem van Isemay. Ook bij deze woorden, deed ze licht met haar hoofd knikken, waarna een glimlach om haar licht gekleurde lippen verscheen. ‘Ooit is mij verteld over The Devision, echter was ik nog jong en is niet alles van deze woorden mij bijgebleven. Wat ik mij kan herinneren is zoals ook jou verteld is, het is belangrijk ze uit te weg te gaan, ze een stap voor te blijven. Het kan slechts een mythe zijn, dit is mogelijk, toch is het belangrijk in dit geval er in te geloven dat er waarheid in dit verhaal zit. Wellicht heb je gelijk, over het huis.’ Langzaam deed de nadenkende blik in haar heldere ogen wegebben, al had zij elk woord opgenomen, elke vraag die bij deze woorden door haar hoofd dreven bleef ze behouden, maar ze beschouwde dit voor nu als zorgen voor later. Ze keek niet op wanneer zij hoorde hoe iemand de ruimte betrad, luisterde slechts naar deze haar gedachten. Een lichte glimlach kwam om haar lippen toen ze merkte dat de persoon besloten had te spreken, wat maakte dat ze zich naar deze toe draaide. Haar ogen straalden, terwijl ze de jongedame begroette. ‘Hallo.’ Het meisje deed vrij verlegen zijn, de gedachte die kort na de verlegen begroeting, in het hoofd van de jongedame klonk, lieten haar licht glimlachen, opnieuw glimlachen. ‘Je moet niet zo over jezelf denken.’

-
Even lunchen. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 12:14 pm

Mason liep de keuken binnen zonder echt te verwachten dat er iemand zou zijn. Echter waren er in de keuken al 3 personen. Even keek hij of hij kwam binnenvallen in een gesprek, maar zo leek het niet waardoor hij hun simpel begroeten. "Hallo" zei hij terwijl hij even rond keek door de keuken en vervolgens weer na de drie andere aanwezigen. Twee had hij er al eerder gezien, Evina, het bruinharige jongste meisje, als hij het zich goed herinnerden en het meisje met de bijna oranje kleurige krullende lokken. Het andere, ook al vrouwelijk, persoon had hij nog niet eerder gezien, een opvallende verschijning door haar rode haar en opvallende groene ogen. Hij liep verder naar de koelkast die hij opentrok om te kijken wat er zoal in stond. Zo snel zag hij niets waarvan hij dacht 'ja, daar heb ik zin in' en deed de koelkast dan ook weer dicht om een blik door de keuken te werpen op zoek naar een fruit schaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evina

Evina


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 09-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 12:54 pm

Evina keek verward op. "Wat bedoel je met 'je moet niet zo over jezelf denken?'"vroeg ze verward aan het meisje. 'Als ze zegt dat ze gedachten kan lezen flip ik' dacht Evina. Een beetje daarna kwam er een jongen binnen, die zich in de hal had voorgesteld als Mason. "hallo"zei hij en liep naar de koelkast. "Ook hallo"zei ze vrolijk terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 1:07 pm

'Stoor ik?' vroeg hij aan niemand bijzonder terwijl hij even een blik over zijn schouder wierp en een appel pakte uit een schaal die op het kookeiland stond om deze vervolgens schoon te spoelen onder de kraan. In de hal eerder vandaag was hij te druk bezig geweest met zijn zenuwen, of eerder misschien wel angst voor heimwee. Hierdoor had hij er niet echt aan gedacht om de mensen in zich op te nemen, laat staan zichzelf netjes voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evina

Evina


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 09-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 1:10 pm

Evina keek toe naar het beeld in de keuken en dacht zich hoe mooi het niet kon zijn om eens van tekenstijl te veranderen en mensen beginnen te tekenen die iets doen. "Naar mijn mening niet hoor"zei ze tegen Mason. Evina voelde zich stom als ze tegen mensen sprak doe ze niet kende, want ze had schrik dat ze het nooit tegen haar hadden maar Mason's vraag klonk eerder algemeen dan aan iemand van hun drieën gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 1:15 pm

Kalm liet zij haar blik naar de ingang van de ruimte dwalen, waar een jongeman door verscheen, een lichte glimlach sierde haar lippen terwijl zij deed antwoorden op zijn korte begroeting. ‘Hallo.’ Kalm bracht ze haar slanke vingers naar haar gezicht, waar deze kalm de bril omklemde, om deze naar omhoog te schuiven. Kalm haalde zij haar hand weer bij de bril vandaan, toen ze deze in haar lokken had geschoven, waarna ze de rechte pony kalm goed legde, aangezien deze door het gebaar wat naar achteren was geschoven. Een zachte lach deed haar lippen verlaten bij de verwarde woorden die de lippen van de jongedame verlieten, een lach die lichtjes luider begon te klinken toen zij de gedachte die zich hierbij deed voegen opving, echter deed haar lach niet zo luid klinken dat dit gesprekken verstoorde. Licht schudde zij haar hoofd naar de jongeman, wanneer deze hen vroeg te storen, terwijl zij haar lippen naar het rietje bracht welke zich in het glas bevond, die zij nog in haar hand had. Nadat zij de rest van de koele vloeistof had opgedronken, zette ze het glas weg, waarna zij zich tot het meisje richtte, welke verward op haar woorden had gereageerd. Zowel haar als de jongeman waren haar nog onbekend. ‘Laat mij, mijzelf eerst voorstellen. Mijn naam is Faith, aangenaam.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evina

Evina


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 09-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 1:19 pm

Het meisje met de groene ogen en het rood-rossige haar stelde zich voor als Faith, een naam die Evina altijd super mooi had gevonden. "Hoi Faith, ik ben Evina"lachte ze en liet haar hand door haar lange bruine haren dwalen, een gewente die ze deed als ze nerveus was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 1:27 pm

Mason leunde tegen het met graniet bedekte aanrecht en nam een hap van zijn appel. Het roodharige meisje stelde zichzelf voor als Faith, een naam die hij zelf niet veel vaker gehoord had, evenals met de naam Evina trouwens. 'Mijn naam is Mason.' stelde hij zichzelf voor. Hij vond het altijd vreemd om zichzelf voor te stellen zonder een hand te schudden, enkel omdat hij het dan lastig vond zichzelf voor te stellen. Hij glimlachte even naar Faith terwijl hij zichzelf af vroeg hoeveel verschillende gaven er eigenlijk waren. Zijn moeder vond het beter dat hij hier zou zitten met soortgenoten en omdat hij hier waarschijnlijk veiliger was en had hem toen kort iets verteld over andere krachten, maar welke had ze niet benoemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 12-08-11

De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Emptyza aug 13, 2011 2:20 pm

Een glimlach deed om haar perzikkleurige lippen verschijnen, terwijl zij luisterde naar hoe het meisje haar naam noemde, voor een kort moment liet zij haar blik over Evina dwalen, de naam deed bijzonder in haar oren klinken. Slechts een kort moment deed haar blik over het meisje gaan, waarna deze naar de jongeman dwaalde, toen zij deze zijn stem hoorde. Opnieuw deed een glimlach op haar smalle gezicht doorbreken, toen zij hoorde naar de naam welke hij noemde. Kalm liet zij haar blik over hem heen gaan, waarna zij zijn naam bij het beeld deed opslaan, zoals ze ook bij Evina gedaan had. Niets in haar blik was dat zij hen keurde, dit deed zij niet, ze zou nooit een persoon proberen te beoordelen, om deze in een hokje te kunnen plaatsen. Rustig bracht zij haar blik naar een onbestaand punt tussen het tweetal, voor een moment leek zij nadenkend te kijken, echter snel hierna deed zij een simpele blik hebben, alsof zij naar iets keek. Haar stem klonk dromerig, toen ze plots de stilte weer deed doorbreken. ‘Is het onbeleefd als ik jullie naar jullie gave vraag?’ Zij vroeg niet per direct naar de gave die zij bezaten, zij vroeg slechts of zij het ongemakkelijk zouden vinden als zij hun hiernaar vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keuken    Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken    Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: Het huis-
Ga naar: