Marchin' on
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Marchin' on

Een rolspel over tieners die er alles moeten aan doen om te blijven leven.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kamer van Mason

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 12:00 pm

'Deze gek houdt ook van jou,' antwoorden hij voor ze over het litteken begon. Even viel hij stil bij haar uitleg. Hij snapte echt niet dat mensen zo onmenselijk konde zijn. 'Ik snap ineens waarom je zo uit huis bent gegaan zonder dat hij het wist.' Hij veegde een lok haar achter haar oog. En kuste haar terug. De glimlach rond zijn lippen deed hem glimlachen. 'Alles wat u wenst,' zei hij terwijl hij haar nogmaals kuste. Hij vond het idee fijn dat ze hem het had verteld terwijl ze het eigenlijk nooit aan iemand vertelden. Het idee dat ze hem vertrouwden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 1:03 pm

'Alles hé?' Haar ogen stonden speels ondanks ze tegen de vermoeidheid vocht. Tot nu toe waren ze zo intiem geweest. 'Ik weet dat je het graag wou weten en daarbij... Mason, we zijn intiem en dat heb ik met niemand anders. Iets wat veel betekend.' Zacht kuste ze zijn hals en zijn kaaklijk waarbij ze op hem kroop. Weer voelde ze het blote borstkas tegen haar lichaam. Het voelde raar, maar ze zou er aan wennen. 'Laat me nog eens voelen hoeveel je van me houd voordat we gaan slapen.' Hierbij kuste ze pasioneel zijn lippen en speelde een dans met zijn tong. Mason zijn lippen waren warm, ze hield van de smaak en ze waren ongelofelijk zacht ondanks hij een jongen was. Het gevoel dat ze vloog, betrok over haar. Ze was verliefd. Alweer. Maar dit keer voelde ze die gevoelens voor de juiste persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 5:28 pm

Liefdevol en passioneel kuste hij haar terug. Zijn hand ging door haar haar terwijl hij van haar bleef genieten. Hij begon steeds meer te merken dat ook zij vermoeid was. 'Het is ook helemaal niet de bedoeling dat je zo intiem bent met iemand anders,' antwoorden hij. Zijn hand bracht hij uit haar haar richting haar zij. Zijn vingers gleden langzaam over haar ribben waarbij hij haar aankeek. Zacht kustehij haar slaap waarna hij haar lippen weer vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 5:48 pm

Isemay gniffelde zacht tegen zijn lippen aan bij Mason zijn woorden. 'Dat was mijn hele punt, Mason. Laten we niet vergeten dat je mijn eerste serieuze vriendje bent.' Ze liet zich strelen en rolde om zodat hij vanbiven lag. Zacht verkende haar hand zijn bovenrug en ook zij kuste hem weer terug. Lang en zoet. De laatste keer voor vandaag. Haar neus raakte de zijne. 'Ik ben moe, schatje.' Bij het laatste woord tikte ze speels, maar zacht, op zijn billen. 'Heb zoete dromen.' Hierbij keek Isemay hem aan en kuste hem nog een keer in zijn hals. Langzaam liet ze zich meevoeren door de slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 6:48 pm

Hij grijsde bij de tik die ze hem op zijn billen gaf. 'Welterusten,' antwoorde hij. Kort drukte hij zijn lippen op haar kaaklijn waarna hij iets van haar afrolden en een hand op haar buik liet liggen na de dekens wat rechter over hen neergelegd te hebben. Even keek hij nog naar haar gezicht om zijn ogen te sluiten en rustig in slaap te zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 7:41 pm

Isemay haar nacht gingn vredig voorbij dankzij het warme lichaam naast haar. Hoe kon het dan ook anders dat ze met een glimlach wakker werd. 'Mason?' Zachtjes gleed haar hand langs zijn bovenbeen. 'Ben je wakker?' Omdat ze niet snel, meteen, eeen reactie ekreeg besloot ze onder zijn douche te kruipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 10:00 pm

Mason werd wakker met het geluid van de douche, bij de warme , lege, plek naast hem besefte hij gelijk dat Isemay daaronder moest staan. Een glimlach verscheen bij de gedachte aan gisteravond. Rustig stond hij op, boven de dekens viel het nog tegen hoe koud het was, of nouja hoeveel kouder vergeleken met onder de warme deken. Hij had er niet bij stil gestaan of de deur op slot zat, hij klopte even zonder echt te wachten met naar binnen lopen. Door de half beslagen douche deur. 'Goodmorning my love,' hij opende de deur om haar een kus te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 10:29 pm

Isemay was net haar haren aan het uitspoelen. Een besef dat Mason binnen was gekomen had ze niet en schrok op van hem. Zacht kuste ze hem terug en streelde met een natte hand langs zijn wang. 'Hi babe,' zei ze op een speels toontje waarbij ze de waterkraan dichtdraaide en uit de douche kwam. Exprs met nat lichaam knuffelde ze hem even kort voor ze naar een handdoek greep. 'Heb je inderdaad heerlijk gedroomd?' May draaide zich naar hem toe, maar liep tot de deuropening om daar te blijven staan. Misschien had hij de douche of badkamer wel nog nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyvr jan 20, 2012 11:29 pm

Mason voelde de lauwe druppels water over zijn wang lopen, geen zin hebbend om het weg te vegen. De knuffel die volgden was enigszins koud, maar haar warme lichaam drong door de laag water heen die koud achter bleef toen ze hem los liet. Ook hij pakte nu een handdoek waarmee gij zich vluchtig droogde. Hij twijfelden of hij snel zou douchen gezien de warmte wel fijn zou zijn. Of dat hij Isemay weer naar binnen volgden. Met douchen was hij in vijf minuten klaar, maar toch wou hij liever May vasthouden. 'Heerlijk,' glimlachte hij waarna hij zijn armen om haar hals sloeg en een kus op haar natte haar te plaatsen. 'Zeg jij eens wat we gaan doen voordat we gaan ontbijten.' stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza jan 21, 2012 8:43 am

May legde haar hand op zijn onderrug en keek hem aan. Zijn lippen deden wer veeel te goed op haar lichaam. 'Jou in die douche krijgen en ons aankleden.' Met een grijns keek ze Mason aan. Ze was op dit moment hem aan het plagen. 'Misschien zit er nog wat knuffelen bij of zoenen, maar dan ga je me moeten overtuigen.' Een relatie was ook enkel leuk als er overtuigingen bij zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza jan 21, 2012 11:40 am

'Stink ik zo erg?' vroeg Mason met een pruillip. Zijn hand ging licht over haar schouderblad. Zacht plaatste hij zijn lippen op die van haar. Hij liet haar los en keek even naar haar voeten. Of meer naar haar tattoeage erop. Een anker, een mooi gedetailleerd anker. Hij keek haar nog even aan met een glimlach om daarna zich om te draaien en de kraan in de douche weer aan te zette. Het water was nog warm genoeg om er in een keer onder te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza jan 21, 2012 6:51 pm

Zacht kuste ze hem terug. 'Heel erg.' Eenmaal hij in de douche zat. 'Ik ga me aankleden. Zie je zo weer,' Hierbij liep ze de kamer uit naar die van haar. Eenmaal ze lingeriesetje vast had en een jurkje droogde ze zich goed af en deed deze aan. Met een glimlach keek ze in de spiegel terwijl ze haar haren droogde met de haardorger. Echter deed May snel door om zo snel mogelijk weer bij Mason te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza jan 21, 2012 10:08 pm

Zo snel als dat Mason kon stond hij na het douchen weer buiten de douche om zich af te drogen en in zijn kamer kleding te zoeken. Gezien May nog niet terug was in zijn kamer. Niet bepaald lettend op wat hij pakte, trok hij een boxer aan en broek. Even ging zijn blik naar het overhemd dat op een hoopje lag naast zijn bed. Kort twijfelden hij of hij die over de witte tank aan zou trekken of dat hij een schone uit de kast zou pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza jan 21, 2012 10:56 pm

Isemay liep tevreden terug, maar betrapte hem twijfelend over een shirt. 'Zo zou ik het laten,' Hierbij sloeg ze haar armen rond zijn nek waarbij haar borstkas tegen zijn rug aan stond. Speels ging één hand over de gespierde armen en lachte ze bij zijn oor waarna een kus op zijn wang werd geplaatst. Zacht liet ze hem los en ging op bed zitten. Haar ogen zochten die van hem op. Onbewust beet ze zacht op haar lip. Ze vatte voor een deel nog steeds de waarheid niet. Niet dat ze echt haar hart aan iemand gegeven had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza jan 21, 2012 11:45 pm

Met een glimlach draaide Mason zich om richting May die op zijn bed zat. 'Jou mening telt niet,' plaagde hij 'Jij ziet me sowieso liever zonder kleding,' en oké eigenlijk zag hij haar het liefst ook zonder kleding.' Hij trok tenslotte een geruit overhemd uit de kast welke hij open liet hangen over het witte hemd. Hij ging achter haar, in kleermakers zit, in het midden van het bed zitten en trok haar zachtjes aan haar schouders naar achter waardoor haar hoofd op zijn benen lag. Hij drukte een kus plagend op haar neus en streek haar haar langs haar gezicht. Haar haar was droog in tegenstelling tot dat van hem. 'Weetje May, ik vind dat jij dat van Caroline mag weten,' even stopte hij, 'nee moet,' verbeterde hij zichzelf. 'Het is iets waarvoor ik me eigenlijk schaam, daarom vertel ik het niet graag,' en de meeste meisjes draaien zich boos om als ik zei dat ik wou wachten zonder dat ze me de kans gaven er verder iets over te zeggen. Daardoor had hij het ook nooit aan iemand hoeven uitleggen. Maar May was niet zomaar een meisje waar hij zomaar een enkele date mee had gehad. 'Caroline was net nieuw in ons kleine dorp met haar ouders en ze was daardoor gelijk het gesprek van de dag. Ze was een jaar ouder en eigenlijk wou iedereen wel een poging met haar wagen. Toen ze interesse in mij toonde was ik dus ook verrast, maar goed. Al snel was wel duidelijk dat zij meer wou dan een beetje knuffelen, maar gezien ik nog maagd was wou ik toch nog even wachten. Na enkele weken besloot ik, met wat gepush van haar en mijn omgeving, dat ik er klaar voor was. Enkel bleek twee weken daarna dat ze al vanaf het begin ondertussen seks had met de halve school.' Hij streelden even over haar wang. 'Het is echt niet fijn als je denkt iets speciaals met iemand te hebbenU en dan blijkt dat ze totaal anders is dan je dacht, en ondertussen de halve school over haar heen is gegaan.' hij wist dat niet helemaal het juiste moment was om dat te vertellen, maar waarschijnlijk is daarvoor nooit een juist moment. En hij wou gewoon dat ze het wist. Keer op keer was gebleken dat meisjes niet enkel met jongens vreeën omdat ze iets speciaals hadden met elkaar, maar May wist dat hij niet vanplan was zo snel met haar te vrijen en toch was ze bij hem gekomen op nieuw, om te blijven. Hij wist dat ze anders was. Ergens was hij toch bang geweest zich weer zo te voelen als toen, en dat wou hij gewoon niet meer meemaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 12:10 am

Isemat keek hem aan vanaf zijn benen en streelde zachtjes zijn hand terwijl ze het verhaal aanhoorde. Iets of wat verlegde ze zich bij zijn woorden. 'Jij bent niet de eerste waar ik de lankens heb meegedeeld. Ik kan echt niet spreken van een halve school, maar ik heb het gedaan, was daar zoals die Caroline, maar Mason... Jij bent echt anders. Dit was een keertje liefde bedreven. Het was zacht en zo lief. En... Jij laat me fantastisch voelen alsof ik de mooiste ben tussen hen alle en degene die het liefste is, maar ik ben allesbehalve dat. Enkel tegen jou, want ik ben niet bang om tegen jou drie woordjes te zeggen, te roepen, maar het liefste van al fluister.' Zijn hand bracht ze naar haar lippen en kuste deze. 'Nu ga ik niet bij je weg. Misschien ga ik je kwetsen, ik kan niets beloven, maar dat ga ik uit de weg. Ik wil jou, Mason.' Zacht legde ze zijn hand tegen haar wang. 'We vrijen niet meer tot de ochtend stond en ik doe geen aandrang meer. Volgende keer is het aan jou. Nu voel ik me pas schuldig; was gisteren te vroeg vond je?' May vond dat seks spontaan moest komen. Een praatje erover oké, maar als men allebei zijn verantwoordelijkheid nam, kwam alles op goede pootjes terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 10:49 am

Een halve school was misschien iets over dreven, hoewel de school daar niet heel groot was. Hij wist het van minstens vier jongens en toen sloot hij zich ervoor af. Kort glimlachte hij bij een aantal van haar woorden. 'Nee May, het was niet te vroeg.' Ze had zijn hand op haar wang gelegd, zijn duim streelden zacht over haar wang. 'Ik dacht dat het tijd in beslag nam om verliefd te worden, om van iemand te gaan houden. Maar ik denk dat ik er naast zat, eigenlijk weet ik dat wel zeker... Je moet je niet schuldig voelen, je had gezegd dat je kon wachten, maar eerlijk is eerlijk ook ik verlangde er enorm naar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 10:26 pm

May kwam met een glimlach recht en kroop tussen zij n benen waarbij haar rug tegen Mason zijn romp rustte. Zijn handen legde ze meer rond haar middel en hield hem soort van gevangen. 'VerlangDE? Hmm, ben ik niet tevreden mee. Phoe.' Hierbij keerde ze plagend, maar serieus gespeeld haar hoofd van hem weg, maar legde deze tegen zijn schouderblad. 'Ik kon wachten, maar ik hou er niet van om die dingen te plannen. Het is enkel goed als we het allebei willen en we kinnen er over praten, geen probleem. Maar kom niet vandaag af met het idee dat je morgen wilt neuken op een bnkje in Spanje om twaalf uur stipt 's nachts.' Dat laatse was plagend bedoeld. 'Oké, laten we praten over iets anders dan naakte lichamen in verschillende posities.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 9:52 am

'Ja, want je hebt gister al mijn oude verlangens vervult.' Antwoorde hij plagend. Hij schoof haar haar naar haar andere schouder en legde hem daarna weer om haar middel. 'Hmm je gooit mijn hele planning in de war,' zacht plaatste hij zijn lippen op haar schouder waarna er een spoor volgden over haar nek naar haar oor. 'het is best lastig, om van naakte lichamen zomaar op iets anders over te stappen.' zacht beet hij in de rand van haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 4:19 pm

Isemay werd verwarmd en overdonderd door zijn aanrakingen. Haar vingers haalde zijn hoofd een beetje naar achteren. 'Damn, ik geef echt zo hard het verkeerde voorbeeld.' Hierbij grijnsde ze naar hem en kuste hem even op zijn lippen. 'We hebben daarbij nog heel de dag die we met elkaar kunnen doorbrengen. Nog zolang we willen.' Dit keer werd de grijns speelser.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 11:11 pm

'Vind je me zo vervelend?' vroeg hij bij haar opmerking over het verkeerde voorbeeld. 'Pfoe een hele dag, 86400 seconden, veel te kort.' Hij plaatste zijn lippen op haar kaaklijn. De afgelopen dagen waren zo raar verlopen, maar de uitkomst was perfect. May, als zijn vriendinnetje, tegen hem aan. Hij vond het heerlijk om haar gewoon vast te hebben, aan te raken, lief te hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptydi jan 24, 2012 6:14 am

May schudde haar hoofd bij zijn eerste uitspraak en lachte slechts bij de tweede. 'Shut up, Mason.' Hierbij ging ze weer liggen en trok hem mee zodat hun lippen elkaar raakte en ze hem liefdevol kon kussen. 'Ik vind jou allesbehalve vervelend. Meer knap en prettig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza apr 21, 2012 9:21 pm

Hij liet zich door Isemay meetrekken om haar vervolgens liefdevol terug te kussen. 'Ik hou van je,' glimlachte hij waarna hij met zijn neus even langs die van haar streelden. 'O wacht ik neem het terug,' zei hij waarna hij plagend toevoegden. 'Jammer dat ik het niet kan zeggen omdat ik mijn mond moet houden. Ik denk het wel.' zei hij waarna hij zijn mond ook daad werkelijk hield en haar aankeek. Hij hielt echt van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isemay
Admin
Isemay


Aantal berichten : 474
Registratiedatum : 17-07-11

De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza apr 21, 2012 9:32 pm

Isemay lachte enkel en streelde zachtjes langs zijn wang. Echter had ze geen idee hoe knap een man kon zijn. Daarbij was hij ook nog eens helemaal de hare. Plagend staarde ze hem aan. Blijkbaar nam hij haar woorden letterlijk en ze wist dat hij enkel reactie wou uitlokken. In de tussentijd maakte ze dan ook een dot van haar haren. Toch drukte ze kusjes in zijn hals en werkte zich zo een weg naar zijn oorlel. 'Ik mis je warme stem nu al om eerlijk te zijn.' Haar hand streelde zijn achterkant van zijn hals waarbij ze hem aankeek. Speels en lichtjes verlegen beet ze op haar lip. 'Dus wat wou je doen vandaag met me?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wearemarchingon.actieforum.com
Gast
Gast




De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Emptyza apr 21, 2012 9:41 pm

Mason genoot intens van het spoor dat ze met haar lippen achterliet terwijl ze kusjes plaatsten langs zijn hals. Hij glimlacht even plagend bij haar opmerking, en merkte dat de verleiding alweer groot was om te zeggen dat dat maar goed was ook, maar zei toch niets. Met zijn hand streelde hij zacht langs haar zij terwijl hij haar aankeek en nadacht over haar vraag. Ja, wat wou hij vandaag eigenlijk doen? Bij het zien van hoe ze op haar lip beet krulden zijn mondhoeken weer omhoog. Als ze dat op die manier deed was ze ontzettend schattig. Zacht plaatste hij zijn lippen op die van haar. De hele dag hier liggen leek hem eigenlijk wel ideaal. Hoewel het eigenlijk altijd ideaal zou zijn, zolang hij bij haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Mason - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Mason   De kamer van Mason - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Mason
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Red
» De kamer van Daniël
» De kamer van Eleanor
» De kamer van Hawel
» De kamer van Marley

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Marchin' on :: Het rolspel :: De slaapkamers-
Ga naar: