Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Balzaal: 'The Masquerate'

Ga naar beneden 
+10
Jason
Paige
Kylan
Brian
Roxy
Hawel
Faith
Zahra
Lucy
Isemay
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyvr okt 14, 2011 7:20 am

Miranda gleed met snelle passen over de dansvloer, tussen de stelletjes en lachende mensen door, naar de trap - op zoek naar buiten. Toen ze echter een bekend gezicht zag, al had diegene natuurlijk een masker op, stopte ze in haar passen en probeerde beter te kijken naar de jongen waarvan ze dacht dat hij Daniël was. Met een glimlach op haar gezicht rende ze naar hem toe toen ze merkte dat hij het echt was, haar jurk fladderde als een vrolijke vlinder om haar heen. 'Daniël!' Riep ze blij, terwijl ze op hem af vloog, waarna ze hem in zijn armen viel. 'Ik zei toch dat ik zou schitteren!' De fles met wijn had ze allang niet meer vast gehad, die had ze ergens verstopt achter een bank of tafel, hij was toch leeg - zo snel ze dronk, en Miranda was helemaal niet aangeschoten of dronken. Eventjes, wat lange momenten leken te duren, hield ze hem vast, waarna ze hem toch weer los liet en hem in zijn gezicht keek. Toch had ze hem even staan te bekijken, naar wat hij aan had en wat voor masker hij had gehad, waardoor ze een glimlach ondertussen op haar gezicht had gekregen. 'Ik vroeg net aan Mason of hij even met me mee naar buiten wilde gaan, vindt je het erg als ik zo weer terug ben?' Miranda keek om naar Mason, die op een afstand bij de trap stond te wachten toen hij door had dat zij naar Daniël rende. Ze wachtte echter niet het antwoord af van Daniël, maar drukte een zacht kusje op zijn lippen en riep terwijl ze wegrende dat ze het snel zou maken. Toen ze buiten waren ging ze gelijk op het eerste bankje zien dat ze zag en stak een sigaret op, die ze raar genoeg in haar bh bewaarde, maar waar niks van te zien was, aangezien ze geen tasje of iets bij zich had. Wel had ze een hele mooie Vivienne Westwood ring om haar wijsvinger en haar nagels had ze zilver gelakt, ze waren mooi lang en een beetje scherp. 'Ik zal het niet in je richting blazen,' zei ze opeens, op een manier alsof ze nadacht. 'ik haat het ook als mensen rook in mijn gezicht blazen, ook al rook ik, het is nooit leuk.' Ze had haar benen over elkaar heen geslagen en leunde naar achter, tegen de leuning aan, waarna ze Mason opeens direct aan keek met haar bruine ogen. 'Je hoefde niet mee te gaan, weet je. Het is jou keuze, maar ik ben toch blij dat je mee bent gekomen.' Het klonk vast heel onlogisch, maar Miranda zei het toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyvr okt 14, 2011 8:23 am

Toen Mason doorhad dat Miranda iemand min of meer om de hals gevlogen had bleef hij op de trap wachten. Dat was vast Daniël. Zijn gedachte werd bevestigt door de kus die ze op zijn lippen drukte. Willekeurig glimlachte, er was tenminste iemand die het naar haar zin ging hebben vanavond. Hoewel ook alle andere het naar hun zin leken te hebben, maar hij had het ook naar zijn zin gehad in het begin althans. Miranda kwam weer zijn richting op en ze vervolgde hun weg naar buiten. Hij zei niets over dat ze plots gestopt was. "Ach," reageerde hij "als ik je daarmee een plezier doe". Even lachte hij. "Ik ga zo maar weg denk ik" besloot hij haar te zeggen. Anders was hij waarscheinlijk niet mee gegaan naar buiten. Hij stond naast haar, met de koele wind die langs hem haar richting op waaide. Ze had de sigaret uit haar bh aangestoken en het oranje uit einde lichte op.

Ik had dit tijdens ckv getypt op mijn iPod dus het is niet lang en er kunnen typ fouten inzitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyvr okt 14, 2011 8:44 am

Miranda was de gehele tijd stil, je kon bijna de sigaret horen branden in de wind die er stond en ze blies het meerdere malen uit, maar niet in de richting van Mason, hier hield ze rekening mee. Toen de sigaret op was, drukte ze het uit op het bankje en liet het daar gelijk liggen, waarna ze op stond en naar Mason liep, haar ogen op hem gericht. 'Ik weet niet wat er met je is Mees,' Alweer gebruikte zij de afkorting voor Mason, waarna ze zachtjes maar zeker weer verder ging, echter had deze een serieuze ondertoon. 'en ik hoef het ook niet te weten als je dat niet wilt, maar denk eraan dat de zon altijd weer komt na een regenbui. Wees blij en positief, probeer meer aan jezelf te denken.' Misschien zei Miranda maar wat lukraak, omdat ze niet precies wist waar het over ging van Mason, maar ze meende alles wat ze zei. Na dit gezegd te hebben, sloeg ze haar slanke, lelieblanke armen om Mason heen en gaf hem een knuffel, omdat ze niet wilde dat hij zich zo voelde. Ze liet hem vlak daarna weer los en gaf hem een kusje op zijn wang, waarna ze weg liep, maar kort erna weer om draaide om hem aan te kijken. 'Bedankt dat je met mij mee bent gegaan, Mason, ik hoop dat je je straks weer beter voelt als je terug bent. Misschien zie ik je zo weer.' Ze grinnikte en liep toen snel weg, naar Daniël op zoek.

____
Maakt niet uit, ik snap het ten minste, gehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyvr okt 14, 2011 10:19 pm

Miranda zei niets, net als Mason. Hij wist niets te zeggen en genoot eigenlijk wel van de stilte. Hij ervoer het niet als een pijnlijke stilte. Echte klonk Miranda haar stem die de stilte verbrak. Het erge was nog dat hij wist dat ze gelijk had, zelfs nu ze niet wist waar het over ging. "Je bent een schat." zei hij toen ze haar armen om hem heen sloeg en hem een knuffel gaf. Hij legde zijn armen ook om haar rug om haar even vast te houden. Het voelde niet als moeten of als een knuffel die je aan je geliefde gaf. Het voelde als een fijne, vriendschappelijke knuffel. Ze drukte een kusje op zijn wang en liep weg, hij glimlachte even naar haar rug. Hij stak even zijn hand op toen ze zich had omgedraaid en haar mond weer had geopend. Als gedag, zonder verder iets te zeggen. Hij keek even naar haar rug en draaide zich daarna om. Verder de koude lucht in. Op weg naar het huis. Dit is het ideale moment. Hoorde hij een stem in zijn hoofd zeuren, en gelijk had de stem. Waarom zou hij naar het huis lopen als hij ook kon proberen in zijn kamer te verschijnen. Hij liep een stukje verder waar hij om de hoek halt hield. Het was rustig, een mooie plek besloot hij. Hij dacht aan de tekening op de muur en de stoel die er bij stond en richtte zich op de unieke details. Hij zag langzaam het beeld voor zich verschijnen en blijkbaar was dat genoeg...

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 06-09-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyza okt 15, 2011 1:09 pm

Peter had het al wel gezien hier op dit feest na meerdere alcoholische drankjes achterover geslagen te hebben en zowat iedereen al gezien te hebben zonder er echt tegen te praten.
Ergens op de achtergrond hoort Peter een meisje zeggen dat ze wel zelf naar huis gaat lopen tegen een jongen, waarschijnlijk haar vriend, en hierbij begint Peter te glimlachen. Hij staat zelfverzekerd op en hoort de jongen nog net vlak daarvoor tegen haar zeggen dat ze het maar uitzoekt. Het meisje loopt richting de uitgang en Peter blokkeert de uitgang. 'Hé, je gaat toch niet in je eentje naar buiten lopen,' hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Dat is gevaarlijk voor zo'n mooi meisje.'
Het meisje krijgt een ironisch lachje op zijn gezicht en kijkt Peter dan aan. 'Ach joh, bemoei je er gewoon niet mee.' Ze probeert Peter aan de kant te duwen en langs hem te lopen, maar Peter houdt haar arm vast. 'Kom op, het is gevaarlijk voor je buiten. Vooral rond deze tijd.' En hij kijkt met een vluchtige blik naar buiten. Ergens krijgt hij een bezorgde blik in zijn ogen, maar die veranderen alweer snel in een spelerige blik. 'Anders krijg je straks spijt,' voegde hij er later aan toe. Het meisje schud hem van haar af en haalt haar schouders op. 'Dat boeit me niet en ik denk dat jij gewoon met je eigen zaken moet houden in plaats met die van anderen.' En het meisje gaf hem een knipoog en liep naar buiten. Toen keek ze even snel naar achteren en mompelde iets van een 'Maar toch bedankt dat je het aanboodt.'
Peter glimlachte even en ging toen weer naar zijn eigen plek. Jeetje, dit is echt een saaie plek. Ik ken nog niemand en heb nog met niemand gesproken, behalve met dat meisje van net; waarvan ik de naam eigenlijk niet weet, dacht Peter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawel

Hawel


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 10-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyzo okt 16, 2011 6:51 pm

Hawel glimlachte breed omdat ze het fijn vond en dit met al haar plezier liet merken. Ook drukte hij even kort, maar zacht zijn lippen op de hare en streelde even langs haar wang om ook eem verdwaalde rode pluk weer goed te strijken. 'Nee, ik heb het warm genoeg. Misschien klinkt het erg cliché, maar daar zorgd jij echt wel voor.' Hij liet met gemakzucht toe dat hun handen elkaar weer vonden. Dit maar al te graag. 'Ja, liefste Faith, je kan goed dansen. Ik heb echt van deze avond genoten.' De zon was onder waardoor enkel de straatlantaarns hun een romantische gloed gunde. In één avond, een halve dag, had hij zich zo snel, maar vooral gemakkelijk kunnen binden aan haar. Aan iemand die hij voor een lange tijd zou lief zijn, zo was hij nu eenmaal. Echter stapte ze goed door en leken al snel het huis te bereiken. Ergens lag de vraag op zijn lippen of hij misschien vannacht naast haar zijde mocht slapen, of ze dat wou. Maar hij wist niet of haar dit aan zou staan en hield daardoor geheimelijk zijn mond, hoewel hij wist dat het voor haar helemaal niets uitmaakte; ze zou het toch opvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyma okt 17, 2011 5:08 pm

Met een blij gezicht kwam ze weer binnen en haar slanke vingers zochten de zachte stof van de jurk die ze aan had, waarna ze hieraan begon te plukken. Ze keek naar de mensen die weg gingen, omdat het al zo laat in de nacht was, en naar de koppels die nog steeds op de dansvloer waren, maar er waren er nu meer langs de kant dan die überhaupt waren te dansen. Haar ogen gingen even met een geknipper dicht en open en haar blik viel op een jongen die, zo leek het haar tenminste, een meisje lastig viel die net weg liep op het moment dat Miranda eraan kwam. Haar mond werd een streep en haar kaken knarsde op elkaar, waarna het enkel een seconde duurde voordat haar gezicht weer 'opgeklaard' was en langs de jongen heen denderde. Miranda's arm schaafde langs hem heen en met een emotieloos gezicht draaide ze zich om. 'Ik hoop niet dat je mensen lastig valt,' Sprak ze haar gedachten hardop uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptywo okt 19, 2011 10:26 am

Een heldere stem deed zijn gedachten doorbreken, een stem welke hij herkende als die van haar. Miranda. Een stem, welke een glimlach om zijn lippen liet verschijnen. Zijn blik deed de ruimte doorzoeken, echter deden haar armen zich al rond zijn hals slaan, voor hij haar had kunnen vinden. Zijn armen vouwden zich rond haar tengere gestalte. Fijn. Haar woorden, deden maken dat hij haar kort van zich deed afdrukken, slechts zodat hij haar werkelijk bekijken kon. Ze had gelijk gehad. De zacht gekleurde jurk, viel soepel om haar tengere gestalte. Een masker verhulde deel van haar gezicht. Ze zag er prachtig uit. Ze straalde. Kort, te kort voor zijn gevoel deed hij haar lichaamswarmte voelen, waarna zij zich losmaakte uit zijn greep. De woorden die haar zachte lippen deden verlaten verwarden hem. Pas kort had zij hem gevonden. Nu ging zij weer. Een kort moment drukten haar lippen zich zacht op de zijne, waarna zij verdween. Geen mogelijkheid tot antwoorden was er geweest. Een lichte zicht deed zijn lippen verlaten. Verward, opnieuw, eenzaam deed hij zich voelen. Zijn ogen deden de ruimte doorzoeken. Misschien, moest hij eerst wat gaan drinken. Met kalme passen deed hij zijn lichaam naar de lange tafel brengen, tafels welke half gevuld deden zijn. Hij was dan ook laat. Zijn vingers vonden een glas, gevuld met een heldere, witte wijn. Soepel liet hij de vloeistof door zijn keel glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter

Peter


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 06-09-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyma okt 24, 2011 6:34 pm

Nadat het meisje was vertrokken wilde Peter weer naar de 'drankjestafel' gaan en daar weer volop van de drank genieten, maar iemand schaafde langs hem heen en voordat hij hier op kon reageren kreeg hij meteen een zin naar zijn hoofd toegeslingerd. 'Ik hoop niet dat je mensen lastig valt,' zei het meisje die zich naar hem had omgedraaid.
Dit is wat Peter bedoelt. Waarom zouden mensen dan ook niet aardig tegen hem kunnen zijn of gewoon normaal antwoord geven? Is hij dan zo eng of raar? Dacht Peter. En hij haalde zijn schouders op. Het kon hem nu dan ook geen fuck meer schelen. Hij had er al te lang op gehoopt en er kwam nooit wat van, dus hij hield op met hopen op iets wat toch maar niet kwam. De liefde en vertrouwen.
Peters mondhoeken gingen omhoog; wat als een geheimzinnige (en/of) flirterige glimlach eruit moet zien. 'Stop dan maar met hopen nu het nog kan,' en hij keek eventjes de zaal rond. Steeds meer mensen vertrokken en eigenlijk had Peter er ook geen zin meer in. Hij was voor niks gekomen. Peter keek weer naar het meisje. 'En ik val geen mensen lastig. Zij vallen mij lastig.' Zijn ogen stonden op scherp en zijn mondhoeken werden langzaam een streep. De herinneringen kwamen weer terug en dit is iets wat hij niet had gewilt. Dit had hij altijd al willen verdringen, net zoals de liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptywo okt 26, 2011 9:49 am

Miranda rolde even geïrriteerd met haar ogen, zo opvallend mogelijk dat de jongen die voor haar stond het zou kunnen zien. ‘Nee, dat is te merken.’ Ze zuchtte en keek even om haar heen, en toen ze Daniëls bekendheid weer zag met zijn blonde haren, glimlachte ze even en draaide zich weg van de jongen. ‘Nou, ik ga weg. Laters, veel plezier met ánderen lastig vallen.’ Miranda grijnste expres en liep op een drafje naar Daniël toe. ‘Hoi liefje!’ Riep ze heel vrolijk door de bijna lege balzaal en viel hem in zijn armen waarna ze hem een zacht kusje op zijn wang drukte.

___
Sorry voor het kleine kutstukje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyza okt 29, 2011 9:18 am

Jason en Selene stonden tegenover elkaar. Hij keek haar in de ogen aan. 'Welke krachten heb je?' 'Reader?' hierbij grinnikte hij 'Zeg het maar als ik het fout heb.' Ze stond als versteend aan de grond. Hoe wist hij dat? 'Eh.. ik ben een Reader ja.' Nu hij die vraag zo aan mij stelde, zou hij dan ook een reader zijn? ik hoop het niet want dan hoorde hij al mijn gedachten over hem. Selene bloosde. Iedereen om hen heen dansten sierlijk in het rond. Niemand leek hun te horen. Echter fluisterde Selene wel de hele tijd. Ze keek weer naar zijn mooie donkere ogen. 'Nu je het van mij weet, wat ben jij dan?' 'Misschien ook een reader?' ze knipoogde naar Jason en knipperde met haar lichtgroene ogen. Ze haalde haar vinger door haar gekrulde rode haar en keek langs hem heen.

---
Liefje, ik heb het echt druk maar speciaal voor jou heb ik ff een stukje geschreven
''volwassen'' zijn is echt drukdrukdruk. byes <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyza nov 05, 2011 7:14 pm

Jason voelde de blik van Selene op hem gericht, dus keek hij ook naar haar. Zijn donkere ogen waren op haar gericht, en terwijl hij toe keek hoe zij haar vinger door haar gekrulde rode haar streelde en even van hem wegkeek, had hij opeens zin om haar wat te plagen. Hij wist alleen niet hoe of wat. 'Ja, wat heb je dat toch weer goed geraden, dame.' Bracht hij er plagend uit, nadat hij even afstand van Selene nam, doordat hij niet meer zo dicht op elkaar gepakt wilde staan en gaf haar toen een kusje op de wang - zacht en teder. 'Ik hoorde jou gedachten, terwijl jij mijn gedachten hoorde.' Shit, dan hoorde ze dus ook de gedachten over mijn moeder... Snel bedwong hij deze gedachten weer en bracht een gedwongen glimlach op zijn lippen. Hij hoopte dat Selene op dat moment niet in zijn hoofd had gekeken, soms hadden ze allebei wel privacy nodig. Op dat moment kwam er een jongen aan die niet uitkeek en de drank uit de obers glazen tikte, waardoor die omvielen en sommige spetters op Selene's jurk en Jason's pak kwamen.

____
Okay lieverd, ik heb EINDELIJK dit verdomde stuk af. Nu koffie zuipen. Gehehe. /hyvescoffeesmiley
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyzo nov 06, 2011 12:00 am

Jason keek haar plagend maar ook teder aan. 'Ja, wat heb je dat toch weer goed geraden, dame.' meteen daarna nam hij wat afstand van Selene. Waarna hij haar een zacht wangkusje gaf. Hier moest Selene door blozen en glimlachte ze naar hem. Ze probeerde vooral niet naar zijn gedachten te luisteren. Maar dat was wel moeilijk omdat Jason ook een reader is. Eigenlijk was het best wel grappig, ze was te hele tijd over hem aan het 'dromen' en hij hoorde het gewoon. Selene werd spontaan wakker uit haar dagdroom doordat een ober langs hen liep en drank uit de glazen tikte. Een paar spetters kwamen terecht op haar jurk. Boos draaide ze zich naar hem om maar de ober liep al snel weg. Ze zou er toch niks van durven zeggen, bang dat ze mensen alleen maar bozer maakte. Ze keek Jason weer aan en haalde haar schouders op. Langzaam schuifelde ze weer naar Jason toe, hem diep in de ogen aankijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyma nov 07, 2011 8:47 pm

Selene was anders dan de andere meisjes waar hij zo gentlemanachtig tegen deed, alleen omdat zijn moeder hem zei dat hij goed moest zijn tegen meisjes, ze niet mocht ‘playen’. Maar dat zou hij sowieso niet doen, dat zat niet in zijn karakter. Toen er een ober langsliep en een paar glazen omvielen om die daarna een paar spetters op haar jurk en zijn pak terechtkwamen, gromde hij geïrriteerd – vooral omdat de ober snel weg liep. ‘Laten we maar gaan, jongedame,’ Zei hij tegen haar op een kalme toon, zijn arm om haar middel heen, waarna hij zachtjes haar in de rug duwde om te gaan. ‘Volgens mij hebben we nu andere kleding nodig,’ Hij hoopte dat zij niet zou denken dat hij nu een pervert was, want dit was niet de bedoeling van de woordkeuze. ‘Sowieso begint het hier nu al uit te sterven.’
Met zachte passen liepen ze weg en toen ze langs de ober kwamen tikte Jason hem snel nog aan, om daarna de volgende woorden over zijn lippen te laten, ‘Zou u misschien de volgende keer zo aardig willen zijn om uit te kijken, of in ieder geval uw excuses aan te bieden aan deze lieftallige jongedame?’ Waarbij hij naar Selene wees, een soort beschermende blik toewierp. ‘Mijn pak maakt niets uit, maar om gewoon snel weg te lopen, ook al weet u dat u fout zat, kan gewoon niet... Maar dit was alles, prettige avond nog.’ Waarna hij Selene weer de weg naar buiten wees, toen hij buiten was, was het echter verdomd koud en keek hij kalm en bezorgd naar het meisje aan zijn zijde. ‘Heb je het koud? Wil je misschien mijn jasje?’ Hij wachtte echter niet op haar antwoord, maar liet haar even los om zijn jasje uit te doen en om haar schouders te draperen.


Laatst aangepast door Jason op ma nov 14, 2011 9:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptywo nov 09, 2011 9:21 am

Selene kon er niks aandoen. De gedachten van Jason sijpelden haar hoofd binnen. Toen ze, ze hoorde glimlachte ze. Hij weet tenminste wel hoe je met meisjes om moet gaan. ‘how to threat a lady’ Nadat de ober wegliep gromde Jason geïrriteerd. ‘Laten we maar gaan, jongedame’ dit zei hij echter op een kalme toon waarna hij zijn arm om haar middel legde en zachtjes een duwtje in haar rug gaf. ‘Ja, ik word het ook wel een beetje zat hier’ zei Selene terwijl ze naar de ober en de langzaam uitstervende zaal keek. ‘Volgens mij hebben we nu andere kleding nodig,’ de gedachte die daarbij hoorde deed Selene lachen. ‘Ja, dat zeker maar als we buiten zijn droogt het vanzelf wel op.’ Zachtjes liepen ze weg en toen ze langs de ober kwamen tikte Jason de ober aan. ‘Zou u misschien de volgende keer zo aardig willen zijn om uit te kijken, of in ieder geval uw excuses aan te bieden aan deze lieftallige jongedame?’ hierbij wees hij naar Selene. Het leek wel alsof hij haar een beschermende blik toewierp. ‘Mijn pak maakt niets uit, maar om gewoon snel weg te lopen, ook al weet u dat u fout zat, kan gewoon niet... Maar dit was alles, prettige avond nog.’ De ober was stil en knipperde met zijn ogen. Daarna liepen Jason en Selene weer naar buiten. Daar beet de kou in haar huid en het meisje rilde zachtjes. Jason merkte het op en keek bezorgd naar Selene. ‘Heb je het koud? Wil je misschien mijn jasje?’ ze wou net antwoord maar Jason was sneller dan ze dacht. Voor ze het wist lag zijn jasje om haar schouders heen. ‘Dankje’ ze glimlachte warm naar hem. ‘Ehm we kunnen hier niet de hele avond blijven staan, dus eh waar wil je naartoe?’ hierbij keek ze hem vragend aan.


Laatst aangepast door Selene op za dec 03, 2011 10:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyvr nov 11, 2011 6:59 pm

Hij hoorde haar heldere stem, kort, woorden niet voor hem bedoeld, echter hierna stopte zij met spreken, tegen een persoon welke hij niet gezien had, slechts hun stemmen had de jongeman opgevangen. Vervolgens hoorde hij hoe zij riep, door een zaal welke haast niet meer gevuld deed zijn. Zijn armen deed hij rond haar lichaam vouwen, toen hij zich van het niet langer gevulde glas ontdaan had. Haar lippen drukten zich tegen zijn wang, waarna hij haar in haar duistere ogen deed kijken. Zijn vingers deden over de fluweelzachte stof strijken, welke haar tengere lichaam deed omhullen, kort drukten zijn lippen zich tegen de hare, waarna een fluistering zijn lippen verliet. ‘Het spijt mij dat ik zo laat ben.’ Een verontschuldiging, waarbij een lichte glimlach rond zijn lippen deed komen. Door zijn hemelsblauwe deed een blik drijven, als die van een jongen welke zojuist op zijn donder gehad had door zijn moeder, terwijl hij Miranda aankeek.
______
Het spijt mij zeer. Het faalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyma nov 14, 2011 9:09 am

Jason had niet eens gewacht op het antwoord dat zij hem gaf, maar gelijk zijn jasje rond haar schouders gedrapeerd – hopend dat ze het niet erg zou vinden, maar dat zal wel niet want het was gewoon een koude nacht. Het jasje was iets te groot voor haar, maar het zag er schattig uit, waardoor Jason een glimlach op zijn gezicht kreeg. ‘Dankje,’ De glimlach van haar die op Selene haar gezicht kwam was warm, een warme glimlach waarbij Jason zich goed voelde, alsof ze een zonnestraal was in de koude dagen. ‘Ehm we kunnen hier niet de hele avond blijven staan, dus eh waar wil je naartoe?’ Het kwam er een beetje vragend uit, alsof zij het niet wist en het aan hem overliet dat te beslissen en toen Jason in haar ogen keek, zag hij dat ze ook een vragende blik had. Zijn handen deed hij in diep in zijn broekzakken en keek haar verwachtingsvol aan, waarna een wagende toon in zijn stem kwam. ‘Dat laat ik graag aan de dame over, mij maakt het helemaal niets uit,’ Grinnikte hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyma nov 14, 2011 9:13 am

Nadat zij een zachte kus op zijn wang had gedrukt, deed hij haar in de ogen kijken – haar donkerbruine ogen die haast zwart leken. Zij voelde de vingers van de jongeman door de zachte stof strijken, de jurk die ze aanhad, waarna hij kort erna zijn lippen op die van haar drukten – kort en zacht. Een fluistering verliet zijn lippen en een lichte glimlach kwam rond zijn lippen. Zijn blauwe ogen glinsterden ietwat ondeugend, als dat van een klein kindje, maar hier moest zij alleen maar door glimlachen. Hoe kan het dat één persoon je zo vaak kan laten glimlachen, terwijl zij nooit echt geglimlacht had? Het goede gevoel overstroomde in haar buik en ze voelde de vlinders in haar buik rondwarrelen. ‘Je maakt me glimlachen, Daniël,’ zei ze met haar armen nog steeds om hem heen. ‘Het maakt niet uit dat je wat later bent, als je er maar bent.’ Ze wilde bij hem blijven, zijn warme aanraking voelen en zijn kalme woorden haar laten sussen vanbinnen, ze wilde gewoon in zijn armen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyvr nov 18, 2011 6:07 pm

De woorden welke de lippen van de jongedame deden verlaten, maakten dat de glimlach rond zijn lippen licht deed verbreden, een glimlach deed hij haar tonen, fijn vond hij het dat zij plezier had. Hij wilde niet dat zij teveel denken zou, aan de dingen welke rond haar afspeelden. Licht deed zijn greep rond haar middel ontspannen, terwijl hij naar haar woorden luisterde. Zoveel aan haar deed een warm gevoel door zijn lichaam verspreiden, ditmaal waren dit de woorden welke haar zachte lippen verlieten. Fijn vond hij het, dat zij dezelfde gedachte had, welke al duizenden malen in zijn hoofd herhaald was. Meer nog deed zijn greep ontspannen, alsof hij haar loslaten zou, echter daarna deden zijn vingers zich op haar ranke heupen te rusten leggen. ‘Mag ik deze dans, schone jonkvrouw.’ Speels was de klank van zijn stem, terwijl hij in de duisternis van haar ogen keek. De eerste dans, welke zij dansen zouden, wellicht de laatste dans van de avond. Misschien ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyza nov 19, 2011 2:14 pm

Zij voelde hoe hij zijn greep om haar deed ontspannen, en voor even was zij bang dat hij haar helemaal zou loslaten en dat zij zijn warmte niet meer kon voelen. Echter hierna lagen zijn handen op haar slanke heupen en was ze gelijk weer rustig vanbinnen, blij dat hij haar niet los had gelaten. ‘Mag ik deze dans, schone jonkvrouw.’ Zijn klank was speels en hij keek haar aan in de ogen, Miranda wist even niet wat ze moest zeggen en doen, maar liet haar ogen toen voor even speels-verlegen naar de grond afdwalen, waarna zij hem weer in de ogen keek. Haar handen legde zij ten ruste op zijn borstkas en ze was blij dat er in Daniëls zeeblauwe ogen nog rust bevond, voor haar en voor hemzelf. Een soort vrede waar ze altijd al in had willen leven, maar het niet kon. 'Graag, mijn prins.' Grinnikte Miranda en spelend sloeg zij haar armen toen om zijn hals. Echter fluisterde zij hierna zachtjes, bang dat anderen het konden horen, alleen voor Daniëls oren bedoeld. 'Ik kan alleen niet dansen.' Even lagen er blosjes op haar wangen, maar dit veranderde snel en keek hem weer in de ogen, terwijl haar jurk zachtjes heen en weer bewoog, doordat ze haar voeten zenuwachtig heen en weer schuifelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selene

Selene


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 30

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyza dec 03, 2011 10:40 am

Selen wachtte op zijn antwoord. ‘Dat laat ik graag aan de dame over, mij maakt het helemaal niets uit,’ hij grinnikte. Shit.. ze keek hem met een glimlach aan. 'Ik wou het aan de heer overlaten omdat u mijn leider van de avond bent, en na net ook mijn bodyguard.' Selene giechelde. Ze probeerde de plattegrond voor haar geest te halen. 'Zullen we naar het strand of de duinen gaan? ik heb even behoefte aan rust.' Hierbij keek ze hem weer vragend aan. Ze hoopte dat hij niet zal denken dat ze wou zoenen of zelfs meer. De kleine gebaartjes die hij haar gaf zoals een arm om haar heen of klein kusje op haar wang, was genoeg voor de eerste ontmoeting en het gaf haar een warm en prettig gevoel. Het gevoel dat hij zachtjes met meisjes omgaat en alsof hij haar respecteert..

~
sorry liefje, beetje inspiratie loos en ik ben ook bezig met mijn andere verhalen @ Q. xox
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël
Admin
Daniël


Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 13-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyzo dec 04, 2011 7:13 pm

Haar heldere, zoete stem deed zijn oren prikkelen, hoe zij deed toestemmen met zijn verzoek, waarna zij haar lichaam dichter langs het zijne drukte. De fluistering, maakte dat een zacht gelach langs haar oren deed strelen, terwijl zijn vingers haar ranke heupen deden raken. ‘I don’t fucking care.’ Met een glimlach deed hij haar meer naar de dansvloer doen begeleiden. ‘Just play along.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptywo dec 07, 2011 3:06 pm

Ik wil deze binnenkort sluiten dus hou het niet meer te lang hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-08-11

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptydo dec 08, 2011 5:19 pm

Hij beantwoordde de glimlach die zij hem gaf met een glimlach terug. Zijn tanden waren stralend wit, zelfs in het donker en hij keek haar doordringend aan, maar niet op de manier dat het op staren begon te lijken. 'Hm, dus ik ben nu ook al je bodyguard, hé?' Zei Jason op een grappige manier, terwijl hij zijn handen in zijn zwarte nette broek deed. 'Laten we naar het strand gaan, goed?' Hij deed zijn donkerblauwe stopdas wat losser en bracht hierbij ook een grappig gezicht bij. Toen hij het was losser had, stopte hij zijn handen weer in zijn broekzakken, ook al jeukde zijn handen om deze om de slanke middel van Selene te doen, maar hij hield zich in en deed het niet. Hij vondt het nu nog niet echt een goed idee. Jason liep wel verder over de straatstenen en hief hierbij zijn gezicht naar de horizon. Na een klein kwartiertje waren ze op het strand aangekomen en keek Jason naar de stil-liggende zee.

/Gone with Selene
Terug naar boven Ga naar beneden
Miranda

Miranda


Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 10-08-11
Leeftijd : 31

Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Emptyzo dec 11, 2011 5:29 pm

Zij had haar armen rond zijn hals geslagen en keek naar de zachte glimlach van Daniël, terwijl Miranda zijn vingers op haar heupen voelde. 'I don't fucking care.' Hij had met een glimlach haar toen naar de dansvloer begeleidde en dat maakte haar niet eens uit nu dat ze niet kon dansen. Niet goed in ieder geval. 'Just play along.' Zachtjes knikte zij en begroef haar gezicht eerst op Daniëls borstkas, maar liet die daarna afdwalen naar zijn nek, waar zij zachtjes een kus drukte, maar toen haar ogen dichtdeed en zacht heen en weer probeerde te wiegen. Zij zou hem laten leiden, omdat zij hem vertrouwde en zij het dus totaal niet kon.
Na een tijdje toen ze zo hadden gestaan en wat gedanst hadden, Miranda moest een paar keer wel bijna struikelen, maar probeerde dat niet aan hem te laten merken. Er waren nu nog minder mensen geweest als voorheen en Miranda keek even om zich heen, waarna ze zuchtte en het moment van magie even verbrak met Daniël. 'Er zijn bijna geen mensen meer, zullen we maar gaan?' Toen keek ze weer naar hem op, want ze had niet naar hem gekeken. 'Of wil je nog even blijven?'

Toen Daniël haar weg leidde van de dansvloer, naar buiten, glimlachtte ze. Niet omdat ze weg gingen, maar omdat hij nog steeds bij haar was.

/Gone with Daniël


Laatst aangepast door Miranda op di dec 13, 2011 10:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Balzaal: 'The Masquerate'   Balzaal: 'The Masquerate' - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Balzaal: 'The Masquerate'
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: De zee en verdere omgeving-
Ga naar: