Aantal berichten : 474 Registratiedatum : 17-07-11
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 9:52 am
Isemay stond weer ruim op tijd voor zijn deur en klopte aan, maar wachten op een antwoord deed ze niet bepaald. Terwijl de deurklink omlaag haalde nam ze diep adem. Twijfel vulde haar hoofd toen ze zich bedacht dat ze hier hem mee kon pijnigen; de nacht met hem doorbrengen ook al gingen ze niet uit de kleren. Ze deed het voor hem de pijn te besparen en haar geweten te sussen. Aan de andere kant wou ze niet weg bij hem, maar zij wist nu helemaal niet meer wat hij van haar dacht. Zijn gedachten en woorden waren verwarrend geweest. Eenmaal binnen sloot ze de deur weer en keek toe hoe gespierd zijn borstkas nu wel niet was zonder shirt. Even beet ze op haar lip en vond toen zijn ogen. Opeens voelde ze zich zo naakt, hoewel hij minder aan had dan haar. 'Hey jij,' zei ze zacht, maar lichtjes sereen. Het stapeltje met DVD's kwam op zijn bed terecht en ook nam plaats op het bed. 'Ik heb thrillers, romantische komedies en ik heb actie en fantasy bij. Kies jij maar welke we kijken.' Weer keek ze zonder schaamte naar zijn knappe lichaam en kon echter haar ogen helemaal niet van hem afhouden. God? Why do you hate me?
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 10:22 am
Mason keek om naar de deur toen er geklopt werd en zag dat May de deur al geopend had. Even liet hij zijn ogen over haar heen gaan. 'Hey' antwoorden hij. 'Ik heb thrillers, romantische komedies en ik heb actie en fantasy bij. Kies jij maar welke we kijken.' het was hem niet ontgaan dat ze naar zijn lichaam keek en even moest hij glimlachen. 'Mijn voorkeur gaat denk ik toch uit naar thrillers en actie.' hij keek naar de stapel DVD's die hij mee had en ging bij haar op bed zitten waar hij ook de laptop neerlegden. 'Ik ken ze allemaal niet geloof ik.' zei hij terwijl zijn blik over de titels heen ging. 'Kies jij maar.' besloot hij terwijl hij even zijn blik over de achterkant van een paar doosjes liet gaan.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 10:47 am
Ze dacht al dat het zo zou uitdraaien; dat zij moest gaan kiezen. 'Ja, ik kijk naar je. Staar naar je, want je... Als ik hier in bloot bovenlijf stond zou je ook niet je ogen van me af kunnen houden. Stiekem heb ik ook een sixpack.' Met een glunderend gezicht keek May hem aan en tekende even een hartje op zijn hand met haar vinger. 'Ik heb ze ook nog niet gezien en ik wil The Roommate wel zien. Het is een psychologische thriller.' Ze viste het doosje uit en stapel die nu plat lag. 'Het gaat over stalking en die dingen...' Isemay kroop onder de donsdekens aangezien ze het best koud had. Met een glimlach keek ze hem aan en legde het doosje bij hem terwijl haar handen onder haar dons verdwenen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 11:11 am
Hij glimlachte even naar haar. 'Ja, ik kijk naar je. Staar naar je, want je... Als ik hier in bloot bovenlijf stond zou je ook niet je ogen van me af kunnen houden. Stiekem heb ik ook een sixpack.' Hij voelde dat haar vinger een hartje tekenden op zijn hand. 'Ik heb ze ook nog niet gezien en ik wil The Roommate wel zien. Het is een psychologische thriller.' Ze viste het doosje tussen de andere vandaan. 'Het gaat over stalking en die dingen...' ze ging onder het deken liggen en Mason zette de laptop vast aan terwijl hij de andere DVD's op een stapel op de grond neer legden. 'Ja, dat klopt ook wel, maar nu moet ik ook al moeite doen hoor.' zei hij terwijl hij even naar haar keek, ze lag inmiddels al onder het deken. Hij stopte de DVD in zijn laptop en ging naast haar tegen de achterkant van zijn bed ging zitten. 'Ik ben benieuwd naar die film van je.' zei hij terwijl hij hem openden en wachtte tot hij geladen was.
__ O ik moet omkleden, ga zo naar het strand.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 1:03 pm
Even moest Isemay lachen bij wat hij zei. Duidelijk was Mason een echte charmeur. Hoewel hij het soms zelf niet echt leek te zien of wel kon hij goed acteren. Voorzichtig leunde ze tegen zijn arm en een beetje tegen zijn borstkas. Hij was echt zoveel groter dan zij. Haar ogen waren geboeid op de film. 'Volgens mij is hij helemaal niet eng. Hij zou vooral op de hersenen moeten in werken.' Het viel haar op hoe lekker warm hij was. Haar haren deed ze naar één kant over haar schouder en haar handen nu op het donsdeken. Ze wou ergens haar lichaam zo goed mogelijk bedekken tegen de koude, maar nu ze zo tegen hem aanlag/ zat begon ze het aardig warm te krijgen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 5:16 pm
Mason legde zijn arm over haar middel heen hoewel er nog een deken tussen zat. Doordat ze haar hoofd tegen hem aan lag voelde hij haar ademhaling langs zijn huid. Hij had niet echt de behoefte om onder de dekens te gaan liggen omdat hij het niet koud had en het alleen maar nog warmer zou hebben onder de dekens, zeker met May naast hem. 'Je neemt de nieuwsgierigheid naar de film niet echt weg.' reageerden hij een beetje laat op haar. Hij probeerde zich te concentreren op de film, maar het lukte hem niet echt.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 5:32 pm
'Hmm, spijtig...' reageerde ze plagend op zijn woorden en vleide zich nog wat meer tegen hem op. Misschien had ze toch beter wat dikkers aangedaan. 'Ik hoopte juist dat ik dat wel zou doen. Terwijl ze dat zei keek ze hem met een glimlach aan. 'Ik had erg graag die kus op mijn voorhoofd gehad.' Dit moest erg als een hint door vallen terwijl ze zachtjes even over zijn bovenbeen streelde. Toch ging haar aandacht weer naar het scherm. 'Ik wou wel met je naar bed. Erg graag, maar volgens mij was het inderdaad niet de beste moment omdat nu te doen. Ik vond dat je het moest weten.' Haar hand zocht zijn vrije hand op terwijl ze eventjes leek weg te dutten.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 5:55 pm
'Beter laat dan nooit.' zei hij waarna Mason haar alsnog een kus op haar voorhoofd gaf. Hij voelde haar hand over zijn bovenbeen strelen. Hij vreesde dat hij niet veel van de film zou begrijpen, zeker niet als het echt een film was die op je hersens moest inwerken. 'Ik wou wel met je naar bed. Erg graag, maar volgens mij was het inderdaad niet de beste moment omdat nu te doen. Ik vond dat je het moest weten.' herklonk haar stem. Hij voelde even een stomme glimlach op zijn gezicht verschijnen. Eigenlijk zou hij het gewoon moeten opvatten als een compliment, en ergens had ze eerder ook al zijn ego gestreeld, maar toch kon hij niets zeggen om te reageren. Hij voelde hoe haar hand die van hem had gepakt en streelde even mijn zijn duim over die van haar, maar verder deed hij niets. Behalve zijn poging tot de film volgen hervatten, maar die was eigenlijk al ronduit mislukt. Hij wierp zijn blik op May. Haar ademhaling was ongelofelijk rustig en hij voelde weer een glimlach op zijn gezicht komen.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 6:15 pm
Het voelde goed om zijn handen zo goed tegen haar lichaam. Het bracht heerlijke tintelingen te weeg. Ze merkte zijn gedachten op. Even legde haar blik te weeg op hem en zag hoe ze naar hem keek. 'Laten we die film anders maar vergeten.' Met een glimlach klikte ze op pauze en legde zijn laptop veilig en wel op de grond om daarna wat rechter te komen. Ze keek hem diep in de ogen terwijl ze haar lippen naar zijn mond bracht. Ze kon het werkelijk niet laten. Zachtjes kuste ze hem oppervlakkig op zijn lippen. Opende haar ogen om te kijken of hij het goed vond en kuste hem daarna weer liefdevol terwijl ze helemaal tegen hem aan kroop op dit moment. Ze wou dit en daarna zou ze vast en zeker in slaap vallen in zijn armen. De dag was lang geweest. Haar eerste dag. Haar hand streelde weer zachtjes zijn wang door naar zijn haar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 6:42 pm
Hij lachte even toen ze de film op pauze zetten en de laptop weg legden, ze had duidelijk zijn gedachten gemerkt die niet bepaald over de film gingen. 'Het spijt me, ik kan me niet concentreren...' hij wou eigenlijk een reden noemen, maar het maakte eigenlijk niet uit aangezien ze uit zijn gedachte allang wist dat hij aan haar had gedacht. Ze had hem zacht gekust en haar ogen geopend om hem even aan te kijken. Er vormden een glimlach om zijn mond die verbroken werd toen ze hem opnieuw kusten. Ze kroop dichter tegen hem aan terwijl hij zijn armen meer om haar sloot en haar vast hield terwijl hij haar kus beantwoorden met een nieuwe kus. Haar hand streelde langs zijn wang door naar zijn haar terwijl hij met een hand door de onderste lagen van haar haar streelden. Haar aanraking liet een tinteling achter. Ondanks dat hij dolgraag zo zou willen blijven liggen merkte hij inmiddels dat de vermoeidheid toe begon te slaan.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason di aug 30, 2011 7:56 pm
Haar handen zochten de vorm op van zijn schouders en hielden die vast. Het was heerlijk om te voelen hoe lief hij haar aanraakte. Zo teder. Met een glimlach keek ze hem weer aan toen ze zich weer afwende van zijn hoofd. Weer streelde haar hand even zijn wang en drukte ze er nog een kusje op. Weer nam ze plaats op de lege plek langs hem. Het kussen voelde lekker zacht aan. Haar voet streelde zachtjes die van hem terwijl haar hoofd terug richting zijn borstkas ging, maar net nog op zijn kussen werd gelegd aangezien hij zat. Ze probeerde hem zo goed mogelijk aan te kijken en onderdrukte een geeuw met haar mond. 'Sorry, ik ben moe.' Zachtjes lachte ze en nestelde zich op tot een bolletje onder haar kant van het dekbed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 9:16 am
Mason liet zichzelf voorzichtig naast haar onder de dekens glijden waardoor hij lag en haar hoofd meer op zijn schouder en borst kwam te liggen. 'Uhu.' zei hij enkel om haar te laten weten dat hij ook moe was. 'Misschien is het beter om te gaan slapen.' hij wierp even een blik op de wekker en keek daarna weer naar May. Hij streelde nog steeds met zijn hand door haar haar. Hij besefte dat hij het fijn vond dat ze bij hem lag, tegen hem lag. 'Mag ik nog wel een nachtzoen?' vroeg hij toen hij had opgemerkt dat hij nu enkel een kus bovenop haar hoofd kon drukken.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 9:54 am
Isemay vond zijn gedachten geruststellend aangezien dat hij het fijn vond zo. Om heel eerlijk te zijn genoot zij er ook van met volle teugen. Uit het niets begon ze te giechelen toen hij vroeg om een nachtkusje. Voorzichtig draaide ze zich naar hem toe en kroop wat meer omhoog zodat ze dicht bij elkaar waren. Liefkozend drukte ze haar lippen op de zijne terwijl haar handen zachtjes zijn borstkas streelde. May wou alles op de tast voelen en dus ook hem. Ze wou van hem houden, maar ergens kon ze het niet.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 10:15 am
Mason beantwoorden haar kus en betrapte zichzelf erop dat zijn gedachte haar aanraking volgden. 'Lekker slapen schoonheid.' zei hij toen hun lippen elkaar verlieten. Hij drukte nog een snel, liefkozend kusje op haar neus voor ze weer zou gaan liggen terwijl hij met zijn hand over haar zij streelden. Hij zag nu al uit naar het idee dat hij morgen wakker zou worden en dat zij het eerste was wat hij zou zien.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 10:27 am
Even drukte ze haar neus tegen hem met een klein glimlachje. 'Sweet dreams, handsome.' Daarna voelde ze zijn lippen op haar neus en porde hem een keer speels. Toch bleef ze even liggen en genoot van de de aanraking van hun lichamen. Mason was opeens zo dicht bij. Ergens wou ze niet dat hij nu ergens anders was dan hier onder hem en zij wou ook niet ergens anders zijn dan hier bovenop hem. 'Goddamnit Mason, je bent veel te lief. Te goed voor mij.' Zachtjes streelde ze weer zijn wang terwijl ze weer op de plaats langs hem. Weer streelde ze zijn borstkas van boven naar beneden. Voorzichtig sloot ze haar ogen. Klaar om in een heerlijke warme slaap te belanden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 10:46 am
May bleef langer op hem liggen dan dat Mason had verwacht, waar hij eigenlijk alleen maar van genoot. 'Je onderschat jezelf.' antwoorden hij enkel terwijl ze weer naast hem ging liggen. Even streelde hij langst haar zij, maar stopte zodat ze in slaap kon vallen, zodat hij in slaap kon vallen.
De avond daarvoor waren de gordijnen niet gesloten waardoor al vroeg de zon in Mason's kamer scheen. Hij ontwaakte langzaam en voelde de warmte van May tegen hem aan. Snel kwamen alle herinneringen aan de avond daarvoor weer in zijn hoofd en daarmee een glimlach op zijn gezicht. Ze lag weliswaar niet meer op hem, maar ze lagen nog steeds tegen elkaar aan. Aan haar ademhaling te horen sliep ze nog waardoor Mason rustig bleef liggen en enkel naar haar keek en genoot van het feit dat hij de hele nacht naast haar had gelegen.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 11:03 am
Isemay verkeerde in een heerlijke droom. Enkel waren gedachtelezen best irritant als je verder wou slapen, maar zijn gedachten waren echt veel te lief voor. Echter deed ze enkel alsof ze sliep en kroop dichter tegen hem aan. 'Hey sexy,' fluisterde ze tegen zijn hals aan en kuste hier zachtjes en maar voor eventjes een paar kusjes in. Het viel haar op dat hij niet stonk, zoals jongens wel eens konden doen. Mason rook lekker waardoor ze enkel dichter bij hem wou zijn. 'Hoelang ben je al op?' Nog steeds begroef ze zich tegen zijn borstkas en sloeg een arm rond zijn zij terwijl ze even weer leek weg te dompelen in de warmte.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 11:25 am
'Goodmorning.' antwoorden hij terug tegen haar haar. Hij drukte een kus tegen haar hoofd aan. Hij rook nog de sporen van haar parfum en haar shampoo. 'Niet lang.' antwoorden hij op haar vraag. Hij legde zijn armen om haar heen en streelden met een hand over haar rug. Even genoot hij van de stilte, van haar aanraking, van haar warmte en van haar geur voor hij de stilte weer doorbrak. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg hij, misschien een beetje standaard, maar toch wou hij het oprecht weten. Nog steeds was de glimlach die zich had gevormd zichtbaar op zijn gezicht.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 11:47 am
'Like a princess.' Even keek wende ze haar hoofd wat meer naar achteren en keek hem aan. Daarna kuste ze hem weer zachtjes op zijn lippen. Mason was zo gelukkig; zijn gezicht leek helemaal te stralen. Opeens voelde Isemay zich zo schuldig. Zachtjes streelde ze zijn borstkas naar zijn wang en stopte daar. 'Wees dus heel eerlijk met me...' Een zucht ontsnapte haar lippen. 'Hou je van me? Ik bedoel... Ben je gevoelens voor me aan het opbouwen? Hoe erg zijn ze of heb je ze niet? Want ik... Ik heb nooit echt relaties gehad, Mason.' M&M klonk in haar oren ergens wel goed, maar aan de andere kant... Ze vond Mason leuk en niet meer. Hij was sexy en veel te aardig.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 12:40 pm
Masons blik veranderden toen ze hem vroeg eerlijk te antwoorden. Hij had die vraag misschien ook wel kunnen verwachten. Even liet hij een zucht ontsnappen terwijl hij nadacht. 'May, ik zou niet eens tegen je kunnen liegen, en niet alleen omdat je het dan zou merken.' zijn hand ging door haar haar waarna hij verder ging 'En ik denk het wel. Ik vind je leuk, ik vind het fijn om zo met je te liggen en niet enkel om wat je doet, maar ook omdat jij het bent.' Hij vond het moeilijk om toe te geven zeker omdat hij niet wist hoe ze zou reageren. 'Geld daarvoor niet ook, eens moet de eerste keer zijn?' Nog steeds had hij zijn armen om haar heen gesloten terwijl er even een magere glimlach op zijn gezicht verscheen.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 12:59 pm
Isemay haalde haar schouders op bij het besef over dat ze leugens zou herkennen. 'Als leugendetector spelen is uitputtend en daarbij hoor ik de woorden liever uit jou mond komen. Gesproken woorden lijken nog steeds realistischer dan de niet gesproken.' Weer zuchtte ze en sloot haar ogen terwijl ze op haar lip beet. Nee, nee, nee! Dit mocht niet. Mason mocht niet van haar gaan houden. Zijn woorden waren werkelijk onweerstaanbaar, maar Isemay was veel te koppig bij het idee dat ze voor altijd alleen zou willen blijven. 'Ik vind je leuk, Mason en je... Urgh! Waarom is dit altijd zo moeilijk.' Ze rolde van hem weg, met haar rug naar hem toe. 'Ik ga ons wat ontbijt halen. Ik heb honger.' Bij die woorden stond ze op en verdween ze uit de deur.
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 1:38 pm
Mason keek Isemay na terwijl ze op stond en zijn kamer uit liep. Hij ging rechtop zitten en liet een zucht ontsnappen. Dat was nou precies de reden geweest waarom hij zou proberen niet verliefd te worden, geen drama te stimuleren en zo veel mogelijk zijn best wou gaan doen om niet ruzie te krijgen met een van zijn huisgenoten. Hij had geen zin in drama, maar het was nu toch al te laat om voor zichzelf te ontkennen dat hij Isemay niet leuk vond of het te negeren. Waarom kon hij niet gewoon een keer de eikel zijn? Ze zou in ieder geval zo terug komen, hij had het nog niet volledig verkloot. Hij ging met zijn handen door zijn haar en liet zich daarna weer achterover vallen. Haar woorden hadden geklonken alsof ze het uit wou maken terwijl ze niet eens iets hadden gehad, nouja niet op die manier.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 3:03 pm
Isemay deed handig met haar elleboog de klink naar beneden. Even bedacht ze zich dat normaal de man het ontbijt zou halen voor de vrouw, maar vandaag leek alles even op zijn kop te staan. De gedachten die in zijn hoofd rond cirkelde kwamen duidelijk bij haar aan. 'Als je de eikel was dan hadden we seks gehad en waren we naar mijn kamer gegaan. Je zou weg zijn als ik wakker werd en de volgde ochtend met iemand anders in bed liggen. Ik heb die rol al. Ik hàd die.' Ze keek hem aan terwijl ze op de rand van het bed ging zitten en nam haar kom chocopuffs in haar handen en een lepel. Even nam ze een hap, maar het smaakte niet zo hemels als normaal. Het enige waarvoor ze uitkeek om wakker te worden. Haar mond was weer leeg. 'Ik hou van je, Mason. Echt... Maar ik weet dus niet op welke manier. Normaal gebeurd het niet dat... Dat iemand me zo een les spelt als jij gisterenavond, maar ik ben blij dat je het deed. Want als je echt een eikel was geweest dan had ik niet hier gezeten en al helemaal niet in jou armen gelegen. Je bent een schatje. Hou dat zo.'
Gast Gast
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 6:45 pm
Mason hoorde May de deur open doen en keek op. 'Zo dat was snel.' veel sneller dan hij had verwacht van wat hij op het dienblad zag liggen. Blijkbaar had ze zijn gedachte nog mee gekregen waardoor er even een glimlach op zijn gezicht verscheen. Hij wou opstaan om haar te helpen, maar zo te zien ging het haar prima af. Hij was weer recht op gaan zitten en had een bord gepakt en een broodje erop gelegd met een plak kaas. 'Ik denk niet dat iemand jou ooit daadwerkelijk heeft beschouwd als een eikel.' zei hij. Altijd als een meisje, vrouw, dat had geflikt bij een van zijn vrienden, vonden ze dat over het algemeen niet erg. Hij nam een hap van zijn broodje toen ze weer begon te praten. Toen ze dat zo zei deed het hem meer dan hij verwacht had, in een positieve zin. Hij glimlachte toen ze zei dat ze blij was dat ze hem min of meer de les gelezen had, dat was ook wel eens anders geweest. 'Je bent onmogelijk.' antwoorden hij, goed bedoeld weliswaar. 'En je hebt een heerlijk ontbijtje in elkaar geflanst.' hij glimlachte lief naar Isemay.
Isemay Admin
Onderwerp: Re: De kamer van Mason wo aug 31, 2011 7:08 pm
Isemay was ondertussen mijn of meer gaan zitten en zwiepte haar enen eventjes de lucht in terwijl ze lachte omdat ze zogezegd onmogelijk was. 'Ik stel me graag voor zaken open. En jij dan? Charmeur dat je pent. Fruit pikken, sinaasappelsap en broodjes zijn niet iets om wauw van te zeggen. Toch nestelde ze zich automatisch weer tegen Mason aan terwijl ze verder at van haar cornflaks die stevig wat calorien bevatten. Toen haar mond weer leeg was - en ook bijna de kom - vulde ze twee glazen met sinaasappelsap en zette het dienblad veilig naast haar. Haar hoofd keerde zich naar het raam waardoor ze naar buiten staarde en weer de lepel naar haar mond bracht. 'En dit weer noemen ze zomer?' - Zit op m'n mobiel dus ik heb geen chat of zoiets...